Urbeto Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Zeven puntjes erbij is natuurlijk een mooie score. Op naar de volgende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Eerste twaalfpunter is binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Bahbah, gewoon laatste staan. Die puntloze deelnemer zal wel op 0 blijven gok ik, dus die tel ik niet mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 2 is niet veel wel weer een verdubbeling van de vorige ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Zeker de meest originele inzending deze ronde, dus leuk dat die het momenteel zo goed doet. Had liever wat meer punten gekregen hier, maar toch voldoende om bij de top aan te haken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 In Nederland heeft Chrisje1993 deze keer Disturbed met het nummer 'Sound Of Silence' ingestuurd. Hij hoopt in ieder geval beter te scoren dan de vorige thema's, zodat hij wat plaatsen op kan schuiven in het algemene klassement. De punten uit Nederland (4) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @bas huijsmans @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 beginnen met 8 vervolgens 1 , 2 en 3. We zitten weer in de lift Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Op 8-12-2023 om 19:58 zei ivago: Zeker de meest originele inzending deze ronde, dus leuk dat die het momenteel zo goed doet. Had liever wat meer punten gekregen hier, maar toch voldoende om bij de top aan te haken. Ik denk eerlijk gezegd dat je onderschat hoe populair en bekend je inzending is Neemt niet weg dat het een lekkere plaat is overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 10 uur geleden zei Urbeto: Ik denk eerlijk gezegd dat je onderschat hoe populair en bekend je inzending is Neemt niet weg dat het een lekkere plaat is overigens. Ik doelde op die van @Djordison omdat hij aan de beurt was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Op 8-12-2023 om 19:41 zei Satyr: Bahbah, gewoon laatste staan. Die puntloze deelnemer zal wel op 0 blijven gok ik, dus die tel ik niet mee Dan sta je laatste ja. Muziekbarbaren.. Weer niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Nieuwkomer Bas Huijsmans neemt deel met Cuba en koos meteen voor een knaller. Niemand minder dan The Foo Fighters met het nummer 'Times Like These' werd ingezonden om dit laatste thema mee op te vrolijken. Naar waar gaan de punten uit Cuba? De punten uit Cuba (5) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @bas huijsmans @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 De aansluiting met het podium is weer helemaal present door deze tienpunter. Dankjewel Bas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Het gat weer verkleind, uitstekende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Even een paar dagen niet ingelogd, maar van alle drie zeer mooie punten gehad. Van @bas huijsmans zelfs 12! Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Thnx voor de 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Schamel puntje en we verdwijnen in de grijze middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Met de allerbeste wil uit de wereld. Ik heb niet heel veel te zeggen over deze inzending. Dus we gaan meteen naar de punten van Italië en Xanderoo met zijn Dovy Keukens Remix. De punten uit Italië (6) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @bas huijsmans @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Die inzending is ook niet mijn smaak, maar de puntenverdeling wel. Gedeeld aan kop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Deze inzending is überhaupt niet belast door enig niveau van smaak. Maargoed, toch wat puntjes kunnen sprokkelen hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Ik hoopte hier al weinig te punten te krijgen, anders had ik een probleem gehad met mijn eigen muzieksmaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Laatste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 december 2023 Auteur Share Geplaatst 12 december 2023 Dankjewel voor de 10 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Donald Muylle mag dan een hilarisch figuur zijn, hij had me wel wat punten kunnen geven. Ik haal mijn keuken wel elders gvd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Deze ronde helaas geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten