Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU

chrisje1993

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei bas2204:

Ik heb de battles gisteren ook doorgegeven. Vond dit al lastig, laat staan als ik straks echt artiesten af moet laten vallen

Haha zeg wel. Ik weet nu al dat ik het bij sommigen met een erg wrang gevoel zal moeten doen.

En kijk maar goed uit wat jullie doen dus jij ook @nasje92 want die STEAL :<:<:<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

umwns2wbh8.png

The Battles!!!! Eindelijk zal iedereen er achter komen van wie die ene auditie was. De coaches zullen eindelijk dan weten wie ze allemaal in hun team hebben, en wie de medecoaches in zijn team hebben. We beginnen met de eerste battle van @nasje92. Hij koos voor een battle tussen auditie's 4, 7 en 38.

Auditie 4: The Dead South @chrisje1993 

Auditie 7: Ron Pope @ElPrincipito

Auditie 38: Drax Project @Fabian.

Uiteraard mogen @bas2204 en @ivago hun eigen mening over deze battle geven. Ook mogen ze @nasje92adviseren, maar uiteindelijk heeft nasje92 het voor het zeggen en bepaald hij wie door gaat naar de volgende ronde. Voor de overige 2 mogen de andere coaches kiezen om te stealen.

Het enige wat je hoeft te doen voor te stealen is in het topic STEAL met de naam van de artiest erbij. Gebeurt het dat beide coaches de steal bij de dezelfde artiest zetten dan mag de inzender kiezen weer. Vergeet dus geen motivatie bij je steal te zetten voor de inzender.

DEADLINE: Zaterdag 21-11 18:00 Uur

Voor @Zeus @Rogier. en @Richarð. een vriendelijk verzoek om zo snel mogelijk de nieuwe nummers alsnog te sturen. Ben ik bij een battle beland waar een artiest van jou bij zit en heb je nog altijd niks ingezonden zal deze artiest uitgesloten worden van verdere deelname en gaat de battle tussen de overige artiesten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei nasje92:

Potverdorie, lastig zat man! @ivago @bas2204 kom maar door met die adviezen. Ben ontzettend aan het twijfelen tussen 2 artiesten..

Dat begint goed, mijn medecoach al meteen in de problemen.

Mijn mening, dus dan doe je best het tegenovergestelde :D :

The Dead South zou ik zeker niet doen, ik hou echt niet van dat country-esque gedjingel-jangel.

Ron Pope zingt best lekker, het ummer is wel erg cliché en voorspelbaar, maar nooit zo erg dat het me gaat irriteren. Als deze man dat live kan: sterke performance

Drax Project begint voor mij als een pop niemendalletje, en blijft dat doen. Hier tegen de helft wel sprake van lichte tot matige irritatie.

Beste nummer en sowieso beste voice is voor mij dus Ron Pope

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mijn "2 cents":

The Dead South ken ik wel. Leuke band, goede stemmen (want deze heren wisselen het zingen af). Ik heb geen problemen met de country invloeden, maar dat komt ook door mijn algemene muziekvoorkeur. Sterke deelnemer wat mij betreft.

Ron Pope klinkt in eerste instantie mooi helder, maar wordt wat nasaler als hij meer kracht zet in zijn stem. Dat klinkt wat mij betreft dan niet beter. Wel geduchte concurrent voor The Dead South en misschien iets geschikter voor het eventueel verder raken in deze competitie, al gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar The Dead South

Drax Project is niet direct mijn persoonlijke smaak en ik vind het daarom ook lastig. Op zich klinkt het best aardig, ook de zang, maar het is ook voor mijn gevoel nogal 13 in een dozijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt collega's voor jullie mening! Precies waar ik al bang voor was. Mijn twijfel zit hem dan ook in de 1e twee inzendingen.

Laten we beginnen met Drax Project. Prima inzending, maar wel erg licht en weinig uniek. Ondanks dat het zuiver is, raakte het me helaas niet.

The dead south;

Prachtig optreden met 3 van de 4 mannen die hun zangkunsten lieten horen. Elk een heel divers geluid waarbij de man op links mij het meest kon bekoren. Het country achtige is ook mijn ding wel.

Ron pope:

Begon wat fragiel en onzeker in mijn ogen, maar werd gedurende het lied beter en beter. Het eind bezorgde mij zelfs kippenvel. Tot slot was dit het het meest geloofwaardig.

Mijn keuze:

Spoiler

Ron Pope!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cbce34.png

@nasje92 kiest ervoor om Ron Pope van @ElPrincipito mee te nemen naar de volgende ronde. The Dead South van @chrisje1993 mag nog gaan hopen op een lange ruk op de steal stoel van @bas2204 en voor Drax Project van @Fabian. stopt hier het voice avontuur.

De volgende battle is er een uit team @bas2204

Auditie 10: Tom Grennan @Bolderbast

Auditie 12: The Teskey Brothers @chrisje1993

Overzicht Steal stoelen:

@nasje92: ......

@bas2204: The Dead South @chrisje1993

@ivago: .....

DEADLINE: Zondag 22-11 16:00 Uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bandjes als die The Death South heb je dus in honderden in de VS he. Als halve Amerikaan kan ik je toch wel vertellen dat het een wat overgewaardeerd genre is gebaseerd op weinig creatieve folklore. Vond dit ook allesbehalve talentvol. De laatste battle zou ik gaan voor nummertje 12. Klinkt nog als wezenlijk vocaal talent en wat bezieling, precies wat dat niemendalletje uit de VS (Death South) mist. Nummer 10 is mij wat te poppy en wanhopig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites