Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Op 26-10-2024 om 09:46 zei ReneLeBlanc:

Voller vorige week en gisteren Lucio. Het kan verkeren. 

IMG_6579.png

Bedankt nog voor de tactiek. Gisteren vloog de ene na de andere er gemakkelijk in. 

Af en toe nog wel beetje finetunen hoe ik het 'grote' gat op het middenveld dichtloop. 

Nog tips voor een goede spits in de Premier League? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Thom:

Bedankt nog voor de tactiek. Gisteren vloog de ene na de andere er gemakkelijk in. 

Af en toe nog wel beetje finetunen hoe ik het 'grote' gat op het middenveld dichtloop. 

Nog tips voor een goede spits in de Premier League? 

Trailblazers Haaland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks een twaalfde plaats in de competitie en meteen de 0-4 uitschakeling in de FA Cup door de Spurs weten we wel onverwacht beslag te leggen op de League Cup. Charlton - Arsenal - Liverpool was de road to the final waar Chelsea 3-2 werd verslagen op Wembley. Niet onverdiend dus! 

c12e266ecec0904d3cec3375baf61976.jpg

bewerkt door Netzwerk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei CrisChivu:

mannen ik krijg hele tijd: de verbinding met de tegenstander is verboken  EAFC 25. Zowel met EVO arena als met rivals. maaaaaaar bijvoorbeeld nooit probleem nemt RUsh. iemand tips?

Geen idee. Misschien ligt het aan crossplay of iets dergelijks.

Deze game zit vol glitches en bugs. Op goede servers leuk om te spelen, maar op slechte servers is het echt janken.

bewerkt door aron24
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Evolutions is op zich leuk gevonden, maar wat een gegrind jonge. Je bent zo 15 potten verder met één speler. Ik in al mijn enthousiasme drie leuke evolutions unlocken, moet ik voor de eindversies dus in totaal zo'n 50 potten spelen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Keeza:

Dat Evolutions is op zich leuk gevonden, maar wat een gegrind jonge. Je bent zo 15 potten verder met één speler. Ik in al mijn enthousiasme drie leuke evolutions unlocken, moet ik voor de eindversies dus in totaal zo'n 50 potten spelen 

Kleine tip, mocht je tweede controller hebben dan kunnen de live friendlies via couch play. Helaas moet je wel wedstrijd uitspelen, maar vooral voor die objectives met minder dan 2 tegengoals kan dat helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-10-2024 om 13:57 zei Kelvin:

Screenshot_20241024-135423_FUTBIN.jpg.bf3468264541c29a9e937122ba15d0ae.jpg

Beoogde basis: Parrott, Regeer en van den Bergh zitten nu nog bankje voor Gimenez, Clasie en van de Ven. Maar die hebben nog wel evootje nodig. Hopen op trailblazer van Steijn

ff update

9301c3790ce63e38d5f7565c3fbd402b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-11-2024 om 10:16 zei Keeza:

Dat Evolutions is op zich leuk gevonden, maar wat een gegrind jonge. Je bent zo 15 potten verder met één speler. Ik in al mijn enthousiasme drie leuke evolutions unlocken, moet ik voor de eindversies dus in totaal zo'n 50 potten spelen 

Daar loop ik nu ook erg tegenaan :D Enige wat ik echt leuk vind in het spel, maar het kost zoveel tijd. :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites