Kyrill Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 11 minuten geleden zei Djurovski: Doe maar even rustig ga eerst fm'en Ben uit. FM en kan altijd nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Ik krijg een deja vu naar de vorige muziekronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 46 minuten geleden zei Urbeto: Ik krijg een deja vu naar de vorige muziekronde Leuk voor je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 april Auteur Share Geplaatst 19 april Wist dat ik een groot risico nam met deze inzending. Laatste plaats verbaasd me dan niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Vrij lonely in de middenmoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 10 puntjes zijn lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Na Noorwegen is nu San Marino aan de beurt. Ons allesliefste modje stuurt een herkenbaar nummer in. Had hem zeker wel eens meer dan eens gehoort maar wie de artiest was geen flauw idee. Het nummer deed zich niet al te moeilijk raden. Best een leuk pop nummertje. Met G-Eazy die zichzelf rapper noemt ( en daardoor dit nummer dus mee mag doen ) zijn we weer terug in Team USA. Als de beste man geen Earl tussen Gerald en Gillum had staan hadden we hem waarschijnlijk al eerder gezien in deze competitie. Samen met zijn inmiddels ex viendin Halsey ( een anagram van haar echte naam Ashley ) maakte hij het nummer Him & I. Vind het een prima nummer hoor beetje de moderne variant van Breathe die ik misschien achteraf beter had kunnen insturen. Sommige deelnemers zullen stuiterend tegen de muur zitten met dit nummer maar ach de beste man noemt zich rapper en dus mag hij meedoen De Citaat punten uit San Marino @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Voor het volgende thema ben ik op zoek naar iets wat wielen te maken heeft. In welke vorm? Kan mij helemaal niets schelen. Een auto , trekker of fietsmerk is prima. De wielen van de bus gaan rond en rond en hey buschauffeur de hele bus moet zeiken ook. Want ja een bus heeft wielen. Nu we ongeveer op de helft zitten wordt het tijd om jullie creative brein eens aan het werk te zetten en mij en jullie concurrenten eens goed te verrassen Rock on @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Dit nummer is toch wel een kleine guilty pleasure. Dank voor de zes puntjes, maar zelfs de tweede plek komt nu in gevaar. Dat zou toch wel zuur zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Mooi! Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 april Auteur Share Geplaatst 22 april Toch nog van de laatste plaats af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Boer Harm incoming? Heng henggggg Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Een brommer heeft wielen dus zal hem accepteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april (bewerkt) Met Romana op de scooter incoming. 23 april bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Laten we hopen dat we niet naar dit niveau afdalen Hoewel Jammer best heerlijke nummers heeft gemaakt hoor @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Thnx nog voor 4 punten broer van andere moeder @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april En we gaan door met Frankrijk Uhhh bedoel natuurlijk Saint Pierre en Miquelon excuses. Die Aliaune Damala Badara Akon Thiam naar voren schuift richting het podium. Beter bekend als Akon en hij gaat het nummer Lonely zingen. Akon is geboren in Saint Louis en is dus 1 van de vele Amerikaanse artiesten die deelnemen in deze ronde. Echter groeide Akon deels op in Senegal. Zijn vader is Mor Thiam en is Jazzpercussionist zo dat is mond vol. Akon wist diverse hits te scoren in Nederland en wist met Lonely de 1e plaats te halen. Leuk nummertje wel maar in mijn ogen net iets te makkelijk scoren De punten uit Saint Pierre en Miquelon @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Tupac uit deze inzendingen geen punten geven zou meteen moeten resulteren in een permanente ban. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april De vorige inzending was een betrekkelijke guilty pleasure, maar Akon's Lonely is de personificatie van het genre. Klassiekertje. Ik had de twaalfpunter naar Boga verwacht, maar dit is nog veel mooier. Het wordt weer spannend bovenin! Dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Toch een puntje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Ik had toch bij mijn eerste inzending still DRE moeten blijven.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Haha lekker dit. Zo stijgen we opeens flink! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april De Albanese Maffia was niet gebaat bij de eerste inzending die ik hier poste. Een afgehakte varkenskop lag dan ook op mijn voeteneinde. Maar snel de juiste ingestuurd voordat Roprop verdere actie zou ondernemen. Het moest dus Bad Meets Evil met Fast Lane zijn en bestaat uit de twee rappers Royce Da 5"9 en ene rapper genaamd Eminem. En komen dus hoe verrassend uit de VS. Ze werden bekend met het gelijknamige nummer in 1999 dat uitkwam op het album The Slim Shady LP van Eminem. Een ander bekend nummer is Renegade waar Jay-Z een cover van heeft gemaakt. In 2002 gingen ze uitelkaar maar sinds 2010 zijn ze weer samen. De dood van een vriend van beide ( Proof ) zorgde ervoor dat de oneinigheid tussen beide mannen weer geklaart werd en ze dus ook weer samen gaan zijn werken. Het nummer wat nu ten gehore wordt gebracht komt uit 2011. De punten uit Albanië @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 10 hele lekkere punten zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Het thema is hiphop en Akon krijgt 12ptn 🙄 en Wutang komt nie verder dan de laatste plaats en 13ptn in totaal.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten