Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Vitesse88:

Poeh lekker, tots Giroud uit een 84+ pp. Niet dat ik nog veel speel maar ziet er wel uit als een zieke kaart.

Prima kaart ja, die had ik graag gehad ter vervanging van Showdown Joselu, al kan dat ook nog wel een zieke kaart worden als Real Madrid dit weekend gewoon wint. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Oerlie:

Prima kaart ja, die had ik graag gehad ter vervanging van Showdown Joselu, al kan dat ook nog wel een zieke kaart worden als Real Madrid dit weekend gewoon wint. 

Valverde uit de 90+ pick, prima. Uit de 20x84, 20x85 geen tots. Zonde. Tots duurt een beetje lang zo, plezier is een beetje weg geraakt daardoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Vitesse88:

Valverde uit de 90+ pick, prima. Uit de 20x84, 20x85 geen tots. Zonde. Tots duurt een beetje lang zo, plezier is een beetje weg geraakt daardoor. 

Valverde heb ik zo ook gekregen, heel goede speler 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst dacht ik in seizoenen eens Sparta Praag te nemen, zou eens leuk zijn om tegen andere mindere teams te komen. Geen idee waarom maar sindsdien in drie wedstrijden 2x Real Madrid, beide makkelijk gewonnen, en net tegen Manchester City. Na 55 minuten bij een 0-2 stand al twee rode kaarten dus ik dacht, zeker na zijn 1-2 dat het erop zou zitten. Maar niets was minder waar zo bleek. Zou die man zijn controller nog in leven zijn?

ff4fa3bcd56a540d982046e3236e6818.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei La Pulga:

Ik had ook niets moeten zeggen, veel plezier er mee. 

Vond dit wel een vermakelijk filmpje met wat handige tips  

Met de huidige objectives heb je geen mil nodig, je kunt via objectives heel makkelijk aan goede spelers komen, zeker als je start in squad battles, waar je als je een beetje hoog eindigt komende zondag dan gewoon een TOTS speler uit krijgt. Toevallig afgelopen zondag zo nog een Messi 97 van 2 mil gekregen (zit overigens op de bank haha)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei The Saint:

In de preorder ook gewoon. Pak m wel weer als die gratis is. Deze recycle bagger krijgt van mij zo min mogelijk geld

Tja, tegen de tijd dat het spel gratis is, is FUT weer dicht tegen het einde van de cycle aan, en dat vind ik toch de minst leuke periode om het spel te spelen ;c En m'n geld haal ik er over een heel jaar toch wel uit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ultimate Team kun je toch ook niet serieus nemen. Heb de game tijdje terug gratis gedownload binnen drie weken heb je een superteam waarmee je ook gewoon de teams van spelers die al maanden zitten te buffelen ondersteboven speelt en minimaal gelijkwaardig aan bent qua team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die evoluties wel een hele toffe toevoeging daarom, dat houdt het spel wel echt langer leuk. Afgelopen jaar speelde ik met een Ajax P&P.

Ik denk nu aan een team met oud FC Den Bosch spelers (krijg een volwaardig elftal op de been, alleen veel bronze en silver spelers). Of een Nederlands/Eredivisie evo team :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag gisteren de deep dive van FUT. Heeft me ergens wel meer doen twijfelen. Nu er een kleine in huis is, vind ik die sb potjes altijd wel prima omdat je dan kunt pauzeren wanneer nodig. Dat ze die teruggebracht hebben naar 14 potjes. Rivals ook nu 5 of 15 wins voor rewards en maar niet te spreken over Champs. Meer en meer gericht op de elite spelers. Jammer. Wordt je richting Rivals en rush (wat afwachten is) geduwd en niet te vergeten de meest sweaty modus; friendly’s. Twijfel dus nog flink. Morgen maar even een streamer zoeken die mag spelen.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei TheRealOne:

Ik vind die evoluties wel een hele toffe toevoeging daarom, dat houdt het spel wel echt langer leuk. Afgelopen jaar speelde ik met een Ajax P&P.

Ik denk nu aan een team met oud FC Den Bosch spelers (krijg een volwaardig elftal op de been, alleen veel bronze en silver spelers). Of een Nederlands/Eredivisie evo team :D

Hier zit ik inderdaad ook aan te denken. Al sluit ik niet uit dat ik gewoon met m'n beste untradeables speel. Nederlanders/(ex) eredivisie spelers hou ik dit jaar wel bij.

Heb sowieso de Ultimate edition al op tijd besteld dus kan vrijdag al eens spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We vallen er elk jaar voor, zo ook ik... Toch blijven die eerste paar weken/maanden leuk (even helemaal los van de gameplay etc.)

Het stukje grinden in zowel SBC's, objectives maar ook gewoon potjes om naar een bepaald doel te werken weet me toch wel een tijd te vermaken altijd. Op het moment dat je een 'superteam' hebt, dan is de lol er nagenoeg vanaf maar moet zeggen dat dit nooit eerder dan december is geweest voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites