niels1992 Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 Ik zat zondag die wedstrijd te kijken en hij werd nu al een sensatie genoemd door de commentatoren. Zo'n speler had Boca wel nodig na Riquelme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Even wat Sudamericaans nieuws'; In Chili zijn er nog 7 wedstrijden te gaan in de Clausura. U de Chile heeft uit gewonnen van nummer 4 San Marcos de Arica en is geklommen naar plek 11, met maar 5p verschil voor plaatsing voor de Copa Sudamericana. [spoiler=Tussenstand Tsjilie] In Argentinië is de Torneo Transición 4 wedstrijden van start. Tussenstand is als volgt; [spoiler=Argilandse Competizioni] Over drie maanden gaat de Copa America in Chili van start en vaak in de aanloop naar toernooien, komt de nadruk op blessures te liggen. In die context is de eerste speler wellicht al uitgeschakeld en dat is Martin Caceres. Hij heeft een blessure opgelopen aan zijn linker enkel en lijkt de Copa te moeten missen. Een groot gemis voor Urugay, die met zijn beperkte selectie en als titelverdediger een flinke knauw te verduren krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Dat ziet er toch echt niet uit, 30 teams :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Haha ja vriend van me was naar River geweest gister. Ik die comp checken, even 30 teams, hallo zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Ja de Liga in Argentinië is een beetje een zootje geworden. Zijn 10 ploegen van de Segunda bij de Primera gekomen. Lees op internet ook teveel tegenstrijdige verhalen over de toekomst van deze competitie. De ene zegt dat het zo zal blijven, de ander zegt dat het de Transición (transitie/overgang) is, maar die naam heeft het ook niet meer. [MENTION=1513]niels1992[/MENTION]; weet jij dat? Zo goed volg ik de Argentijnse competitie ook niet. Aan het eind van het jaar ga ik weer naar Zuid-Amerika. Dit keer waarschijnlijk met een maat van me.. en met een beetje mazzel gaan we een wedstrijd in Colombia kijken. Liga Postobón. Volgens mij dikke chaos bij een goal. Als we uberhaupt levend het stadion binnen komen :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Vriend van me was in Chili naar een wedstrijd geweest afgelopen zomer. Worden spelers die een corner nemen met een paraplu beschermd :-D Kwamen ook nog waterkanonnen aan te pas, was blij dat ie levend het stadion kon verlaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Ik ben afgelopen zomer (nederlandse winter) naar 4 wedstrijden in Chili geweest en in geen enkele kwamen die taferelen voor. Mag jij je maat eens vragen welke wedstrijd het was. Kan mij wel een paar wedstrijden voorstellen; Cobreloa - Cobresal Universidad de Chile - Universidad Catolica Universidad de Chile - Colo Colo Indien het niet een van deze drie wedstrijden is, ben ik ZEER benieuwd :-D. Er wordt wel extreem veel gevloekt hoor. En ook lang. Hele zinnen bijna :r. Concha de tu madre inutíl culiado weon hoor je vaak genoeg. Ik heb vaak genoeg gewoon gelachen om wat er gebeurde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Colo Colo volgens mij, zal nog vragen tegen wie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Verbaasd mij niets. Is zeg maar het Feyenoord van Chili met al de guriteiten erbij verbonden. Maar laat het maar weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Zal wel altijd de schuld van de politie zijn :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Jongensjongensjongens wat zijn die keepers in de Argentijnse competitie van een bedroevend niveau....dit en afgelopen weekend denk ik wel 8 keepers die volledig de mist in gingen bij de gekste ballen. Je zou bijna aan matchfixing gaan denken, maar ik vrees dat dat gewoon het niveau is :/ Over die competitie indeling, als het goed is is dit tijdelijk. 30 teams lijkt veel, maar ze hebben hier die vage, in in mijn ogen. oneerlijke regel dat alle teams 1x tegen elkaar spelen, behalve tegen de rivaal ofzo. Over een paar weken is het derby weekend en dan speelt iedereen tegen de rivaal. Opzich leuk, maar volgens mij is dit in een dronke bui op papier gezet The 2015 season will be played with 30 teams. Each team will play all other teams once and one additional round against their local derby rival, completing a total of 30 rounds. At the end of the season, the team in first place is first division champion. At the end of the season in December 2015, two teams will be relegated to the Primera B Nacional.[1] From February to December 2015, the league will be contested between thirty teams. Two teams will be relegated to and two teams will be promoted from Primera B Nacional. In the first half of 2016, the league will be contested between thirty teams. Three teams will be relegated to and one team will be promoted from Primera B Nacional. From August 2016 to June 2017, the league will be contested between twenty-eight teams. Four teams will be relegated to and two teams will be promoted from Primera B Nacional. From August 2017 to June 2018, the league will be contested between twenty-six teams. Four teams will be relegated to and two teams will be promoted from Primera B Nacional. From August 2018 to June 2019, the league will be contested between twenty-four teams. Four teams will be relegated to and two teams will be promoted from Primera B Nacional. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Die Barovero en die keeper van Boca waren toch wel gewoon goed? Of is dat ook middelmaat? Kan mij nog herinneren dat dankzij Barovero River de Sudamericana had gewonnen. Overigens wel een rare competitie opzet ja, vond het plan al zo vaag. Het is dus ook echt te hopen dat het tijdelijk is, want lees wel eens iets anders en dan krijg ik het idee dat niemand het precies weet hoe het zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Die keeper van River, staat hij in de belangstelling van Real? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Barovero En Orion zijn prima keepers, maar daanonder valt het tegen. Die vervanger van Barovero liet zondag gewoon een stuiterbal vrijetrap van 30 meter er in gaan...Lijkt me niet dat een van die keepers echt in de belangstelling van Real staan. Barovero zou wel een goede 2e/3e keeper zijn vanwege zijn leeftijd, maar Real heeft ook die Navas nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Was een jong ventje volgens mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Ja de Liga in Argentinië is een beetje een zootje geworden. Zijn 10 ploegen van de Segunda bij de Primera gekomen. Lees op internet ook teveel tegenstrijdige verhalen over de toekomst van deze competitie. De ene zegt dat het zo zal blijven, de ander zegt dat het de Transición (transitie/overgang) is, maar die naam heeft het ook niet meer. [MENTION=1513]niels1992[/MENTION]; weet jij dat? Zo goed volg ik de Argentijnse competitie ook niet. Aan het eind van het jaar ga ik weer naar Zuid-Amerika. Dit keer waarschijnlijk met een maat van me.. en met een beetje mazzel gaan we een wedstrijd in Colombia kijken. Liga Postobón. Volgens mij dikke chaos bij een goal. Als we uberhaupt levend het stadion binnen komen :-D. Spelen die gasten ook 58 potten per jaar? :D O lees t al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Aah ik denk dat het dan ging om Augusto Batalla. De keeper van Argentinië -20 die de copa America onder de 20 hebben gewonnen. Heeft volgens mij nog nooit gespeeld voor River..volgens mij is hij 18/19 ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Klopt. Is Augusto Batalla waar het om gaat. Weet zelf niet zo goed of hij echt zo geweldig goed is. Lijkt mij dat je dan eerder Batalla de kans geeft, dan je tweede keeper die zo'n prutser is. Maar goed, makkelijker gezegd misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Nu had ik het gisteren over de keepers. Het seizoen in Argentinie is nu 4 speelrondes oud, en deze momenten zijn al voorgevallen..Laat ik maar zeggen dat de keepers er niet altijd even overtuigend uitzagen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Dit is inderdaad niet heel best nee Niels. Goeie genade. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Leuk stukje leesvoer, Moneyball van het voetbal: Het Deense FC Midtjylland is misschien wel de interessantste voetbalclub van dit moment. Alle beslissingen worden er genomen op basis van statistische analyses, emotie speelt geen rol. En wat blijkt? Het werkt. https://decorrespondent.nl/2566/Voor-de-scouts-van-deze-club-is-het-kijken-van-wedstrijden-verboden/195431969128-7e2f5997 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Leuk stukje leesvoer, Moneyball van het voetbal: Het Deense FC Midtjylland is misschien wel de interessantste voetbalclub van dit moment. Alle beslissingen worden er genomen op basis van statistische analyses, emotie speelt geen rol. En wat blijkt? Het werkt. https://decorrespondent.nl/2566/Voor-de-scouts-van-deze-club-is-het-kijken-van-wedstrijden-verboden/195431969128-7e2f5997 Wilde hem ook net posten! Interssant stukje leesvoer idd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Allemachtig, ik wist het! Ik heb al zo vaak geroepen dat je beter een 'lucky' speler kunt halen dan alleen een goede speler. Iemand die altijd een klutsbal voor de voeten krijgt, of die altijd 50/50 duels wint. Dat is geen toeval. En daar scout niemand op. Ja, niemand die er toe doet, zeg maar. Brentford is inderdaad een miniclubje, maar die zijn in twee jaar tijd van L1 middenmoot naar PL contender gegaan. Nu weet ik waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Vooral dat stukje over Sparv is mooi om te lezen. Dat ze zich niet blind staren op statistieken zoals het aantal gewonnen duels. Ik ben wel heel benieuwd welke stats ze allemaal meenemen in zo'n algoritme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Inderdaad een zeer interessant artikel. Die voorzitter was toch ook degene die de hoofdgast was bij dat grote KNVB-symposium van een half jaar geleden? Dat symposium waar bijna geen een grote voetballer heen wilde omdat een voor hen onbekende Deen de hoofdgast was (Van Marwijk, Cruijff, etc.). Het principe is zeker interessant en zoals je met Brentford en Midtjyland kan zien, werpt het zijn vruchten wel degelijk af. Echter, ik denk dat zoiets in Nederland voorlopig helaas nog ondenkbaar is, gezien onze koppigheid en het feit dat dus nauwelijks aandacht van grote figuren aan deze mensen werd besteed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten