Vitesse88 Geplaatst 25 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2021 8 minuten geleden zei Kelvin: Goh, TOTS gegarandeerd Eredivisie/China, dus ik pack natuurlijk 86 Memisevic en uit Serie A pack ik 92 de Vrij die ik al untradable had. Ik ga maar kijken of ik het geluk van @Vitesse88 in de player picks kan vinden. Ik kreeg Max, had liever de andere back Maar uit de serie A Donnarumma, die ik al untradable heb haha. En geen fatsoenlijke sbc om hem in te gooien. Wachten op morgenavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 4 uur geleden zei Vitesse88: Ik kreeg Max, had liever de andere back Maar uit de serie A Donnarumma, die ik al untradable heb haha. En geen fatsoenlijke sbc om hem in te gooien. Wachten op morgenavond. Ik heb je geluk een klein beetje gevonden met een TOTS Skriniar. Dus mijn centrale duo achterin is nu compleet. Stiekem hopen nog ergens Hernandez/Cuadrado mee te nemen. De Paul kan ik wel via de markt oppikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Serie A picks zijn voor mij niet verkeerd hoor: Donnarumma 2x, De Vrij 2x, Hernandez, Lautaro, Berardi en kreeg ook nog Romero uit de gauranteed. Ongelofelijk dat zo'n kaart als Romero of De Vrij maar 100k is imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Jammer dat die player pick sbcs er niet meer zijn. Anders had ik die nogwel gedaan om wat Eredivisie spelers te packen. Wil graag Bazoer en Daan Schuurmans nog ff toevoegen aan mijn NL squad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Alleen nog die Eredivisie/China SBC gedaan: Davy Klaassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2021 2 uur geleden zei NicoHaak: Jammer dat die player pick sbcs er niet meer zijn. Anders had ik die nogwel gedaan om wat Eredivisie spelers te packen. Wil graag Bazoer en Daan Schuurmans nog ff toevoegen aan mijn NL squad. Hopelijk komende zondag weer, kunnen we nog 24 uur die maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 3 uur geleden zei Thierryvane: Alleen nog die Eredivisie/China SBC gedaan: Davy Klaassen. Ik ook. Kon ik toch mooi die 84 totw davy door deze vervangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Lekker hoor, zojuist TOTS Martinez uit een guaranteed pack Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2021 Dit spel; 84+ sbc en Calcio A sbc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik pack uit de guaranteed TOTS nog even Theo Hernandez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 Uit de Guaranteed TOTS packs packt mijn vriendin eventjes Lukaku en Martinez. Ik pack twee keer Muriel.... kutspel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 Ik Berardi. Jottem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 Zit Hessing te kijken die toch even mooi voor twee mensen C. Ronaldo packed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2021 3 uur geleden zei Thierryvane: Zit Hessing te kijken die toch even mooi voor twee mensen C. Ronaldo packed. Die laatste is die dude the next e-talent won toch? Vanmiddag Tots Cuadrado uit m’n rivals, lekker zeg. Hopelijk zondag player picks, ga dan er veel maken voor ultimate tots volgende week vrijdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 Team voor mijn komende WL, toch wel tevreden over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 22 uur geleden zei Vitesse88: Die laatste is die dude the next e-talent won toch? Vanmiddag Tots Cuadrado uit m’n rivals, lekker zeg. Hopelijk zondag player picks, ga dan er veel maken voor ultimate tots volgende week vrijdag. Yes dat klopt, gaat volgend jaar blijkbaar ook Edivisie spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Op 25-5-2021 om 14:38 zei Thierryvane: Zwaar! De leukste content van het jaar. Vorige FIFA stopte ik na La Liga TOTS, die FIFA ervoor wel helemaal uitgespeeld. Wij spelen nu met maten al een tijdje COD Warzone. Heerlijk hoor, biertje erbij, headsetje op. Prachtig dit hè elke avond met vrienden warzone 1,5 uur. Lekker schreeuwende kids op de achtergrond die niet willen slapen gouden tijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2021 Vanavond begonnen met een nieuwe account, RTG’tje. Beetje swaps aan het doen; eredivisie zilver bijna klaar en la Liga als eerste gedaan omdat ik die bijna FO had. Sta je dan met Lemar, Santi mina en Atletico Dembele voorop 81x25 vrijgespeeld; Coman en Brozovic als beste haha. Wil Kimpembe nog vrijspelen maar ik heb amper ligue 1 spelers en ik denk te weinig tijd ivm werk. Hopelijk komen er vrijdag wat leuke spelers. Geen idee hoe lang ik dit ga volhouden, denk dat ik ook wel snel terugschakel naar m’n gewone account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Ik zit inmiddels op 2 x Jose Fonte, 4 x Laborde, 2 x Paqueta, di Maria, Bamba, Clauss, Caio Henrique, Andre, Yilmaz en heb van alle duplicates Oblak POTM, Aouar en Matuidi gedaan maar ik zit nog te wachten op die Ben Yedder/Mbappe/Neymar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 5 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik zit inmiddels op 2 x Jose Fonte, 4 x Laborde, 2 x Paqueta, di Maria, Bamba, Clauss, Caio Henrique, Andre, Yilmaz en heb van alle duplicates Oblak POTM, Aouar en Matuidi gedaan maar ik zit nog te wachten op die Ben Yedder/Mbappe/Neymar. Hoeveel gedaan denk je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Zojuist zei Jespresso: Hoeveel gedaan denk je? Stuk of 50 denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Stuk of 50 denk ik. Dat is aardig, zit ook wel op 50 en heb alleen Clauss, Laborde, Bamba en Fonte gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 17 uur geleden zei Jespresso: Dat is aardig, zit ook wel op 50 en heb alleen Clauss, Laborde, Bamba en Fonte gekregen. Intussen nog 2 x Laborde, 1 x Paqueta en een Yilmaz er uit. Marquinhos uit de guaranteed, dus gelukkig geen duplicate Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Jullie kunnen stoppen met Fifa. Ik heb Fifa uitgespeeld: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Pfoe, ik mag zeker niet klagen, Di Maria en Ben Yedder komen even uit mijn picks te voorschijn van WL rewards. Had ook al Caio Henrique en André uit mijn Rivals rewards untradeable gepacked. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten