Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Recommended Posts

• Replies 6.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Come on Porto! _O_

Cim, wat is dit joh, normaal kies je altijd zulke terecht clubs. En nu Benfica? Beetje matig dit weer :S(d)

Haha heb ze zowel in de CL en EL gezien leuk voetbal, mooie spelers en na de jarenlange tijd dat Porto hem steeds wint mag Benfica het wel een keer winnen van mij met spelers als luisao, Matic, Gatian, Salvio en niet te vergeten Cardozo _O_

Dit bedoelde ik dus trouwens: Benfica is een vieze counterploeg, zodra ze tegen een tegenstander van een beetje formaat spelen, direct totaal terugtrekken en counteren. Leuk hoor, dat je tegen een B-eftal van Fenerbache beetje gaat pwnen, en ook nog twee man uit de wedstrijd schopt. Maar goh, je hoopt toch serieus dat Porto hier wint.

Haha heb ze zowel in de CL en EL gezien leuk voetbal, mooie spelers en na de jarenlange tijd dat Porto hem steeds wint mag Benfica het wel een keer winnen van mij met spelers als luisao, Matic, Gatian, Salvio en niet te vergeten Cardozo _O_

Verdienen het niet imo.

Dit bedoelde ik dus trouwens: Benfica is een vieze counterploeg, zodra ze tegen een tegenstander van een beetje formaat spelen, direct totaal terugtrekken en counteren. Leuk hoor, dat je tegen een B-eftal van Fenerbache beetje gaat pwnen, en ook nog twee man uit de wedstrijd schopt. Maar goh, je hoopt toch serieus dat Porto hier wint.

Verdienen het niet imo.

Maar jij bent toch voor Real?

Tja dat verdienen maakt me niet zoveel uit omdat ik opzich nooit kijk naar de Portugese competitie. Maar de Benfica van nu vind ik leuker dan de Porto van nu, zoals ik de Porto van 1/2 jaar terug toen leuker vond.

Zelf ooit wel eens voetbal gespeeld? Zou ook gewoon keihard protesteren uit frustatie als je achter staat tegen de concurrent die kampioen kan worden.

De clubs waar ik speelde kwamen nooit in de buurt van de eerste plek dus wij hadden dat probleem niet ;c