ElMarcos Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Deze ronde had ik, gelet op het gekozen nummer, stiekem toch wel op iets gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Zeker, leuke strijd. Een puntje voelt in Worldvision altijd wel goed, hier is dat toch een stuk minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 4 punten, niet veel maar toch meer dan ik verwachtte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 5 punten is beter dan niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Ik had mezelf vier punten moeten geven, dat was een perfecte reeks geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) In Myanmar heeft Steels met 'Song 2' van Blur een echte FIFA klassieker ingestuurd. Deze song was de soundtrack van FIFA '98. De song scoort momenteel behoorlijk, maar Steels hoopt natuurlijk op nog ietsje meer. Naar wie gaan de punten uit Myanmar? De punten uit Myanmar (7) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago 15 november 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Helemaal niet verkeerd dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 De koppositie was leuk zolang het duurde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Heuj dat is leuk ineens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Damn, voorlaatste met zo'n nummer. Sterke lijst ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Gaat tot nog toe beter dan verwacht. Hopelijk nog wat Smiths-fans tussen de nog komenden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 In Polen heeft Djurovski gekozen voor het nummer 'Pretty Fly For A White Guy' van The Offspring dat in 1998 een enorme hit was. Momenteel mag Djurovski dan ook heel blij zijn met zijn positie in het klassement. Maar naar waar gaan de punten uit Polen? De punten uit Polen (8) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Dat loopt best lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Dit is de enige persoon waarvan ik verwacht had dat de (tekstuele) pracht van mijn inzending hem compleet zou ontgaan. Zo voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Titan kan alvast handtekeningen uit gaan delen aan Stan om de overwinning te vieren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Eentje is geentje en ik krijg dus klappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 november 2023 Auteur Share Geplaatst 16 november 2023 Hier had ik wel punten verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 (bewerkt) 8 uur geleden zei Urbeto: Dit is de enige persoon waarvan ik verwacht had dat de (tekstuele) pracht van mijn inzending hem compleet zou ontgaan. Zo voorspelbaar. Volgens mij was deze ronde om nummers die indruk maakte als tiener. Prima dat jouw nummer tekstueel sterk is. De bijbel , koran en de Thora zullen dat waarschijnlijk ook zijn maar betekend niet dat ik ze ooit zou lezen of goed zal vinden. En er zal nooit een moment in mijn leven zijn dat ik jouw nummer zal opzetten. Vind het gewoon niks. Muziek , boeken , TV , Films moeten mij vermaken en dat doet dit nummer totaal niet Blur - Song 2 is gewoon FIFA nostalgie. Veel beter vind je ze niet hoewel deze ook in de buurt komt 16 november 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Ik voel een wederom kansloze laatste plek aankomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 We zijn aangekomen in Bhutan waar Keko met 'Savior' van Rise Against in de onderste regionen van dit themaklassement is gesukkeld. Het maakt het er ook niet leuker op dat hij zijn punten nog moet uitdelen. Schiet hij in zijn eigen voet of kan hij de schade beperken? De punten uit Bhutan (9) Ik heb nog vijf inzendingen nodig voor het laatste thema! @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Zo lang aan kop gaan en inmiddels zelfs het podium verliezen. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Fijne opkikker, bedankt @Keko Had een plaats ergens onderin verwacht door de leeftijd van dit nummer (en dus mezelf) maar al bij al niet ontevreden met hoe het loopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 (bewerkt) Spannend voor het podium. Gaat overigens wat mis in de opvoeding hier. Zoon vind het nummer van @Urbeto wel weer geweldig haha. Maar goed dat vind hij ook van XXXtentation. Dus of dat nu wat betekend haha 18 november 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 (bewerkt) In Nederland had Chrisje1993 met 'Rollin' van Limp Bizkit verwacht dat hij wel wat hoger zou staan in het klassement. De keuze werd tot nu toe nog niet echt gesmaakt door zijn mede kandidaten en dan moeten zijn eigen punten nog komen. Naar waar gaan die punten? De punten uit Nederland (10) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago 20 november 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Dit stort als een kaartenhuis in elkaar. Teleurstellend. Op 18-11-2023 om 22:11 zei Djurovski: Spannend voor het podium. Gaat overigens wat mis in de opvoeding hier. Zoon vind het nummer van @Urbeto wel weer geweldig haha. Maar goed dat vind hij ook van XXXtentation. Dus of dat nu wat betekend haha Mijn inzending is groot geworden door de Netflixserie 13 Reasons Why, dus voor de jeugdiger kijker is dit meer dan gewoon een liefdesliedje. De serie opende destijds veelvuldig gesprekken over zelfmoord onder jongeren en had een behoorlijke maatschappelijke impact, in ieder geval onder die leeftijdsgroepen. Dit nummer is voor mij onlosmakelijk aan die problematiek verbonden. Omwille hiervan vind ik het refrein ook zo treffend. I had all and then most of you Some and now none of you Take me back to the night we met I don't know what I'm supposed to do Haunted by the ghost of you Oh, take me back to the night we met Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten