Titan Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 ...en in die contreien weet je nooit wat er dan tevoorschijn komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Geen verkeerde score. We blijven puntjes sprokkelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Dit had ik toch niet verwacht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Van 0 naar 12 dat is erg mooi. Ty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Lekker, 10 punten van @Titan en zowaar eerste. Voor eventjes wellicht, maar dat pakken ze me niet meer af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Het is tijd voor de punten van Badmuts met Oost-Timor. Naar eigen zeggen stond meneer voor het eerst in de geschiedenis van de muziek contests bovenaan. Om vervolgens een rondje later z'n Oost-Timorese broek te laten zakken... Ach, er zijn wel meer aparte dingen normaal in die contreien. Feit blijft dat Badmuts met Brendan Peyper een goede gegadigde voor de bovenste plaatsen lijkt te hebben gevonden. De Zuid-Afrikaanse zanger werd geboren in Bloemfontein. Los van bezig zijn met muziek gaat Brendan geloof ik ook weleens naar de sportschool als ik Google moet geloven. Maar kan hij met dit nummer de Everest die de Music Challenge heet beklimmen? https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/362207/4/4/yxztmxmdux Spoiler @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 8 punten, dat is mooi na 2x 0 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 5 punten, gaat nog steeds prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 1 puntje. Ach beter iets dan niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Dit wordt volgens mij weer een spannende challenge. Dank voor de zeven puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Ik gooi met mijn broek naar beneden denk ik mijn eigen ramen in... :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 18 januari 2021 Dankjewel voor de 10 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 3puntjes er bij. Had op wat meer gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Dikke nul, en van bovenaan naar onderaan (in de linker rij). Het leven is zo ongrijpbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 Dan zijn we aanbeland bij Kim Jung Ivago met Noord-Korea. Bekend om zijn alternatieve muzieksmaak zal dit ongetwijfeld de ranglijst flink op gaan schudden. Pakte zelf kortstondig de leiding in het muziekspectakel, maar moet nu weer genoegen nemen met de onderste regionen van het linkerrijtje. Het is voor Ivago maar goed dat de band DOOKOOM wel 'exists', want anders had hij de koppositie misschien wel niet behaald. Met het nummer 'You Don't Exist' kiest hij voor een bijzondere inslag binnen de Afrikaanse muziekscene. Ik citeer een stukje van onder de video, ik had het namelijk zelf niet beter kunnen beschrijven: Citaat "DOOKOOM is an emotional response to a world most people are too scared to confront. It’s a state of mind. It’s the darkest corner of your psyche, a world of shadows and demons you can either confront, or be haunted by. Musically DOOKOOM is a mind-fuck of raw, unfiltered, menacing Cape Flats street rap delivered over an aggressive, apocalyptic onslaught of hardcore, industrial strength beats with sonic stains of grime, trap, rave, pervert pop and punk. Waarvan akte, wie gaat er met de volle buit vandoor? https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/362207/5/5/fim2vkmdq1 Spoiler @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 IK??? Yes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 Toch weer 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 We staan weer waar we gebruikelijk staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 Toch weer mooi gestegen met een prima 8-punter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 Weer een respectabel aantal punten waardoor ik tegen de top aan blijf schurken. Dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 Dit gaat lekker, 2e plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2021 Dankjewel voor de 6 punten en de voorlopige koppositie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 hamandeggs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 7 uur geleden zei Satyr: IK??? Yes Je had het nochtans al voorspêld Heerlijke, duistere inzending met veel elementen van mijn favoriete muziekgenre, shoegaze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 Leuk stukje over Dookoom @Fabian. Heb ik leren kennen door mijn beste maat, die in zijn jeugd in een Zuid-Afrikaanse township is opgegroeid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten