ElMarcos Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Acht punten! Dat is een hele mooie opsteker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Fred Durst komt naar Pukkelpop! Dat vieren we met onze vriendelijkste Limp Bizkit-recensies: ‘Kutplaat’ (humo.be) En toch blijft het leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Van verschillende kandidaten heb ik dus ook nog het nummer nodig voor het laatste thema. Dat zullen er een stuk of vijf zijn. Ook verwelkomen we @Satyr als deelnemer voor het laatste thema & voor de volgende editie. @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Komt er nog aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 (bewerkt) Met Djordison zijn we alweer aan onze voorlaatste kandidaat van dit thema aangekomen. Met het nummer 'Hoedenplank' van Opgezwolle was hij het enige Nederlandstalige liedje in dit thema. Ook met deze song vinden we hem in de onderste regionen van het klassement terug. De punten uit Namibië (11) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @ivago 21 november 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Dit gaat echt als een nachtkaars uit helaas, zeker omdat mijn punten nog komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Dat is me nog eens een voorsprong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Heerlijk nummer hoedenplank, mss wel het beste uit de lijst voor mij, maar niet echt nostalgisch omdat ik het pas op veel latere leeftijd ontdekte.. Mooi opgeklommen naar de 2e plaats ondertussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 (bewerkt) Op 18-11-2023 om 22:11 zei Djurovski: Spannend voor het podium. Gaat overigens wat mis in de opvoeding hier. Zoon vind het nummer van @Urbeto wel weer geweldig haha. Maar goed dat vind hij ook van XXXtentation. Dus of dat nu wat betekend haha Maakte goeie nummers XXXTentacion. BTW: is Limp Bizkit live echt zo slecht, of zijn die van Humo zo'n azijnzeikers? And BTW 2.0: Twee keer dank u wel voor de 10 punten! 22 november 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 (bewerkt) We zijn aangekomen bij onze laatste deelnemer Urbeto. We weten dus na zijn punten ook meteen wie er dit thema wint. Al was dat vorige update ook al duidelijk. Urbeto stuurt met Zweden het geweldige nummer 'The Night we Met' van Lord Huron. Maar naar wie gaan de punten uit Zweden? De punten uit Zweden (12) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @ivago SPOILER Tussenstand na thema vier: Spoiler Morgen beginnen we met het laatste thema! 22 november 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Heeeeuuuyyy podium Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Toch nog een mooie eindsprint, dus ook in de tussenstand staat het er een stuk beter voor nu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Ik bewijs mezelf geen goede dienst in deze laatste ronde. Zolang het klassement van de ronde leiden en dan 7e eindigen is toch wel heel teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Zo, dat is nog eens een lekkere overwinning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Mooie 2e plek na een moeizame start deze ronde, en in totaal zit het podium er ook nog steeds in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Wederom roemloos laatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 (bewerkt) We zijn inmiddels aangekomen bij de laatste ronde. In dit thema gingen we op zoek naar een liedje dat we zouden beluisteren als we een moeilijk moment hebben of waar we troost in vinden als het wat moeilijker gaat in het leven. In deze ronde sluiten er nog twee mensen aan, en dat kunnen we alleen maar toejuichen naar de volgende editie toe. We verwelkomen Satyr en Bas Huijsmans. Hieronder de lijst van de liedjes in dit laatste thema: 1. Foo Fighters - Times Like these 2. Delain - We are the others 3. Ludovic Enaudi - Experience 4. John Mayer - In The Blood 5. Disturbed - The Sound of Silence 6. Michael Kiwanuka - Cold Little Heart 7. Editors - No Sound but the wind 8. The Kelly Family - I can't help myself 9. Earth Wind and Fire - September 10. Donald Muylle - Dovy Keukens Remix 11. The Killers - Caution 12. Pearl Jam - Black 13. Fleetwood Mac - Landslide 14. Daughter - Youth Succes iedereen! @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @bas huijsmans @ivago 23 november 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Weer een redelijk goeie lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Nog lekker gecasht die laatste twee rondes, waarvoor dank. Plekje in de middenmoot, niet mistevreden mee. Felicitaties @Titan en welkom aan de twee nieuwe deelnemers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 En uiteraard many thanks aan ceremoniemeester @Bogatyr ik zou het begot nog bijna vergeten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Nog een plek gezakt helaas, maar nieuwe ronden, nieuwe kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Zo, puntjes weer kunnen verdelen. Dat was niet zo heel moeilijk ditmaal. Verder best een leuke lijst deze ronde, los van dat carnavalsnummer van een Dovy Keukens natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 De puntjes hier ook weer uitgedeeld 22 minuten geleden zei Urbeto: los van dat carnavalsnummer van een Dovy Keukens natuurlijk. Komt dat nummer niet uit jouw koker nee? Ging daar eigenlijk wel vanuit toen ik de lijst zag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Ik heb mij prima vermaakt met deze lijst. Ook de nummers die niet in mijn straatje lagen (met een uitzondering) waren goed te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten