xanderoo Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 (bewerkt) Op 4-7-2023 om 19:40 zei Urbeto: 2 punten pakken terwijl die wanstaltige plaat uit Italië er 6 krijgt. Ik heb een vermoeden van matchfixing. Kusjes. Dank u Ivago! 5 juli 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 13 uur geleden zei Urbeto: Eigenlijk vond ik enkel de beste drie nummers punten waard, maar je moet ze toch ergens kwijt Herkenbaar en tevreden dat de mijne tot die drie behoorde. Dank voor de mooie punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 We zijn aangekomen in Italië, waar Xanderoo geniet van het mooie leven. Hij stuurt de Italiaanse DJ Mad Dog met het nummer 1996 in voor de challenge en mag momenteel nog niet echt tevreden zijn over zijn start. Naar wie gaan de punten uit het mooie Italië? De punten uit Italië (5) Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Dank voor de zevenpunter. Desalniettemin is de opbrengst tot dusverre vrij teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 (bewerkt) 13 minuten geleden zei Urbeto: Dank voor de zevenpunter. Desalniettemin is de opbrengst tot dusverre vrij teleurstellend. Van je (Italiaanse) gabbervriend. Maar van The Smashing Pumpkins vind ik Disarm een zalig nummer. 6 juli 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Frankie heeft natuurlijk Italiaanse roots, dus dit kon ook bijna niet anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Only 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Chrisje1993 neemt deze editie deel met zijn eigen Nederland. Met Gossip en het nummer 2012 stuurt hij een liedje in dat momenteel toch goed scoort. Kan hij dit blijven volhouden of niet? Eerst gaan we de punten van Nederland ontdekken. De punten uit Nederland (6) Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Hmm, wederom vier puntjes erbij. De start was vliegend, maar nu is het wel echt sprokkelen geworden zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Mijn 3e 0-score alweer gelukkig had @ivago nog muzieksmaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Het begint toch wel licht schandalige vormen aan te nemen hoe 1979 ondergewaardeerd wordt hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 juli 2023 Share Geplaatst 8 juli 2023 Ondertussen mogen jullie nadenken over een liedje dat jullie moeten insturen voor het volgende thema. In dit thema gaan we op zoek naar een liedje waar een dag in de titel of de artiestennaam te vinden is. Dit mag zowel Engels als Nederlandstalig zijn. Maandag, dinsdag, woensdag of monday tuesday, wednesday... Er staat geen deadline op, maar probeer het wel zo snel mogelijk te doen. Ook zullen we het in de stemronde iets anders doen. De landen komen namelijk niet te staan bij het overzicht als alle liedjes ingezonden zijn. Dus jullie gaan na dit thema enkel stemmen op de liedjes zonder te weten van wie het liedje is. @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 juli 2023 Share Geplaatst 8 juli 2023 Tien punten van Chrisje, voorzichtig naar de subtop nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 juli 2023 Share Geplaatst 8 juli 2023 Ik heb een nummer in gedachten, maar moet er perse een clip bij zitten of mag het ook een live versie zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 juli 2023 Share Geplaatst 8 juli 2023 10 minuten geleden zei ElMarcos: Ik heb een nummer in gedachten, maar moet er perse een clip bij zitten of mag het ook een live versie zijn? Mag live versie zijn. We doen niet moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 juli 2023 Share Geplaatst 9 juli 2023 ElMarcos stuurt deze editie Bowling for Soup met het nummer 1985 in voor de challenge. Ik moet eerlijk zijn, het was vroeger ook wel één van mijn favoriete nummers. Zeker de videoclip is lachen geblazen. Momenteel doet hij het ook heel goed in de rangschikking, maar naar waar gaan de twaalf punten van de USA? De punten uit de USA (7) Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 juli 2023 Share Geplaatst 9 juli 2023 Zo nemen we mooi de eerste plek over! We moeten nog even, maar het gaat prima zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juli 2023 Share Geplaatst 9 juli 2023 Van kwaad naar erger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Ik blijf elke ronde degelijk scoren. Lekker zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Het Namibië van Djordison neemt deel met het nummer 1999 van Prince. Hij zal ongetwijfeld gehoopt hebben op meer punten, maar wie weet komt dat nog. Maar voor wie zijn de twaalf punten van Namibië zelf? De punten uit Namibië (8) Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2023 Blijf mooi in de middenmoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Ik sprokkel mijn puntjes wel bij elkaar. Maar de concurrentie doet dat iets meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 (bewerkt) Barbaren hier voor @Djordison 10 juli 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 @Bogatyrvoor de volgende inzending even geduld. Momenteel op reis in Macedonië tot de 18e. Veel meer dan ff forum checken zal er niet inzitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten