Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Haha ik heb Cozza nog, maar Cozza naar Cordoba is een liliputter duo dus dat is vragen om problemen.

Die Fofana ga ik ook zeker in de gaten houden maar wil eigenlijk over paar weekjes TOTY Kante er in duwen. Dat wordt echt de beste middenvelder van het spel. :D :D :D Fofana zal denk zondag rond de 500k? liggen

Voor 500K neem ik die mooi mee. Mag Nkunku weer weg na één WL en dan hopen op een rode Kante. Verder weer drama TOTW.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Grote Ree:

Ik zal wel een ouwe lul zijn, maar Mbappé en Neymar op het middenveld en Vieira in de spits? Als dit écht goed werkt bewijst dat m.i. het failliet van dit spelletje.

In-game zet hij ze op de juiste positie, i.v.m. de chemistry (gekleurde linkjes tussen de spelers) staan ze nu zoals je in de afbeelding ziet staan.

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Thierryvane:

Voor 500K neem ik die mooi mee. Mag Nkunku weer weg na één WL en dan hopen op een rode Kante. Verder weer drama TOTW.

Gokje hoor, maar ik verwacht niet dat hij heel veel duurder gaat worden dan Renato Sanches en het zal ook kaarten als Guendouzi in eerste instantie wel raken. Verder denk ik dat je m t beste op zondag avond ofzo kan kopen, dat is meestal het goedkoopste moment. Nkunku dan zaterdag wrs ook verkopen omdat dat zijn highest zal worden (denk ik.)

@Grote Ree wat Joost zegt inderdaad. Dit is alleen mijn startteam, daarna gooi ik alles om en staat het in een 442 met Mbappe op rechts, Ginola en Neymar in de spits en Vieira gewoon op CM. :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Thierryvane:

Heb overigens voor deze WL een 4-3-2-1 ingesteld. Heel benieuwd hoe dat speelt, hopelijk een beetje zoals die 4-1-2-1-2. (y) 

Haha heel nice. Ik zal wel weer doorgeven als ik weer van tactiek wijzig. ;c 40/55, direct passing 57 breedte. Aanvallers achter linies kruipen + stay central. Middelste CM stay back, andere dek midden af. Backs achterblijven + overlap, de rest is aan jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik twijfelde dit weekend tussen die mid icon sbc en Best. Uiteindelijk voelde ik dat ik geluk had dus maar die icon SBC gedaan, Pires.. In ieder geval wel nog een Arsenal speler. Toen alsnog Best maar gedaan :classic_happy: wat een beest. Had hem in Fifa 20 ook maar dat was mijn eerste jaar FUT dus toen was ik nog helemaal een fifa n00b, maar wat een slangenmens is dat.

Welke chem heb jij erop @Thierryvane? Ik heb hunter gezet.

Ook nog mijn 10x85 pakketje teruggekregen dankzij die prutsers :classic_smile: niet op gerekend. Kan wel weer wat fodder gebruiken na die SBC's. Denk wel dat ik hem bewaar tot TOTY, ooit zal ik toch iets waardevols moeten packen deze FIFA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mannen maandag komt de eerste icon PP, oftewel player pick. Fodders zullen door het dak gaan net voor TOTY om vervolgens weer in te kakken. Gaat een dure worden maar wel de leukste icon sbc die er is. Ik herinner me nog foto's van vorig jaar dat mensen moesten kiezen tussen Gullit en Cruyff ofzo. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei van der Water:

Ben zelf echt enorm tevreden over Militao Adidas

Toevallig heb ik die gisteren gekocht. :D Ben heel benieuwd. Staat ook naast Desailly dus zal een heerlijk duootje worden.

14 uur geleden zei Vitesse88:

Cozza :<

Helaas is die niet meer te doen, zit hier ook op de tribuna sinds de komst van Militao.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Toevallig heb ik die gisteren gekocht. :D Ben heel benieuwd. Staat ook naast Desailly dus zal een heerlijk duootje worden.

Helaas is die niet meer te doen, zit hier ook op de tribuna sinds de komst van Militao.

ik kreeg hem met wildcards niet verhandelbaar uit die goodiebag... zo'n beetje een van de beste pulls die ik kon krijgen haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei van der Water:

ik kreeg hem met wildcards niet verhandelbaar uit die goodiebag... zo'n beetje een van de beste pulls die ik kon krijgen haha

Poh, jij hebt wel goeie handel. Mid Vieira, Adidas UP Milfie. Gaat lekker daar. Ik moet het doen met baby Eto'o. Voor de rest heb ik wel wat geluk uit PP met Hakimi OTW en Ben Yedder WW, maar die tweede gebruik ik niet eens meer. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites