timpy00 Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Mijn eerste keer dat ik een F1 game speel. Dus op dit moment ben ik nog geen expert haha. Ik speel nu op moeilijkheid 70 en daar gaat het al heel wisselend. Barcelona keurig in vrije training, kwalificatie en race in zelfde bocht eraf gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 19 uur geleden zei timpy00: Mijn eerste keer dat ik een F1 game speel. Dus op dit moment ben ik nog geen expert haha. Ik speel nu op moeilijkheid 70 en daar gaat het al heel wisselend. Barcelona keurig in vrije training, kwalificatie en race in zelfde bocht eraf gegaan. Heerlijk! Dus die keer een DNF achter je naam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Kleine kabouter is uit het niets F1 fan ( qua gamen want want wedstrijden kijkt ie niet ) In Emmen heeft ie dan f1 2021 gehaald voor de ps4. Dit weekend eindelijk begonnen. Wel leuk spelletje ga ik ook wel plezier mee beleven. Maar wel lastig hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Lastig kan ik zeker delen. Vandaag Monaco voor het eerst gedaan. Wat een hel is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Monaco was ik uiteindelijk vrij goed in (had wel een stuurtje). Je moet daar echt het ritme vinden en die bochten in durven gaan. Vooral heel... veel... oefenen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Wat in het algemeen wel van belang is, zeker in MyTeam is setup van auto. Er staan prima set ups op Internet en daar ga je echt 1 a 1,5 seconde sneller door. De default set ups zijn een beetje als de default setups in FM: compleet ruk. Ik snap zelf niet zoveel maar op banen als Monzo loont minder vleugel omdat je dan sneller bent. Op Monaco kan je bijvoorbeeld met maximale vleugel rijden. Zelfde geldt voor bandendruk, hierdoor slijten je banden minder snel (waardoor je dus sneller bent en langer door kunt rijden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 @La PulgaHeb je inmiddels een stuurtje gekocht? Ben zelf overstag om een Thrustmaster t150/t300 te kopen. Alleen nu nog een wheelstand dat een beetje vlotjes in te klappen is zodat ik dat weg kan hangen in de kelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Ja waar is je stuurtje @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Is er interesse in een time trial competitie opzetje? Spoiler Goed gejat van tweakers dit Week lang de tijd om je snelste rondje te posten dmv een screen/foto. Wat betreft circuits volgen we de F1 kalender. Als daar een weekend geen race vul ik die op met een van de banen die al geweest zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 2 uur geleden zei The Saint: @La PulgaHeb je inmiddels een stuurtje gekocht? Ben zelf overstag om een Thrustmaster t150/t300 te kopen. Alleen nu nog een wheelstand dat een beetje vlotjes in te klappen is zodat ik dat weg kan hangen in de kelder. 1 uur geleden zei Stefan.: Ja waar is je stuurtje @La Pulga Nee heb er nog geen eentje maar wil er wel nogsteeds 1. Probleem is dat ik alleen maar vanaf mijn bankje game en dan lijkt mij een stuur niet echt comfortabel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 47 minuten geleden zei The Saint: Is er interesse in een time trial competitie opzetje? Toon verborgen inhoud Goed gejat van tweakers dit Week lang de tijd om je snelste rondje te posten dmv een screen/foto. Wat betreft circuits volgen we de F1 kalender. Als daar een weekend geen race vul ik die op met een van de banen die al geweest zijn. Ik vind het prima. Ik ben wel nog heel slecht haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 3 uur geleden zei Arezo: Wat in het algemeen wel van belang is, zeker in MyTeam is setup van auto. Er staan prima set ups op Internet en daar ga je echt 1 a 1,5 seconde sneller door. De default set ups zijn een beetje als de default setups in FM: compleet ruk. Ik snap zelf niet zoveel maar op banen als Monzo loont minder vleugel omdat je dan sneller bent. Op Monaco kan je bijvoorbeeld met maximale vleugel rijden. Zelfde geldt voor bandendruk, hierdoor slijten je banden minder snel (waardoor je dus sneller bent en langer door kunt rijden). Soms zoek ik zelf ook een setup, vooral op de banen waar ik moeite heb om competitief te zijn of de auto goed op de baan te houden. Ik snap zelf ook te weinig ervan om het écht goed in te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 29 minuten geleden zei La Pulga: Nee heb er nog geen eentje maar wil er wel nogsteeds 1. Probleem is dat ik alleen maar vanaf mijn bankje game en dan lijkt mij een stuur niet echt comfortabel. Ik speel ook vanaf de bank. Denk dat ik deze wheelstand ga gebruiken. Eventueel met een eetkamerstoel. 7 minuten geleden zei timpy00: Ik vind het prima. Ik ben wel nog heel slecht haha Ik ook. Zoveel spelers hebben we niet dus we scoren altijd punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Ik race gewoon met de pijltjes op mijn laptop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 1 uur geleden zei The Saint: Is er interesse in een time trial competitie opzetje? Toon verborgen inhoud Goed gejat van tweakers dit Week lang de tijd om je snelste rondje te posten dmv een screen/foto. Wat betreft circuits volgen we de F1 kalender. Als daar een weekend geen race vul ik die op met een van de banen die al geweest zijn. Ik krijg hem morgen binnen voor de PS5, geen beste tijden waarschijnlijk dus maar zeker interesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Dan wil ik ook wel meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 1 uur geleden zei The Saint: Ik speel ook vanaf de bank. Denk dat ik deze wheelstand ga gebruiken. Eventueel met een eetkamerstoel. Ik ook. Zoveel spelers hebben we niet dus we scoren altijd punten Dus we spelen gewoon wekelijks die baan en we geven de snelste 5 of 6 ofzo punten en houden een stand bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 De MU Time Trial Competitie Aan de hand van de F1 kalender gaan we een 10 weken/races durende competitie opzetten. Je hebt een week lang de tijd om een zo snel mogelijke ronde te racen in F1 2021 Time Trial (2020 mag ook voor degene die 2021 niet willen aanschaffen). Maak een screen/foto van je tijd post deze hier en ik giet het in een klassement. Verbeter jij je tijd gaandeweg dan update ik het klassement. De puntentelling is als volgt; 25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2 en 1. Na 10 weken is er een top 3 en beginnen we weer van voor af aan. Inschrijven hoeft niet. Controller/stuur/assists zijn vrije keuze. Daar ga ik me niet druk om maken. Vergeet alleen niet om rechtsboven de optie aan te zetten zodat alle bolides dezelfde performance hebben. We trappen af met Monza. Deadline 12-9 23:59uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 (bewerkt) Zal kijken of ik ook weer eens het spel op kan pakken. Heb de F1 2020 versie dan wel, maar dat mag de pret niet drukken. 6 september 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Zelf kom ik nog niet onder de 1.22 uit. 1.22.236 om precies te zijn. Citaat Klassement Monza deadline 12-9 23:59 1. The Saint: 1.22.236 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Onder de 1.22 die durf ik er wel op te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 1.21.986 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 1.21.236 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 @La Pulga Als je stuurtje hebt als ik langskom vernietig ik dit soort tijden ez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten