Satyr Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Zonder al te veel weg te geven, ik vond die cover van Queen ook een ramp, vooral hoe ze zelf zingt, dat bijna typische USA overdreven uitrekken van tonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 3 punten nou ja beter iets dan niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 2 uur geleden zei chrisje1993: Sorry maar als je aan zo'n nummer durft te komen dan moet die naar mijn mening wel echt top zijn anders is het not done. Dat kunnen we ook over jouw inzending zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 12 punten! Hoppa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Dank voor de punten. Nieuwe inzending is ingestuurd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 10 punten! Goed begin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 november 2020 Auteur Share Geplaatst 30 november 2020 Na de Filipijnen is het de beurt aan de Galapgos Eilanden om zijn punten bekend te maken: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/355273/2/2/y4ytgyyzu3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 We kunnen gewoon weer 8 punten bijschrijven! Nieuwe inzending ook gestuurd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Hoppa, weer 12 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 (bewerkt) Vierde plek tot nog toe, kan ik mee leven. Disturbed gaat hard @chrisje1993wie is de inzender van American Oxygen, en met welk land? Dat mis ik in ScoreWiz 30 november 2020 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 november 2020 Auteur Share Geplaatst 30 november 2020 2 minuten geleden zei ivago: Vierde plek tot nog toe, kan ik mee leven. Disturbed gaat hard @chrisje1993wie is de inzender van American Oxygen, en met welk land? Dat mis ik in ScoreWiz Was me nog niet eens opgevallen haha. Dat is @Badmuts met het land Oost-Timor maar die zit er niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Al twee keer punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Dank u zeer voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 6 puntjes erbij ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Krijgen we nog een uitslag vandaag @chrisje1993? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 (bewerkt) 1 en 2 punten, slechter kan eigenlijk niet. @chrisje1993 ik vind het trouwens wel prettig als de tussenstand ook nog in een spoiler in de post staat. Dan hoef ik niet steeds weer op die link te klikken om te checken dat ik kansloos laatste sta. 30 november 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 november 2020 Auteur Share Geplaatst 30 november 2020 45 minuten geleden zei Chiemel: 1 en 2 punten, slechter kan eigenlijk niet. @chrisje1993 ik vind het trouwens wel prettig als de tussenstand ook nog in een spoiler in de post staat. Dan hoef ik niet steeds weer op die link te klikken om te checken dat ik kansloos laatste sta. Zal er de volgende keer nog een screen van in een spoiler zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 1 december 2020 Auteur Share Geplaatst 1 december 2020 Het derde land waarvan de punten bekend gemaakt worden is Noord-Korea!!! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/355273/3/3/iynzfmzgnm @Titan @Chiemel @Satyr @nasje92 @Tamara84 @ElPrincipito @komodo25 @Kowet @ivago @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Op 29-11-2020 om 19:31 zei ivago: Hahaha had ik ook toen ik het deelnemerslijstje even overliep. Maar we hebben elkaar nog hee Ik kan niet ZOveel punten beloven hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Ai, 4 punten.. Matige ronde. Ook niet anders verwacht van het ijskoude en bikkelharde jurylid van The Voice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Verrassende ronde deze! Maak me al zorgen om Noord Korea bij mijn nieuwe inzending..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Hmm, volgende mij had ik toch voor mijn eerste idee qua inzending moeten gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 32 minuten geleden zei Kowet: Verrassende ronde deze! Maak me al zorgen om Noord Korea bij mijn nieuwe inzending..... Nu mijn punten toch bekend zijn, ik vond behalve Lykke Li (en die van mezelf) elke inzending om het vreselijkst dus ik zou me vooralsnog geen grote zorgen maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Op 29-11-2020 om 19:49 zei Satyr: Zonder al te veel weg te geven, ik vond die cover van Queen ook een ramp, vooral hoe ze zelf zingt, dat bijna typische USA overdreven uitrekken van tonen Ze komt uit Noorwegen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 12 minuten geleden zei ivago: Nu mijn punten toch bekend zijn, ik vond behalve Lykke Li (en die van mezelf) elke inzending om het vreselijkst dus ik zou me vooralsnog geen grote zorgen maken Bedankt voor de 10 punten. Mag in de krant dit;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten