Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei La Pulga:

Hier ook op het matje gekregen, maar dat Rush is toch gewoon kut? Teveel potjes waar gasten gewoon AFK zijn en dan hun R3 wel laten bewegen.

Commentator is ook echt heel kut trouwens, schreeuwt alles bij elkaar.

Naja Rush is in potentie echt top, maar je moet het dan wel met vrienden spelen. Met 3 andere onbekende gasten is het gewoon kut omdat iedereen alleen wil scoren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Naja Rush is in potentie echt top, maar je moet het dan wel met vrienden spelen. Met 3 andere onbekende gasten is het gewoon kut omdat iedereen alleen wil scoren. 

Nou bij deze, wie wilt er met mij Rushen? Jullie zijn namelijk mijn vrienden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Zou 'm doen hoor. Heerlijke middenvelder met geweldige links met oa Chiesa en VVD

top, thanks, heb nu nog geen 50k maar zodra ik dat heb gaat dat naar Gravenberch.

speel normaal toch vooral met untradeable spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 2 weken voor de release van EA FC 25, EA FC 24 gekcht, ik heb schijt haha.

FUT kan me gestolen worden..

Ik speel soms Seasons zit divisie 9 bijna 8, en doel is divisie 1 halen, die overleven en winnen. Ik heb al eens van sommige gasten 3-4 gewonnen na 3-0 achter of 3-4 na 3-1 achter. En tegen die PSG kneusjes krijg ik wel eens rood ben ik nog het betere team maar winnen zij omdat Mbappe een kwart kans al kan omtoveren tot een goal..

En verder speel ik Career Mode met Arsenal op wereldklasse, heb ik dezelfde aanwinsten als in het echt allemaal gehaald + Antony Gordon en Victor Oshimen, dat gaat nationaal erg goed met 13 duels gespeeld 13 winst, oa erg mooi in de blessure tijd thuis winnen van Spurs en City, in de CL helaas uit bij Sevilla en Lens verloren maar thuis 6-1 van Lens gewonnen 5-0 van Sevilla en 3-1 van PSV, alleen PSV uit nog te gaan. Ik vind het ook wel fijn je nu niet steeds die stomme trainings oefeningen hoeft te doen maar gewoon kan switchen paar dagen, voor je wedstrijd van Perfomance Baced naar Energy Based, om fitness en sharpness op pijl te houden, ideaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dimarco RTTK gepackt uit een nietszeggend 75+ pakketje. Op zich geen misselijke kaart en geloof ook wel dat Inter sowieso 2 van de 4 dingen gaat halen voor de upgrades, maar ja dan zitten we alweer rond december... Dus eigenlijk heb ik er niks aan :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Keeza:

Dimarco RTTK gepackt uit een nietszeggend 75+ pakketje. Op zich geen misselijke kaart en geloof ook wel dat Inter sowieso 2 van de 4 dingen gaat halen voor de upgrades, maar ja dan zitten we alweer rond december... Dus eigenlijk heb ik er niks aan  

Ik heb met m gespeeld. Heeeeeeerlijke linksback. Staar je niet blind op z'n snelheid, voelde echt enorm fijn aan de bal. :< Had daardoor ook Moise Kean even geprobeerd, ook echt een monster.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik heb met m gespeeld. Heeeeeeerlijke linksback. Staar je niet blind op z'n snelheid, voelde echt enorm fijn aan de bal.  Had daardoor ook Moise Kean even geprobeerd, ook echt een monster.

Die heb ik gisteren ook gepackt, heerlijk met Thuram samen voorin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over fijne spitsen gesproken... Ik heb Pajor al eens uitgelicht hier, maar wat blijkt: mevrouwtje heeft een hattrick gemaakt dit weekend. Wel in een 10-1 winst, waar meerdere uitblinkers waren :D  

Hopend op een IF dus, want die gaat rechtstreeks in het teampje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Oerlie:

gisteren Ferland Mendy untradeable, maar past niet in mijn team, dan maar sparen voor Tchouameni en Courtois.

Lekker, heb hem ook. Kreeg hem niet op chem maar een Franse verdediger gedaan voor de evo die +20 in stars krijgt en nu net Militao en Oblak dus prima. Maar besloten dat ik me niet druk ga maken om chem dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Keeza:

Zojuist Saliba tradable gepackt uit dat 15k pakketje in die 'pakketten voor jou' afdeling van de store. KA-CHING! :<

jij had duidelijk meer geluk. Ik moest het met Spitse doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei TheRealOne:

Mijn rivals rewards waren niet veel  Eens kijken of ik me vanavond voor de WL weet te qualifien.

Ging bij mij vrij simpel (nog voor de rewards), had 3 Wins op rij

Link naar opmerking
Deel via andere websites