Fabian. Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Dan krijgen we Kowet met Schotland. Kowet heeft zowaar voor een artieste gekozen die twee keer in deze ronde voorkomt; ook nasje92 had naar eigen zeggen smaak voor muziek met de keuze voor Tasché. Ondertussen heeft hij in ieder geval de onderlinge strijd gewonnen met een plek in het linkerrijtje, terwijl Die Een van Tasché nog niet op 1 staat, alhoewel, wel al eens van het rechterrijtje. En dit is niet zomaar een artieste. Tasché werd met haar 19 jaar de jongste winnares van The Voice South Africa, én ook nog eens de eerste vrouw die deze muziekwedstrijd won. Kan Tasché de hoge plaatsen behouden? https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/362207/6/6/llmgy0n2zk Spoiler @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Top! 10 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Gematigd tevreden; had op net iets meer gehoopt. Aan de andere kant: het was een Tasché-inzending Ik ben benieuwd of de 'grote naam' ook deze ronde weer gaat winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 7 puntjes, blij mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Behoorlijk spannend bovenin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Voor iedereen die al punten gegeven heeft dank u! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Met 8 punten nemen we voorlopig afstand van de onderste plaatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Het begon allemaal erg goed, en nu plots dichter bij de laatste plaats dan me lief is. Dringend weer wat punten gaan scoren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Ik moest even twee keer op de lijst kijken, maar toeval wil dat nu Nasje92 met de Galapagoseilanden aan de beurt is. En laat dat nou net de tweede inzending zijn van de Zuid-Afrikaanse zangeres Tasché. Dus is uw organisator ad interim weer even in de boeken gedoken voor een leuk nieuwtje, en ja hoor, die heb ik gevonden. Wist u dat Tasché verloofd is met haar vriendin Jo-Lene Benade. En dat diezelfde Benade tegenwoordig ook meeschrijft aan sommige songs die Tasché maakt, zoals het nummer Tweedehandse Hart wat we in de vorige ronde voorbij zagen komen. Zal de Tasché van nasje92 aan dezelfde landen punten geven als de Tasché van Kowet? https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/362207/7/7/llmzlhzmqy Spoiler @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Aii, pijnlijke ronde. Alle landen in de top pakken punten behalve wij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Jaa!! Eindelijk iemand die dit aanstekelijke deuntje op waarde schat was tot heden hevig teleurgesteld, maar blij met mijn eerste 12 punten in dit spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Helaas niets dit keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2021 Dankjewel voor de punten weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Ik zag die laatste plaats zo angstwekkend dichtbij komen, en dan kwamen daar die verlossende 10 punten. Het zit dicht opeen, 13 punten van de eerste en 10 punten van de laatste verwijderd. Dit kan letterlijk alle kanten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Tot nu toe ga ik deze ronde goed. Maar kan nog helemaal weg zakken natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 En door! Met Kiribati welteverstaan. Ik moest even Googelen waar het ligt, maar deze eilandengroep met o.a. dorpjes genaamd 'London', 'Paris' en 'Banana', daar moet genoeg te beleven zijn. Of misschien komt het door het gebrek aan vakantie vanwege COVID dat alles er al snel heel leuk uitziet. Om er maar een Tom Egbersje in te gooien: Hoe dan ook. Keko probeert met multi-instrumentalist Sona Jobarteh de top plaatsen te bestijgen. Voorlopig wil dat nog niet echt lukken met een plek in het rechterrijtje, maar er is nog van alles mogelijk. Het zal u niet verbazen dat Sona uit Gambia komt, immers is haar ingestuurde nummer gelijkwaardig aan dat van haar geboorteland. Ze is daarnaast de eerste vrouwelijke professionele koraspeler die uit een griotfamilie komt. Ik wilde gaan uitleggen wat dat allemaal betekent, maar dat is me veel te ingewikkeld. Het zal vast iets met instrumenten te maken hebben. Op naar de punten! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/362207/8/8/bhnjezzgzi Spoiler @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Niks erbij helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Wat hebben de meeste toch een vreemde muziek smaak haha. By far het leukste nummer hebben en dan twee keer op rij geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Met zes puntjes zeuren we niet hoor. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Pohh, 1e plek. We mogen dromen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 In Kiribati hebben ze absoluut verstand van muziek; dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Het ging zo goed in het begin... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 5 uur geleden zei Titan: In Kiribati hebben ze absoluut verstand van muziek; dank! Daar is in jouw puntentoekenning anders niks van terug te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Tijd om de punten van ondergetekende uit te gaan delen met Indonesië. Laat ik nou ook momenteel de hekkensluiter zijn. Zal je altijd zien, denk je als organisator ad interim even iets over te nemen, wordt de muziek die je zelf instuurt niet gewaardeerd... Dan, zoals Zeus zou zeggen, zal ik jullie even wat fatsoenlijke muziekkennis bijbrengen. Bráulio Alexandre is namelijk een Angolese zanger die samen met collega's en ook Angolezen Rui Orlando en DJ Malvado. Het nummer Que Nada Nos Separe betekent zoveel als 'laat niet ons scheiden'. Maar als dit zo doorgaat met die punten zal ik snel gaan scheiden met mijn collega's... https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/362207/9/9/u1owzkytvl Spoiler @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Maar een beetje spannend bovenin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten