Oerlie Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 35 minuten geleden zei Vitesse88: Poeh lekker, tots Giroud uit een 84+ pp. Niet dat ik nog veel speel maar ziet er wel uit als een zieke kaart. Prima kaart ja, die had ik graag gehad ter vervanging van Showdown Joselu, al kan dat ook nog wel een zieke kaart worden als Real Madrid dit weekend gewoon wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 mei Auteur Share Geplaatst 31 mei 10 uur geleden zei Oerlie: Prima kaart ja, die had ik graag gehad ter vervanging van Showdown Joselu, al kan dat ook nog wel een zieke kaart worden als Real Madrid dit weekend gewoon wint. Valverde uit de 90+ pick, prima. Uit de 20x84, 20x85 geen tots. Zonde. Tots duurt een beetje lang zo, plezier is een beetje weg geraakt daardoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 10 uur geleden zei Vitesse88: Valverde uit de 90+ pick, prima. Uit de 20x84, 20x85 geen tots. Zonde. Tots duurt een beetje lang zo, plezier is een beetje weg geraakt daardoor. Valverde heb ik zo ook gekregen, heel goede speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Laatst dacht ik in seizoenen eens Sparta Praag te nemen, zou eens leuk zijn om tegen andere mindere teams te komen. Geen idee waarom maar sindsdien in drie wedstrijden 2x Real Madrid, beide makkelijk gewonnen, en net tegen Manchester City. Na 55 minuten bij een 0-2 stand al twee rode kaarten dus ik dacht, zeker na zijn 1-2 dat het erop zou zitten. Maar niets was minder waar zo bleek. Zou die man zijn controller nog in leven zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Net maar gekocht voor 14 euro op steam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni EA ID: Benitooo1990, voor diegene die eens willen spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Ik heb em ook maar gehaald voor op steam, kijken hoe het speelt op de Steam Deck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Ben ook overstag gegaan voor die €15 in de Playstation store. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 15 minuten geleden zei The Saint: Ben ook overstag gegaan voor die €15 in de Playstation store. Oei dan heb je het denk ik wel gemist dat die 2 maanden terug gratis was in dezelfde store Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Zojuist zei La Pulga: Oei dan heb je het denk ik wel gemist dat die 2 maanden terug gratis was in dezelfde store Wel godverdomme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Zojuist zei The Saint: Wel godverdomme Ik had ook niets moeten zeggen, veel plezier er mee. Vond dit wel een vermakelijk filmpje met wat handige tips Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Dat filmpje duurt bijna een uur Ben maar wat een het klooien met dat Euro 2025 FUT gebeuren. Daarnaast vooral veel 1vs1 met de oudste. Moet zijn voetbalinteresse een beetje leven in blazen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 38 minuten geleden zei La Pulga: Ik had ook niets moeten zeggen, veel plezier er mee. Vond dit wel een vermakelijk filmpje met wat handige tips Met de huidige objectives heb je geen mil nodig, je kunt via objectives heel makkelijk aan goede spelers komen, zeker als je start in squad battles, waar je als je een beetje hoog eindigt komende zondag dan gewoon een TOTS speler uit krijgt. Toevallig afgelopen zondag zo nog een Messi 97 van 2 mil gekregen (zit overigens op de bank haha) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Ik kan beter maar een uninstall doen. Divisie 9 is me al te lastig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Mocht iemand zin hebben in een potje, wil ik jullie best van leedvermaak voorzien. Headsets uit, anders vliegen de kurwas jullie om de oren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Ik heb wel even getwijfeld, maar uiteindelijk toch maar weer de nieuwste game gepreorderd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september In de preorder ook gewoon. Pak m wel weer als die gratis is. Deze recycle bagger krijgt van mij zo min mogelijk geld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 54 minuten geleden zei The Saint: In de preorder ook gewoon. Pak m wel weer als die gratis is. Deze recycle bagger krijgt van mij zo min mogelijk geld Tja, tegen de tijd dat het spel gratis is, is FUT weer dicht tegen het einde van de cycle aan, en dat vind ik toch de minst leuke periode om het spel te spelen En m'n geld haal ik er over een heel jaar toch wel uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Ultimate Team kun je toch ook niet serieus nemen. Heb de game tijdje terug gratis gedownload binnen drie weken heb je een superteam waarmee je ook gewoon de teams van spelers die al maanden zitten te buffelen ondersteboven speelt en minimaal gelijkwaardig aan bent qua team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september FUT heb ik ooit 1 jaar aan mee gedaan en die fout ga ik nooit meer maken. Een ontzettende tijdverspilling is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september goh, FUT is vaak nog wel tof tot aan TOTY, daarna is het leuke er vaak wel af ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Ik vind die evoluties wel een hele toffe toevoeging daarom, dat houdt het spel wel echt langer leuk. Afgelopen jaar speelde ik met een Ajax P&P. Ik denk nu aan een team met oud FC Den Bosch spelers (krijg een volwaardig elftal op de been, alleen veel bronze en silver spelers). Of een Nederlands/Eredivisie evo team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 september Auteur Share Geplaatst 17 september (bewerkt) Ik zag gisteren de deep dive van FUT. Heeft me ergens wel meer doen twijfelen. Nu er een kleine in huis is, vind ik die sb potjes altijd wel prima omdat je dan kunt pauzeren wanneer nodig. Dat ze die teruggebracht hebben naar 14 potjes. Rivals ook nu 5 of 15 wins voor rewards en maar niet te spreken over Champs. Meer en meer gericht op de elite spelers. Jammer. Wordt je richting Rivals en rush (wat afwachten is) geduwd en niet te vergeten de meest sweaty modus; friendly’s. Twijfel dus nog flink. Morgen maar even een streamer zoeken die mag spelen. 17 september bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 14 uur geleden zei TheRealOne: Ik vind die evoluties wel een hele toffe toevoeging daarom, dat houdt het spel wel echt langer leuk. Afgelopen jaar speelde ik met een Ajax P&P. Ik denk nu aan een team met oud FC Den Bosch spelers (krijg een volwaardig elftal op de been, alleen veel bronze en silver spelers). Of een Nederlands/Eredivisie evo team Hier zit ik inderdaad ook aan te denken. Al sluit ik niet uit dat ik gewoon met m'n beste untradeables speel. Nederlanders/(ex) eredivisie spelers hou ik dit jaar wel bij. Heb sowieso de Ultimate edition al op tijd besteld dus kan vrijdag al eens spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september We vallen er elk jaar voor, zo ook ik... Toch blijven die eerste paar weken/maanden leuk (even helemaal los van de gameplay etc.) Het stukje grinden in zowel SBC's, objectives maar ook gewoon potjes om naar een bepaald doel te werken weet me toch wel een tijd te vermaken altijd. Op het moment dat je een 'superteam' hebt, dan is de lol er nagenoeg vanaf maar moet zeggen dat dit nooit eerder dan december is geweest voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten