Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei Dansmeister:

Denk dat je het daarmee niet gaat redden. Verwacht gezien de maatschappij dat je WL alleen kan spelen met een diversiteit en inclusie teammodus.

Ga het zelf op NBA2K houden. Succes met korfbal '24.

Speel geen champs dus daar zal ik geen last van hebben :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb sinds ik Careermode speel met commentaar van Sierd de Vos en Jeroen Grutter legendarisch career mode erg op de rit. 3-4 winst in beker bij Southampton na 3-1 achter, 2-3 winst bij Westham na 2-0 achter verder 7-2 winst in EL op Aek Athene en net in competitie met 7-1 gewonnen van Nottingham Forest. Mijn reden tot succes is vooral heel goed team heb en met juiste taktiek gaat vaak erg goed al is mijn geval druk zetten na bal verlies. Bellingham helaas 7 maanden geblesseerd maar blijven dus wel winnen.

En met normale seasons (ik speel geen FUT) zit ik ook al tijdje in divisie 1 mijn ultieme doel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merk weinig hype, zowel persoonlijk gezien als familie/vrienden/collega's/kennissen, voor FIFA (of beter gezegd EA FC).

Denk vooral dat de introductie van de vrouwelijke spelers in FUT een doodsteek is voor het spelletje...

Hoe zit het bij jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Keeza:

Merk weinig hype, zowel persoonlijk gezien als familie/vrienden/collega's/kennissen, voor FIFA (of beter gezegd EA FC).

Denk vooral dat de introductie van de vrouwelijke spelers in FUT een doodsteek is voor het spelletje...

Hoe zit het bij jullie?

Ik geef het een kans, maar vermoed dat dit jaar het laatste jaar wordt. Ik heb geen verwachtingen, lijkt me het best om zo de game in te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Vitesse88:

Ik geef het een kans, maar vermoed dat dit jaar het laatste jaar wordt. Ik heb geen verwachtingen, lijkt me het best om zo de game in te gaan.

Same. Met dat in het achterhoofd een beetje heb ik dit jaar voor het eerst geen pre order geplaatst. Kijk wel even of de hype er is rondom de release en haal het spel dan eventueel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 'm wel gepreorderd. Vooral erg nieuwsgierig en weinig verwachtingen. Wil het wel wat meer casual gaan spelen, dus denk dat ik het op een past en present ga houden, of een Nederlands elftal oid. Moet wel even kijken wat m'n competitieve drang daar van vind, want als ik alleen maar verlies ga ik maar gewoon weer full meta :D;c Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden als de vrouwen ook een eigen plaats in de meta krijgen, meer spelers/speelsters om uit te kiezen zou ik toejuichen :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Keeza:

Mocht ik er toch mee aan de slag gaan, dan wordt het sowieso Road to Glory. Achteraf gezien besef je pas hoeveel (onnodig) geld er in gegaan is voor FIFA points ;c

RtG is tegenwoordig ook enorm easy geworden, maar je kunt het uiteraard zo moeilijk maken als je wilt. Ik speel ieder jaar met een elftal met gewoon de goede spelers die ik pack en al vaak met een eredivisie/NL team. Uit de laatste haal ik vaker meer plezier dan die smerige saaie meta teams.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-9-2023 om 10:30 zei Kyrill:

Mensen die Playstation verkopen zijn hooguit casual gamers. PS heeft op Fifa en COD veel meer te bieden qua games dan Microsoft en of Nintendo Switch.

Als je zoals ik veel Madden speelt, dan is de Xbox een must. Enige console waarop goede realistische draft classes uitkomen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een PS4 en een Switch. Switch speel ik nooit op, PS4 is officieel van zoon.

Daar spelen we dan samen om en om wel redelijk vaak UT op, maar het is echt idioot hoe makkelijk je aan een dik team komt zo aan het eind van het jaar. Volgens mij een compleet team met TOTS en icons/futties en er geen euro ingestoken.

Zoon wil graag een PS5, moet die voor sparen. Hij de helft, ik de helft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik ben geen casual gamer alleen mijn prioriteiten liggen nu elders.  

(y) Begrijpelijk hoor is ook geen verwijt ik speel op ps4 ook niet meer dan fifa en soms COD hahaha gebruik vooral voor muziek en series kijken hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites