Steels Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Wopsa met 12punten naar plek 2! Thx @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 september 2023 Auteur Share Geplaatst 13 september 2023 Wel leuk dat het land boven me bijna het dubbele aantal punten heeft van mij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Nee, met 5 punten gaan we niet meer écht meedoen. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Dank @Djurovski voor de punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Dank voor de punten. Vrees dat de winst er niet meer in zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 We komen stilaan aan het einde van het huidige thema. Diegene die voor het volgende thema nog niets hebben ingestuurd, gelieve dit even te doen wanneer je tijd hebt. ElMarcos stuurt met de USA Luke Combs in met het nummer 'Any given friday nights'. Dit is een thema om snel te vergeten voor hem en dan moeten zijn eigen punten er nog aankomen. Maar naar wie gaan de punten uit de USA? De punten uit de USA (11) @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Zou het dan eindelijk..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Degradatievoetbal ineens. Jullie zouden eens moeten tijdreizen naar de jaren ´60 om dit eens te gaan waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Dank voor een mooie twaalfpunter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Of tijdreizen naar 1979 om I Don't Like Mondays beter te waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 46 minuten geleden zei Urbeto: Of tijdreizen naar 1979 om I Don't Like Mondays beter te waarderen Je staat 4e dan wordt het toch echt gewaardeerd hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Het ziet er naar uit dat we @Titan mogen gaan feliciteren. Hopelijk kan ik die tweede plek vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 (bewerkt) We zijn aangekomen aan de apotheose van dit thema. Als laatste hebben we Urbeto die met The Boomtown Rats het nummer 'I Don't like mondays'. Een mooie eindnotering ligt in het verschiet, maar zijn eigen punten moeten nog komen natuurlijk. Hierna weten we dus wie dit thema wint. De punten uit Zweden (12) IN ONDERSTAANDE SPOILER ZIEN JULLIE EEN OVERZICHT VAN DE STAND NA TWEE THEMA'S. Voor diegene die nog geen nieuw liedje hebben ingestuurd voor het volgende thema. Gelieve dit te doen wanneer je kan. Spoiler Winnaar thema 1: Tim' Winnaar Thema 2: Titan @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago 14 september 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Gefeliciteerd @Titan, lekker nummertje. Jammer dat ik mijn aanvraag niet wat eerder had gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Dan eindelijk mijn eerste prijs hier! Zegt genoeg over mijn muzieksmaak of die van jullie, hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 10 uur geleden zei Steels: Je staat 4e dan wordt het toch echt gewaardeerd hoor.. Nog los van dat ik wist dat een podiumplek niet meer mogelijk was, doelde ik hier puur op het schamele puntje in de voorgaande ronde. Anyway, de staat er natuurlijk met een reden. @Titanproficiat. Logische winnaar van deze categorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Gefeliciteerd @Titan Teleurstellende ronde voor Polen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Gefeliciteerd @Titan Ik ga mij buigen over de volgende. Kijken of ik jullie wat smaak bij kan brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 @Titan Gefeliciteerd met de overwinning! Helaas werd de country inzending niet heel erg gewaardeerd. Volgende keer toch maar op veilig spelen. Haha. Dat er een nieuw thema was had ik gemist. Lange leve verhuizen. Ik ga er over nadenken. Maar betekend dit thema dat ik eigenlijk elke vrouwelijke artiest kan insturen @Bogatyr? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Gefeliciteerd @Titanen zelf toch mooi op het podium met Herman Brood 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 6 minuten geleden zei ElMarcos: @Titan Gefeliciteerd met de overwinning! Helaas werd de country inzending niet heel erg gewaardeerd. Volgende keer toch maar op veilig spelen. Haha. Dat er een nieuw thema was had ik gemist. Lange leve verhuizen. Ik ga er over nadenken. Maar betekend dit thema dat ik eigenlijk elke vrouwelijke artiest kan insturen @Bogatyr? Eigelijk wel, de bedoeling was om met dit thema veel meer keuze te hebben zodat er meer uiteenlopende inzendingen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 2 minuten geleden zei Bogatyr: Eigelijk wel, de bedoeling was om met dit thema veel meer keuze te hebben zodat er meer uiteenlopende inzendingen zijn. Gaat helemaal goed komen dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Gaat hard! Nog twee nummerkeuzes en we kunnen er weer aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Gefeliciteerd @Titan Heel tevreden met de tweede plaats, en zelfs derde in de totaalstand Fijne presentatie weer @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 (bewerkt) Nieuw thema, nieuwe kansen! We gingen op zoek naar een liedje of artiestennaam met een vrouwennaam in. De meeste onder ons kozen voor de naam in een titel en ik vind dat er deze keer wat meer uiteenlopende inzendingen zijn, waarvoor dank! Opnieuw gaan we verder met het systeem waar er niet bekend zal gemaakt worden van welk land de inzending is. Dus jullie sturen het alom bekend puntenlijstje op dezelfde manier door als anders. 1. Dhruv Visvanath - Dear Madeline 2. Kim Carnes - Bette Davis Eyes 3. Toto - Rosanna 4. Dexys Midnight Runners ft Kevin Rowland - Come on Eileen 5. Bloodhound Gang - The Ballad of Chasey Lain 6. The Police - Roxanne 7. Enya - Carribian Blue 8. Marillion - Kayleigh 9. All Time Low - Dear Maria count me in 10. Monika Roscher Bigband - A taste of the Apocalypse 11. Interpol - Stella was a driver 12. Sauti Sol - Suzanna Geen deadline dus voor de stemlijstjes. Maar probeer dat gewoon te doen wanneer je kan. @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago 18 september 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten