Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

Poeh. Stress. Tegen ieder ander club had ik Liverpool als favoriet, maar dit wordt een 50/50. Ben vooral bang dat we met zo een hoge lijn gaan spelen waardoor  Rodrygo en Vinicius teveel ruimte gaan krijgen. Ik zou sowieso beginnen met Diaz-Mane-Salah. Tegen city had Madrid het ook heel moeilijk met al die beweeglijke spelers 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkelijk Azpi je bent voor Chelsea, hebt voorkeur voor Spurs tov Arsenal, en dan ben je nu voor Real?

@Azpi :classic_rolleyes::mmm:

@Miz altijd nog maar 31.....

Alleen 48 duels en 4 goals, sinds 2019 voor Real, is niet veel. Natuurlijk ook heel veel blessures, wat ie bij Chelsea, dacht ik, bizar genoeg amper tot nooit had?

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Kyrill:

Werkelijk Azpi je bent voor Chelsea, hebt voorkeur voor Spurs tov Arsenal, en dan ben je nu voor Real?

Alleen 48 duels en 4 goals, sinds 2019 voor Real, is niet veel. Natuurlijk ook heel veel blessures, wat ie bij Chelsea, dacht ik, bizar genoeg amper tot nooit had?

Nee klopt. De problemen zijn begonnen toen hij met Real op PSG getackled werd door Thomas Meunier. Toen hebben ze een plaatje in zijn enkel gezet en daar zijn de problemen ontstaan waardoor hij van de ene in de andere blessure rolde. Puur omdat hij zich niet lekker voelde met zo'n plaatje. Daarenboven mocht hij niet met Lieven Maesschalk werken van Real Madrid maar enkel met de physio's van de club zelf. Maar er is hoop dat het beter zal gaan nu omdat dat plaatje nu dus verwijderd is.

bewerkt door Miz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Kyrill said:

tuurlijk ben ik nu voor Real, dat word onuitstaanbaar als Liverpool de CL wint. Ik vind ook dat Real Madrid het verdiend. Ze hebben veel betere tegenstanders uitgeschakeld en enorme veerkracht moeten tonen. PSG, Chelsea en Man City en wie kreeg Liverpool? Inter, Benfica en Villareal…

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een lichte voorkeur voor Liverpool hier. Ik vind Real Madrid een ordinaire, zielloze club voor patjepeeërs zonder smaak en successupporters. Atléti is de echte club van Madrid.

Maar bovenal hoop ik gewoon op een interessante wedstrijd. Beetje vermakelijk ook. Eintracht - Rangers interesseerde mij weinig, Roma - Feyenoord was een slechte wedstrijd met jammerlijke uitkomst, laat dit dan op z'n minst het kijken waard zijn.

Benieuwd of Ancelotti nu eens wat eerder Rodrygo brengt. Levert toch heel vaak. Valverde doet hij ook puur en alleen om de oude lullen op het middenveld te ondersteunen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, Socrates said:

Wel een lichte voorkeur voor Liverpool hier. Ik vind Real Madrid een ordinaire, zielloze club voor patjepeeërs zonder smaak en successupporters. Atléti is de echte club van Madrid.

Maar bovenal hoop ik gewoon op een interessante wedstrijd. Beetje vermakelijk ook. Eintracht - Rangers interesseerde mij weinig, Roma - Feyenoord was een slechte wedstrijd met jammerlijke uitkomst, laat dit dan op z'n minst het kijken waard zijn.

Benieuwd of Ancelotti nu eens wat eerder Rodrygo brengt. Levert toch heel vaak. Valverde doet hij ook puur en alleen om de oude lullen op het middenveld te ondersteunen.

Zal wel vermakelijk worden als TAA Vinicius moet verdedigen… 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een achterlijke fans, hebben niks geleerd van dat drama met de Juventus fans. 

Geef de organisatie niet de schuld, het zijn die inteelt Liverpool supporters die de schuldige zijn die zonder ticket de ingang bestormen 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe eens niet zo kinderachtig. Fans die gek doen is niet alleen Liverpool-eigen maar vrij universeel, zeker na de coronapandemie. Dit hadden ook Chelsea, Barca of Ajax-fans kunnen zijn. 

En Feyenoord-fans hadden niet alleen stewards omver gelopen maar er ook nog overheen lopen piesen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites