Fabian. Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 21 uur geleden zei Keko: Ik wacht nog op @Fabian. 2 uur geleden zei Kyrill: @Fabian. vriendje kan je nog keer insturen aub Ik ben me van geen kwaad bewust, volgens mij heb ik afgelopen dinsdagochtend mijn punten ingestuurd? ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Zojuist zei Fabian.: Ik ben me van geen kwaad bewust, volgens mij heb ik afgelopen dinsdagochtend mijn punten ingestuurd? ? Shit niet goed gekeken Dan kunnen we beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Zojuist zei Keko: Shit niet goed gekeken Dan kunnen we beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 (bewerkt) Punten - Kiribati En ja hoor, ook het laatste land heeft eindelijk punten ingestuurd, bleek dat ik het zelf nog moest doen. Laten we daar maar gelijk mee beginnen, zodat we een goed overzicht hebben van wat daadwerkelijk de beste nummers zijn (die van mij uitgezonderd dan uiteraard). Kiribati gaat het ditmaal proberen met Noël Gallagher and the High Flying Birds, die in eigen land eerder al The Alan Parsons Project, Tom Petty and the Heartbreakers en Angus and Julia Stone hebben afgetroefd om mee te kunnen doen: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/389109/1/1/rhodg2y2nl Overzicht en tags: Spoiler Cuba: System of a Down - Toxicity @MetalMichael Filipijnen: Red Hot Chili Peppers - Californication @chrisje1993 Galapagos Eilanden: The Gardener and the Tree - Postcards @nasje92 Gambia: The War on Drugs - An Ocean in between the Waves @Tim' Ghana: The Brian Jonestown Massacre - Anemone @Kyrill Indonesia: Red Hot Chili Peppers - Can't Stop @Fabian. Kiribati: Noël Gallagher and the High Flying Birds - In the Heat of the Moment @Keko Kroatië: Rage Against the Machine - Bombtrack @hjs Luxemburg: The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement @Bolderbast Montenegro: Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge @komodo25 Noord Korea: The Skin of my Yellow Country Teeth - Clap your hands say yeah @ivago Noorwegen: A Forest of Stars - Pawn on the Universal Chessboard pt. 6: Let There Be No Light @Satyr Rusland: System of a Down - Aerials @Titan Schotland: Queens of the Stone Age - No One Knows @Kowet 14 mei 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 6 punten,chill, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Nou, ik ben van de nul af, deze editie is geslaagd. Had ik echt niet verwacht met al die topnummers erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 28 minuten geleden zei Satyr: Nou, ik ben van de nul af, deze editie is geslaagd. Had ik echt niet verwacht met al die topnummers erbij. Je heb gewoon erg goed nummer ingestuurd. Ik heb hem op 2 in mijn stem lijstje gezet en ga vaker luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Je heb gewoon erg goed nummer ingestuurd. Ik heb hem op 2 in mijn stem lijstje gezet en ga vaker luisteren Ik heb wel een beetje vals gespeeld, de rest van die plaat is nogal anders Maar dit was een mooi rustig stukje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Joepie. Mijn eerste puntjes met dit spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 10 minuten geleden zei Satyr: Ik heb wel een beetje vals gespeeld, de rest van die plaat is nogal anders Maar dit was een mooi rustig stukje Learn to take compliment Hoezo is vals spelen? Mijn nummer is ook totaal anders rest van de plaat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 8 puntjes, lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Heerlijke start ty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 4 minuten geleden zei komodo25: Heerlijke start ty De eerste en mogelijk ook de laatste keer dat ik jou 12 punten geef Normaal stroken onze muzieksmaken niet zo, maar dit is toch echt wel een grote persoonlijke favoriet van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 @Keko je vergat me te taggen. Ik miste bijna mijn eerste nul! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 7 minuten geleden zei ivago: @Keko je vergat me te taggen. Ik miste bijna mijn eerste nul! Ik hoopte dat je het niet door zou hebben Gelijk toegevoegd zodat ik je morgen niet vergeet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Thanks voor de 4 punten, prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Oei meteen 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 Punten - Filipijnen En we gaan door naar het volgende land. De Filipijnen zijn vandaag aan de beurt en zij zijn een van de drie die claimen dat Red Hot Chili Peppers uit hun land komt. Laten we maar naar de stemmen kijken: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/389109/2/2/a0mgiwywi1 Overzicht en tags: Inhoud verbergen Cuba: System of a Down - Toxicity @MetalMichael Filipijnen: Red Hot Chili Peppers - Californication @chrisje1993 Galapagos Eilanden: The Gardener and the Tree - Postcards @nasje92 Gambia: The War on Drugs - An Ocean in between the Waves @Tim' Ghana: The Brian Jonestown Massacre - Anemone @Kyrill Indonesia: Red Hot Chili Peppers - Can't Stop @Fabian. Kiribati: Noël Gallagher and the High Flying Birds - In the Heat of the Moment @Keko Kroatië: Rage Against the Machine - Bombtrack @hjs Luxemburg: The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement @Bolderbast Montenegro: Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge @komodo25 Noord Korea: The Skin of my Yellow Country Teeth - Clap your hands say yeah @ivago Noorwegen: A Forest of Stars - Pawn on the Universal Chessboard pt. 6: Let There Be No Light @Satyr Rusland: System of a Down - Aerials @Titan Schotland: Queens of the Stone Age - No One Knows @Kowet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 Twaalf punten, wauw! Grote dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 Al 2 rondes niets,plaats in middenmoot gaat sowieso al moeilijk worden dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 Ook voor mij de tweede nul. Sowieso verwacht ik erg weinig punten, benieuwd hoeveel het er uiteindelijk zullen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 Goede start wordt doorgezet dat is mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Punten - Noorwegen En dan is het aan Noorwegen, die met twee keer punten nu keurig in de middenmoot staat. Wederom natuurlijk met een nummer die werkelijk niemand kent, maar dat kan ook in je voordeel werken. Eens kijken wat er vanuit de fjorden aan punten worden gegeven: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/389109/3/3/u5nte5mwez Overzicht en tags: Inhoud verbergen Cuba: System of a Down - Toxicity @MetalMichael Filipijnen: Red Hot Chili Peppers - Californication @chrisje1993 Galapagos Eilanden: The Gardener and the Tree - Postcards @nasje92 Gambia: The War on Drugs - An Ocean in between the Waves @Tim' Ghana: The Brian Jonestown Massacre - Anemone @Kyrill Indonesia: Red Hot Chili Peppers - Can't Stop @Fabian. Kiribati: Noël Gallagher and the High Flying Birds - In the Heat of the Moment @Keko Kroatië: Rage Against the Machine - Bombtrack @hjs Luxemburg: The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement @Bolderbast Montenegro: Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge @komodo25 Noord Korea: The Skin of my Yellow Country Teeth - Clap your hands say yeah @ivago Noorwegen: A Forest of Stars - Pawn on the Universal Chessboard pt. 6: Let There Be No Light @Satyr Rusland: System of a Down - Aerials @Titan Schotland: Queens of the Stone Age - No One Knows @Kowet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Helaas niet zoveel puntjes deze keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Bedankt voor 3 punten @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten