Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Kelvin:

Goh, TOTS gegarandeerd Eredivisie/China, dus ik pack natuurlijk 86 Memisevic en uit Serie A pack ik 92 de Vrij die ik al untradable had. Ik ga maar kijken of ik het geluk van @Vitesse88 in de player picks kan vinden.

Ik kreeg Max, had liever de andere back ;c Maar uit de serie A Donnarumma, die ik al untradable heb haha. En geen fatsoenlijke sbc om hem in te gooien. Wachten op morgenavond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vitesse88:

Ik kreeg Max, had liever de andere back ;c Maar uit de serie A Donnarumma, die ik al untradable heb haha. En geen fatsoenlijke sbc om hem in te gooien. Wachten op morgenavond. 

Ik heb je geluk een klein beetje gevonden met een TOTS Skriniar. Dus mijn centrale duo achterin is nu compleet. Stiekem hopen nog ergens Hernandez/Cuadrado mee te nemen. De Paul kan ik wel via de markt oppikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei NicoHaak:

Jammer dat die player pick sbcs er niet meer zijn. Anders had ik die nogwel gedaan om wat Eredivisie spelers te packen. Wil graag Bazoer en Daan Schuurmans nog ff toevoegen aan mijn NL squad.

Hopelijk komende zondag weer, kunnen we nog 24 uur die maken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thierryvane:

Zit Hessing te kijken die toch even mooi voor twee mensen C. Ronaldo packed.

Die laatste is die dude the next e-talent won toch?

Vanmiddag Tots Cuadrado uit m’n rivals, lekker zeg. Hopelijk zondag player picks, ga dan er veel maken voor ultimate tots volgende week vrijdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Vitesse88:

Die laatste is die dude the next e-talent won toch?

Vanmiddag Tots Cuadrado uit m’n rivals, lekker zeg. Hopelijk zondag player picks, ga dan er veel maken voor ultimate tots volgende week vrijdag.

Yes dat klopt, gaat volgend jaar blijkbaar ook Edivisie spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-5-2021 om 14:38 zei Thierryvane:

Zwaar! De leukste content van het jaar. Vorige FIFA stopte ik na La Liga TOTS, die FIFA ervoor wel helemaal uitgespeeld.

Wij spelen nu met maten al een tijdje COD Warzone. Heerlijk hoor, biertje erbij, headsetje op.

Prachtig dit hè elke avond met vrienden warzone 1,5 uur. Lekker schreeuwende kids op de achtergrond die niet willen slapen gouden tijden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond begonnen met een nieuwe account, RTG’tje. Beetje swaps aan het doen; eredivisie zilver bijna klaar en la Liga als eerste gedaan omdat ik die bijna FO had. Sta je dan met Lemar, Santi mina en Atletico Dembele voorop :-D 81x25 vrijgespeeld; Coman en Brozovic als beste haha. Wil Kimpembe nog vrijspelen maar ik heb amper ligue 1 spelers en ik denk te weinig tijd ivm werk. Hopelijk komen er vrijdag wat leuke spelers.

Geen idee hoe lang ik dit ga volhouden, denk dat ik ook wel snel terugschakel naar m’n gewone account. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ik zit inmiddels op 2 x Jose Fonte, 4 x Laborde, 2 x Paqueta, di Maria, Bamba, Clauss, Caio Henrique, Andre, Yilmaz en heb van alle duplicates Oblak POTM, Aouar en Matuidi gedaan maar ik zit nog te wachten op die Ben Yedder/Mbappe/Neymar. ;c 

Hoeveel gedaan denk je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites