Christian. Geplaatst 28 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2020 Enkele shirtjes van de afgelopen week. Combinatie van requests en losse kits voor mijn Frankijk game. AS Monaco SM Caen OGC Nice Chamois Niortais FC RC Strasbourg SC Heerenveen Wolverhampton Wanderers Velje Boldklub Sønderjyske Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 Caen en Niort uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2020 (bewerkt) Sinds kort ben ik begonnen met een nieuw project waarbij Engelse clubs en artiesten elkaar gaan vinden. Elke club krijgt een bepaalde artiest als hoofdsponsor die een bepaalde link heeft met de desbetreffende club. Op dit moment richt ik mij voornamelijk op Engelse bands/artiesten en ik heb al wat combinaties in gedachten. We trappen af met drie bands, niet geheel toevallig mijn all-time top 3 volgens Last.fm. Leicester City x Kasabian Home - Away (based on Empire, 2006) - Third (based on 48:13, 2014) De Britse groep Kasabian is afkomstig uit Leicester en daarom ligt de keuze voor de plaatselijke FC ook voor de hand. De twee frontmannen Tom Meighan en Serge Pizzorno (die overigens zelf ook een aardig balletje kan trappen) staan bekend als gepassioneerde supporters van de club. In het kampioensjaar 2015/16 werd de link tussen de club en de band nogmaals bevestigd en gaf manager Claudio Ranieri aan dat het nummer Fire een inspiratie voor zijn elftal was. Het kampioenschap werd groots gevierd, met twee uitverkochte concerten in het King Power Stadium tot gevolg. Manchester City x Oasis Home & Away (based on Man City shoot) - Third (based on Definitely Maybe, 1994) Wie Oasis zegt, zegt behalve ruzie en Wonderwall ook Manchester City. De gebroeders Gallagher staan bekend als enorm fanatieke aanhangers van de Citizens. De shirts uit begin jaren 90 met Brother als sponsor groeiden uit tot menig collectors item na de welbekende foto's. In 1996 stond de band op zijn hoogtepunt tweemaal in een uitverkocht Maine Road, het toenmalige stadion van Manchester City. Opvallend feitje; op de foto's die ter promotie van de concerten werden gemaakt in het stadion ontbreekt gitarist Paul 'Bonehead' Arthurs. Hij is namelijk supporter van aartsrivaal Manchester United. Sheffield Wednesday x Arctic Monkeys Home - Away (Based on AM, 2013) - Third (Based on Humbug, 2009) De Arctic Monkeys zijn afkomstig uit Sheffield en willen maar wat graag laten weten hoe trots ze daar op zijn. Weliswaar bestaat er enige discussie over of alle leden van Arctic Monkeys fan zijn van Sheffield Wednesday, maar dat zanger Alex Turner aanhanger is van the Owls staat buiten kijf. In het Hillsborough Stadium is Turner dan ook een graag geziene gast. Tijdens de optredens is er af en toe een verwijzing naar zijn favoriete club. Zo bracht de zanger in 2018 tijdens het nummer Mardy Bum een tribute aan oud-speler Chris Waddle, die dat op zijn beurt absoluut kon waarderen. 28 juni 2020 bewerkt door Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 SC Bastia is knap gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 Gaaf, die band shirts! Drie artiesten die bij mij ook heel hoog op het lijstje staan. Verwacht Stone Roses wel bij ManUtd eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 Arctic Monkeys heb ik vroeger ook helemaal plat gedraaid dus leuk om ze op één van die shirts te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2020 (bewerkt) Op 29-6-2020 om 01:32 zei Netzwerk: SC Bastia is knap gedaan! Grappig dat je dat zegt, want dat was het allereerste setje kits die ik heb gemaakt. Op 29-6-2020 om 07:12 zei StanleyW: Gaaf, die band shirts! Drie artiesten die bij mij ook heel hoog op het lijstje staan. Verwacht Stone Roses wel bij ManUtd eigenlijk. Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben... 30 juni 2020 bewerkt door Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Sjonge, zo weinig te doen tegenwoordig ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 14 juli 2020 Share Geplaatst 14 juli 2020 Van Nice en Nantes (3de) zijn echt gweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2020 De laatste tijd staat het maken van kits even op een lager pitje om diverse redenen, maar voor mijn Franse game heb ik wel nog een setje voor mijn nieuwe club; Lille. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 juli 2020 Share Geplaatst 17 juli 2020 Heel netjes weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LeoMessiFM Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 Geweldige shirtjes! Mag ik vragen hoe je deze shirtjes maakt? Dus welk programma je eigenlijk gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 2 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2020 13 uur geleden zei LeoMessiFM: Geweldige shirtjes! Mag ik vragen hoe je deze shirtjes maakt? Dus welk programma je eigenlijk gebruikt. Jazeker, ik gebruik nog een behoorlijk oude versie van Photoshop, CS3. Vind het zelf echt een heerlijk programma. Verder gebruik ik de templates die je in het template topic kunt vinden in dit subboard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2020 De komende tijd wil ik weer wat meer kits gaan maken voor mijn Franse game. Voor nu ben ik echter even een side-game begonnen met de creëer een club modus (wat is dat overigens een slechte modus) met mijn eigen zaalvoetbalteam in de hoofdrol. Blijkbaar kun je in die modus ook niet je eigen kits importeren omdat hij ze overschrijft met de standaard gegenereerde kits. Dat komt omdat je dus de plek (en het ID nummer) van een bestaande club overneemt. Beetje gaar allemaal, maar tot dusver heb ik er ook nog geen oplossing voor gevonden. Afijn, de kits had ik al gemaakt voordat ik dat allemaal wist Thuisshirt is een exacte kopie van het originele shirt, uitshirt is gewoon een losse creatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Jij wilt vast wel kits voor mij fixen; Club: Akron Tolyatti Merk: Nike Thuis: Rood, rechter shirt Uit: Zwart/grijs, linker shirt Sponsor: Akron Holding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2020 12 uur geleden zei Richarð.: Jij wilt vast wel kits voor mij fixen; Club: Akron Tolyatti Merk: Nike Thuis: Rood, rechter shirt Uit: Zwart/grijs, linker shirt Sponsor: Akron Holding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 augustus 2020 Share Geplaatst 7 augustus 2020 Ganz geil. Merci! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2020 Weer enkele toevoegingen voor de Franse savegame Girondins de Bordeaux (custom logo) Dijon FCO JA Drancy Montpellier HSC RC Lens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 15 augustus 2020 Share Geplaatst 15 augustus 2020 Volgens mij staat m'n game met Sochaux inmiddels vol met shirts van jouw hand. Maar dit zijn ook wel echt heerlijke shirts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2020 3 uur geleden zei StanleyW: Volgens mij staat m'n game met Sochaux inmiddels vol met shirts van jouw hand. Maar dit zijn ook wel echt heerlijke shirts Thanks man, leuk om te horen! Er staan nog genoeg Franse clubs op het lijstje voor de komende tijd, alleen staat het kitmaken op een wat lager pitje de laatste tijd ivm mijn nieuwe baan. Maar onder andere clubs als Nimes, Rennes, Troyes en Auxerre komen er binnenkort wel een keer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2020 AJ Auxerre Le Havre AC Nimes Olympique Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Heerlijk bezig @Christian. Zin om een setje Ajax-kits te maken? Geheel aan jou qua vormgeving en sponsor, tenzij je liever werkt met een specifiek lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 24 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 24 augustus 2020 3 uur geleden zei Fantasy: Heerlijk bezig @Christian. Zin om een setje Ajax-kits te maken? Geheel aan jou qua vormgeving en sponsor, tenzij je liever werkt met een specifiek lijstje Moet deze week wel ergens lukken. Voorkeur voor een bepaald kledingmerk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Thanks! Niet bepaald een voorkeur, maar vind het huidige Adidas wel bij Ajax passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 Op 24-8-2020 om 14:08 zei Fantasy: Heerlijk bezig @Christian. Zin om een setje Ajax-kits te maken? Geheel aan jou qua vormgeving en sponsor, tenzij je liever werkt met een specifiek lijstje Zolang het maar niet zo'n gedrocht is als @Michiel RAFC heeft aangevraagd voor BotT!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten