Thierryvane Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha ik heb Cozza nog, maar Cozza naar Cordoba is een liliputter duo dus dat is vragen om problemen. Die Fofana ga ik ook zeker in de gaten houden maar wil eigenlijk over paar weekjes TOTY Kante er in duwen. Dat wordt echt de beste middenvelder van het spel. Fofana zal denk zondag rond de 500k? liggen Voor 500K neem ik die mooi mee. Mag Nkunku weer weg na één WL en dan hopen op een rode Kante. Verder weer drama TOTW. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Grote Ree: Ik zal wel een ouwe lul zijn, maar Mbappé en Neymar op het middenveld en Vieira in de spits? Als dit écht goed werkt bewijst dat m.i. het failliet van dit spelletje. In-game zet hij ze op de juiste positie, i.v.m. de chemistry (gekleurde linkjes tussen de spelers) staan ze nu zoals je in de afbeelding ziet staan. 6 januari 2022 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 53 minuten geleden zei Thierryvane: Voor 500K neem ik die mooi mee. Mag Nkunku weer weg na één WL en dan hopen op een rode Kante. Verder weer drama TOTW. Gokje hoor, maar ik verwacht niet dat hij heel veel duurder gaat worden dan Renato Sanches en het zal ook kaarten als Guendouzi in eerste instantie wel raken. Verder denk ik dat je m t beste op zondag avond ofzo kan kopen, dat is meestal het goedkoopste moment. Nkunku dan zaterdag wrs ook verkopen omdat dat zijn highest zal worden (denk ik.) @Grote Ree wat Joost zegt inderdaad. Dit is alleen mijn startteam, daarna gooi ik alles om en staat het in een 442 met Mbappe op rechts, Ginola en Neymar in de spits en Vieira gewoon op CM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Heb overigens voor deze WL een 4-3-2-1 ingesteld. Heel benieuwd hoe dat speelt, hopelijk een beetje zoals die 4-1-2-1-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 10 minuten geleden zei Thierryvane: Heb overigens voor deze WL een 4-3-2-1 ingesteld. Heel benieuwd hoe dat speelt, hopelijk een beetje zoals die 4-1-2-1-2. Haha heel nice. Ik zal wel weer doorgeven als ik weer van tactiek wijzig. 40/55, direct passing 57 breedte. Aanvallers achter linies kruipen + stay central. Middelste CM stay back, andere dek midden af. Backs achterblijven + overlap, de rest is aan jou! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 4 uur geleden zei ReneLeBlanc: Team is gereed. Hebben nog een millie over, heb nog een dagje prime Desailly gebruikt, maar wil nog even wat speelgeld houden. die Vieira speelt heerlijk he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 1 uur geleden zei van der Water: die Vieira speelt heerlijk he. Heb m vorig jaar helemaal plat gespeeld en ook dit jaar al is eerder gehad. Vieira is echt een gamechanger, merk wel dat ik een voetballer naast m wil hebben en Fofana is meer een tank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Baby Seedorf. Interessant. Zeer interessant. #langefransvoice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Torres is ook wel een beuker hoor, maar het is wel een tractor met slechte gameplay haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Ik twijfelde dit weekend tussen die mid icon sbc en Best. Uiteindelijk voelde ik dat ik geluk had dus maar die icon SBC gedaan, Pires.. In ieder geval wel nog een Arsenal speler. Toen alsnog Best maar gedaan wat een beest. Had hem in Fifa 20 ook maar dat was mijn eerste jaar FUT dus toen was ik nog helemaal een fifa n00b, maar wat een slangenmens is dat. Welke chem heb jij erop @Thierryvane? Ik heb hunter gezet. Ook nog mijn 10x85 pakketje teruggekregen dankzij die prutsers niet op gerekend. Kan wel weer wat fodder gebruiken na die SBC's. Denk wel dat ik hem bewaar tot TOTY, ooit zal ik toch iets waardevols moeten packen deze FIFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Hier ook een huntertje op Best. Staat bij mij in de spits. Op de flank zou ik hem motor geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari 2022 Share Geplaatst 12 januari 2022 Nou mannen maandag komt de eerste icon PP, oftewel player pick. Fodders zullen door het dak gaan net voor TOTY om vervolgens weer in te kakken. Gaat een dure worden maar wel de leukste icon sbc die er is. Ik herinner me nog foto's van vorig jaar dat mensen moesten kiezen tussen Gullit en Cruyff ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 januari 2022 Share Geplaatst 12 januari 2022 Vorig jaar had ik prime Eto'o, beest was dat. Even kijken of ik hem kan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 12 januari 2022 Share Geplaatst 12 januari 2022 aii das balen, net al mijn fodder ingeleverd voor Icon Sbc, waar Xavi uit kwam.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 12 januari 2022 8 uur geleden zei Arsène: Vorig jaar had ik prime Eto'o, beest was dat. Even kijken of ik hem kan doen Hier King Kenny, was dikke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2022 (bewerkt) Huidig team Ingame 4231. Maldini op LB en Davies op CVM. Verder 80 packs klaarstaan voor TOTY, veelal untradable door league sbc’s. 13 januari 2022 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Iemand nog een idee om te achterhoede aan te pakken? Ben oprecht alleen tevreden over Upamecano. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Met zo'n record hoef je toch geen zorgen te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 33 minuten geleden zei SawtoothGleek: Iemand nog een idee om te achterhoede aan te pakken? Ben oprecht alleen tevreden over Upamecano. Geen idee wat je te besteden hebt maar Desailly does the job. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Ben zelf echt enorm tevreden over Militao Adidas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2022 Cozza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 15 uur geleden zei van der Water: Ben zelf echt enorm tevreden over Militao Adidas Toevallig heb ik die gisteren gekocht. Ben heel benieuwd. Staat ook naast Desailly dus zal een heerlijk duootje worden. 14 uur geleden zei Vitesse88: Cozza Helaas is die niet meer te doen, zit hier ook op de tribuna sinds de komst van Militao. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 27 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Toevallig heb ik die gisteren gekocht. Ben heel benieuwd. Staat ook naast Desailly dus zal een heerlijk duootje worden. Helaas is die niet meer te doen, zit hier ook op de tribuna sinds de komst van Militao. ik kreeg hem met wildcards niet verhandelbaar uit die goodiebag... zo'n beetje een van de beste pulls die ik kon krijgen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 5 minuten geleden zei van der Water: ik kreeg hem met wildcards niet verhandelbaar uit die goodiebag... zo'n beetje een van de beste pulls die ik kon krijgen haha Poh, jij hebt wel goeie handel. Mid Vieira, Adidas UP Milfie. Gaat lekker daar. Ik moet het doen met baby Eto'o. Voor de rest heb ik wel wat geluk uit PP met Hakimi OTW en Ben Yedder WW, maar die tweede gebruik ik niet eens meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten