Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

image.png.a1c94c871a48c1e802b37cb4a99ca1b1.png

We komen stilaan aan het einde van het huidige thema. Diegene die voor het volgende thema nog niets hebben ingestuurd, gelieve dit even te doen wanneer je tijd hebt.

ElMarcos stuurt met de USA Luke Combs in met het nummer 'Any given friday nights'. Dit is een thema om snel te vergeten voor hem en dan moeten zijn eigen punten er nog aankomen. Maar naar wie gaan de punten uit de USA?

De punten uit de USA (11)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.d2d18cb46d14efe152d26b15c5f6d927.png

We zijn aangekomen aan de apotheose van dit thema. Als laatste hebben we Urbeto die met The Boomtown Rats het nummer 'I Don't like mondays'. Een mooie eindnotering ligt in het verschiet, maar zijn eigen punten moeten nog komen natuurlijk. Hierna weten we dus wie dit thema wint.

De punten uit Zweden (12)

IN ONDERSTAANDE SPOILER ZIEN JULLIE EEN OVERZICHT VAN DE STAND NA TWEE THEMA'S.

Voor diegene die nog geen nieuw liedje hebben ingestuurd voor het volgende thema. Gelieve dit te doen wanneer je kan.

Spoiler

Winnaar thema 1: Tim'

Winnaar Thema 2: Titan

screenshot.png.743c8f55ca1e07fcba6298222bd5977d.png

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Steels:

Je staat 4e dan wordt het toch echt gewaardeerd hoor.. 

Nog los van dat ik wist dat een podiumplek niet meer mogelijk was, doelde ik hier puur op het schamele puntje in de voorgaande ronde. Anyway, de ;) staat er natuurlijk met een reden. 

@Titanproficiat. Logische winnaar van deze categorie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Titan Gefeliciteerd met de overwinning! 

Helaas werd de country inzending niet heel erg gewaardeerd. Volgende keer toch maar op veilig spelen. Haha.

Dat er een nieuw thema was had ik gemist. Lange leve verhuizen. Ik ga er over nadenken. Maar betekend dit thema dat ik eigenlijk elke vrouwelijke artiest kan insturen @Bogatyr?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ElMarcos:

@Titan Gefeliciteerd met de overwinning! 

Helaas werd de country inzending niet heel erg gewaardeerd. Volgende keer toch maar op veilig spelen. Haha.

Dat er een nieuw thema was had ik gemist. Lange leve verhuizen. Ik ga er over nadenken. Maar betekend dit thema dat ik eigenlijk elke vrouwelijke artiest kan insturen @Bogatyr?

Eigelijk wel, de bedoeling was om met dit thema veel meer keuze te hebben zodat er meer uiteenlopende inzendingen zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.81a72f4089f5a071d793bf8460c450ec.png

Nieuw thema, nieuwe kansen! We gingen op zoek naar een liedje of artiestennaam met een vrouwennaam in. De meeste onder ons kozen voor de naam in een titel en ik vind dat er deze keer wat meer uiteenlopende inzendingen zijn, waarvoor dank! Opnieuw gaan we verder met het systeem waar er niet bekend zal gemaakt worden van welk land de inzending is. Dus jullie sturen het alom bekend puntenlijstje op dezelfde manier door als anders.

1. Dhruv Visvanath - Dear Madeline

2. Kim Carnes - Bette Davis Eyes

3. Toto - Rosanna

4. Dexys Midnight Runners ft Kevin Rowland - Come on Eileen

5.  Bloodhound Gang - The Ballad of Chasey Lain

6. The Police - Roxanne

7. Enya - Carribian Blue

8. Marillion - Kayleigh

9. All Time Low - Dear Maria count me in

10. Monika Roscher Bigband - A taste of the Apocalypse

11. Interpol - Stella was a driver

12. Sauti Sol - Suzanna

Geen deadline dus voor de stemlijstjes. Maar probeer dat gewoon te doen wanneer je kan.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites