Justin Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Keurig begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Lekker begin voor mij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Kan je bij de voting ook niet plaatsen over welk nummer het gaat.. Want nu was me dat compleet onduidelijk op wie Italië gestemd heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Steels: Kan je bij de voting ook niet plaatsen over welk nummer het gaat.. Want nu was me dat compleet onduidelijk op wie Italië gestemd heeft Waarom? Omdat jij te lui bent om andere tab te openen? Wat jij zegt wordt echt nooit gedaan, ook bij Song Festival zelfs niet... Is altijd alleen maar het land , gewoon zo houden. 7 december 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Ik had al zo'n vermoeden dat dit niet Nasje92's smaak was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 13 minuten geleden zei Kyrill: Waarom? Omdat jij te lui bent om andere tab te openen? Wat jij zegt wordt echt nooit gedaan, ook bij Song Festival zelfs niet... Is altijd alleen maar het land , gewoon zo houden. Rustig, hij mag toch eventuele verbeteringen voorstellen dat het voor iedereen duidelijker maakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Rustig, hij mag toch eventuele verbeteringen voorstellen dat het voor iedereen duidelijker maakt? Als jij dat verbetering vindt, oke? Ik vind dat geen verbetering, maakt het minder overzichtelijker en rommeliger imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Als jij dat verbetering vindt, oke? Ik vind dat geen verbetering, maakt het minder overzichtelijker en rommeliger imo Kan je dat dan niet zeggen in plaats van 'Waarom? Ben je te lui om een ander tabblad te openen?' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Kyrill: Waarom? Omdat jij te lui bent om andere tab te openen? Wat jij zegt wordt echt nooit gedaan, ook bij Song Festival zelfs niet... Is altijd alleen maar het land , gewoon zo houden. Lekker vriendelijk! Welkom terug! Maar bij mijn weten stond er vorige keer naast het vlagje wel de naam van de artiest er ook bij! Want ja ik ben te lui, om bij iedere score de puntendeling te pauzeren, in het topic de juiste pagina te zoeken van de deelnames, daarna het juiste land te zoeken en dan weer de puntedeling te hervatten en deze stappen 10x herhalen! EDIT: Zo dus! Jeetje wat onoverzichtelijk en rommelig! Afgrijselijk seg! 7 december 2022 bewerkt door Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 3 uur geleden zei Steels: Had dan de eindstand gepakt. Die was veel mooier joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 december 2022 Auteur Share Geplaatst 7 december 2022 4 uur geleden zei Steels: Lekker vriendelijk! Welkom terug! Maar bij mijn weten stond er vorige keer naast het vlagje wel de naam van de artiest er ook bij! Want ja ik ben te lui, om bij iedere score de puntendeling te pauzeren, in het topic de juiste pagina te zoeken van de deelnames, daarna het juiste land te zoeken en dan weer de puntedeling te hervatten en deze stappen 10x herhalen! EDIT: Zo dus! Jeetje wat onoverzichtelijk en rommelig! Afgrijselijk seg! Zal dit mee pakken ;). Zal straks even kijken of ik het bij deze nog aangepast krijg (weet dat niet uit mijn hoofd). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 december 2022 Auteur Share Geplaatst 9 december 2022 Griekenland Het volgende land is Griekenland. @chrisje1993 heeft er zelf voor gekozen om Seal met Kiss from a Rose in te sturen. Het liedje is gebruikt in de film: The NeverEnding Story III. Deze Duits-Amerikaanse fantasiefilm is uitgebracht in 1994. Ook is de film gebasseerd op het boek Het oneindige verhaal van Michael Ende. De film bevat alleen de personages van het boek, maar volgt een uniek verhaal. Music challenge R1 :: ScoreWIZ @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 Twee punten is meer dan niets, maar het is bovenal véél te weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 Ik vind het persoonlijk heel rare keuzes voorlopig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 Lekker hoor! 1 minuut geleden zei Steels: Ik vind het persoonlijk heel rare keuzes voorlopig.. Zoals? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Lekker hoor! Zoals? Een nummer van Keira Knightley waar ik nog nooit van gehoord heb die 12punten krijgt, echte filmmuziek van Hans Zimmer die nog niet scoorde net als in mijn ogen de absolute topfavoriet Underworld.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 Nul+nul is nul en ik verwacht meer van dat Gelukkig doet @Lakimee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 17 minuten geleden zei Steels: Ik vind het persoonlijk heel rare keuzes voorlopig.. Ik begrijp je maar denkt dat er weinigen punten ingevoerd hebben met in het achterhoofd 'filmmuziek', eerder met 'hee die ken ik (want al duizend keer gehoord) Ik vind Keira Knightley niet zo belabberd zingen btw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 35 minuten geleden zei Steels: Een nummer van Keira Knightley waar ik nog nooit van gehoord heb die 12punten krijgt, echte filmmuziek van Hans Zimmer die nog niet scoorde net als in mijn ogen de absolute topfavoriet Underworld.. Een van die twee Hans Zimmers is gediskwalificeerd, de ander de mijne staat idd helaas nog op 0 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 1 uur geleden zei ivago: Ik begrijp je maar denkt dat er weinigen punten ingevoerd hebben met in het achterhoofd 'filmmuziek', eerder met 'hee die ken ik (want al duizend keer gehoord) Ik vind Keira Knightley niet zo belabberd zingen btw Ik heb opgezocht in welke film en waar. Daar is mijn inzending ook op gebaseerd. Puur omdat dat liedje met de scène wat met mij doet. En zo heb ik ook de punten uitgedeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 Ja, ik vraag me af hoeveel mensen de film zullen kennen waaruit mijn liedje komt. Het is wat jammer, want ik wou niet voor de meest obvious dingen gaan maar blijkbaar was dat de bedoeling. Veel nummers die meedoen associeer ik ook gewoon niet met een film. Ik heb de nummers beoordeeld op het nummer, niet op de trammelant eromheen. Ik vind de verandering aan de puntentelling trouwens een goede verbetering. Ik vind dit prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 december 2022 Auteur Share Geplaatst 11 december 2022 (bewerkt) Andorra We gaan snel verder met de punten die @Bogatyr namens Andorra heeft gegeven. In 1977 kwam de film Saturday Night Fever uit. Voor deze film heeft Robert Stigwood de band gevraagd om een nummer te schrijven voor zijn film Saturday Night. Echter vond de band het geen goed idee om een nummer te maken met dit als titel. Wel hadden ze wel al het nummer Night Fever geschreven en hebben Stigwood hiervan overtuigd om de titel van de film aan te passen. Dit werd de uiteindelijke titel Saturday Night Fever. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/583396/3/3/hjyzy5mti5 @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill 11 december 2022 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Dank u voor de 10 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Nog steeds 0 punten voor zo'n monumentaal nummer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Dank voor de 5 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten