Kelvin Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Ik ben hem nog aan het evo'en Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michel1996 Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Voller vorige week en gisteren Lucio. Het kan verkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michel1996 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Team na WL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Haha wat zie ik hier nou weer. R9 uit 15-0? @Michel1996 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Op 26-10-2024 om 09:46 zei ReneLeBlanc: Voller vorige week en gisteren Lucio. Het kan verkeren. Bedankt nog voor de tactiek. Gisteren vloog de ene na de andere er gemakkelijk in. Af en toe nog wel beetje finetunen hoe ik het 'grote' gat op het middenveld dichtloop. Nog tips voor een goede spits in de Premier League? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 1 uur geleden zei Michel1996: Team na WL Het tofste van dit team vind ik toch die Balde op de linksback, prachtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 13 minuten geleden zei Thom: Bedankt nog voor de tactiek. Gisteren vloog de ene na de andere er gemakkelijk in. Af en toe nog wel beetje finetunen hoe ik het 'grote' gat op het middenveld dichtloop. Nog tips voor een goede spits in de Premier League? Trailblazers Haaland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Trailblazers Haaland Die komt eraan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michel1996 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 6 uur geleden zei ReneLeBlanc: Haha wat zie ik hier nou weer. R9 uit 15-0? @Michel1996 Jazeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michel1996 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 5 uur geleden zei Keeza: Het tofste van dit team vind ik toch die Balde op de linksback, prachtig Zit nu in evolution Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michel1996 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Als mensen keer potje willen doen stuur mij maar PM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 2 uur geleden zei Michel1996: Jazeker Gekke man. Esporter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michel1996 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Gekke man. Esporter? Oh nee hoor. Met dit team kan je niet anders hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober (bewerkt) Ondanks een twaalfde plaats in de competitie en meteen de 0-4 uitschakeling in de FA Cup door de Spurs weten we wel onverwacht beslag te leggen op de League Cup. Charlton - Arsenal - Liverpool was de road to the final waar Chelsea 3-2 werd verslagen op Wembley. Niet onverdiend dus! 31 oktober bewerkt door Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november mannen ik krijg hele tijd: de verbinding met de tegenstander is verboken EAFC 25. Zowel met EVO arena als met rivals. maaaaaaar bijvoorbeeld nooit probleem nemt RUsh. iemand tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november (bewerkt) 1 uur geleden zei CrisChivu: mannen ik krijg hele tijd: de verbinding met de tegenstander is verboken EAFC 25. Zowel met EVO arena als met rivals. maaaaaaar bijvoorbeeld nooit probleem nemt RUsh. iemand tips? Geen idee. Misschien ligt het aan crossplay of iets dergelijks. Deze game zit vol glitches en bugs. Op goede servers leuk om te spelen, maar op slechte servers is het echt janken. 7 november bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november en hoe weet je of je op een goede server zit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Voeg mij maar toe op de PS: Bogatyr_1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Dat Evolutions is op zich leuk gevonden, maar wat een gegrind jonge. Je bent zo 15 potten verder met één speler. Ik in al mijn enthousiasme drie leuke evolutions unlocken, moet ik voor de eindversies dus in totaal zo'n 50 potten spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november 8 uur geleden zei Keeza: Dat Evolutions is op zich leuk gevonden, maar wat een gegrind jonge. Je bent zo 15 potten verder met één speler. Ik in al mijn enthousiasme drie leuke evolutions unlocken, moet ik voor de eindversies dus in totaal zo'n 50 potten spelen Kleine tip, mocht je tweede controller hebben dan kunnen de live friendlies via couch play. Helaas moet je wel wedstrijd uitspelen, maar vooral voor die objectives met minder dan 2 tegengoals kan dat helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Op 24-10-2024 om 13:57 zei Kelvin: Beoogde basis: Parrott, Regeer en van den Bergh zitten nu nog bankje voor Gimenez, Clasie en van de Ven. Maar die hebben nog wel evootje nodig. Hopen op trailblazer van Steijn ff update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Op 15-11-2024 om 10:16 zei Keeza: Dat Evolutions is op zich leuk gevonden, maar wat een gegrind jonge. Je bent zo 15 potten verder met één speler. Ik in al mijn enthousiasme drie leuke evolutions unlocken, moet ik voor de eindversies dus in totaal zo'n 50 potten spelen Daar loop ik nu ook erg tegenaan Enige wat ik echt leuk vind in het spel, maar het kost zoveel tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Deze promo, haha wat goed. Nog een miljoentje over, maar even kijken wat we daar mee gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november Die flash evo’s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten