Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

F1 2023

Richarð.

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei timpy00:

Mijn eerste keer dat ik een F1 game speel. Dus op dit moment ben ik nog geen expert haha.

Ik speel nu op moeilijkheid 70 en daar gaat het al heel wisselend. Barcelona keurig in vrije training, kwalificatie en race in zelfde bocht eraf gegaan.

Heerlijk! Dus die keer een DNF achter je naam? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat in het algemeen wel van belang is, zeker in MyTeam is setup van auto. Er staan prima set ups op Internet en daar ga je echt 1 a 1,5 seconde sneller door. De default set ups zijn een beetje als de default setups in FM: compleet ruk. Ik snap zelf niet zoveel maar op banen als Monzo loont minder vleugel omdat je dan sneller bent. Op Monaco kan je bijvoorbeeld met maximale vleugel rijden. Zelfde geldt voor bandendruk, hierdoor slijten je banden minder snel (waardoor je dus sneller bent en langer door kunt rijden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er interesse in een time trial competitie opzetje? 

Spoiler

Goed gejat van tweakers dit 

Week lang de tijd om je snelste rondje te posten dmv een screen/foto. Wat betreft circuits volgen we de F1 kalender. Als daar een weekend geen race vul ik die op met een van de banen die al geweest zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei The Saint:

@La PulgaHeb je inmiddels een stuurtje gekocht? Ben zelf overstag om een Thrustmaster t150/t300 te kopen. Alleen nu nog een wheelstand dat een beetje vlotjes in te klappen is zodat ik dat weg kan hangen in de kelder. 

1 uur geleden zei Stefan.:

Ja waar is je stuurtje @La Pulga

Nee heb er nog geen eentje maar wil er wel nogsteeds 1. Probleem is dat ik alleen maar vanaf mijn bankje game en dan lijkt mij een stuur niet echt comfortabel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei The Saint:

Toon verborgen inhoud

Week lang de tijd om je snelste rondje te posten dmv een screen/foto. Wat betreft circuits volgen we de F1 kalender. Als daar een weekend geen race vul ik die op met een van de banen die al geweest zijn. 

Ik vind het prima. Ik ben wel nog heel slecht haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Arezo:

Wat in het algemeen wel van belang is, zeker in MyTeam is setup van auto. Er staan prima set ups op Internet en daar ga je echt 1 a 1,5 seconde sneller door. De default set ups zijn een beetje als de default setups in FM: compleet ruk. Ik snap zelf niet zoveel maar op banen als Monzo loont minder vleugel omdat je dan sneller bent. Op Monaco kan je bijvoorbeeld met maximale vleugel rijden. Zelfde geldt voor bandendruk, hierdoor slijten je banden minder snel (waardoor je dus sneller bent en langer door kunt rijden).

Soms zoek ik zelf ook een setup, vooral op de banen waar ik moeite heb om competitief te zijn of de auto goed op de baan te houden. Ik snap zelf ook te weinig ervan om het écht goed in te stellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei La Pulga:

Nee heb er nog geen eentje maar wil er wel nogsteeds 1. Probleem is dat ik alleen maar vanaf mijn bankje game en dan lijkt mij een stuur niet echt comfortabel.

Ik speel ook vanaf de bank. Denk dat ik deze wheelstand ga gebruiken. Eventueel met een eetkamerstoel. 

7 minuten geleden zei timpy00:

Ik vind het prima. Ik ben wel nog heel slecht haha

Ik ook. Zoveel spelers hebben we niet dus we scoren altijd punten :chief:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Saint:

Toon verborgen inhoud

Ik krijg hem morgen binnen voor de PS5, geen beste tijden waarschijnlijk dus maar zeker interesse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Saint:

Ik speel ook vanaf de bank. Denk dat ik deze wheelstand ga gebruiken. Eventueel met een eetkamerstoel. 

Ik ook. Zoveel spelers hebben we niet dus we scoren altijd punten :chief:

Dus we spelen gewoon wekelijks die baan en we geven de snelste 5 of 6 ofzo punten en houden een stand bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De MU Time Trial Competitie 

Aan de hand van de F1 kalender gaan we een 10 weken/races durende competitie opzetten. 

Je hebt een week lang de tijd om een zo snel mogelijke ronde te racen in F1 2021 Time Trial (2020 mag ook voor degene die 2021 niet willen aanschaffen). Maak een screen/foto van je tijd post deze hier en ik giet het in een klassement. Verbeter jij je tijd gaandeweg dan update ik het klassement. 

De puntentelling is als volgt; 25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2 en 1. Na 10 weken is er een top 3 en beginnen we weer van voor af aan. Inschrijven hoeft niet. Controller/stuur/assists zijn vrije keuze. Daar ga ik me niet druk om maken. Vergeet alleen niet om rechtsboven de optie aan te zetten zodat alle bolides dezelfde performance hebben. 

We trappen af met Monza. Deadline 12-9 23:59uur

C1075E40-D294-491B-AE1C-E986463C34A9.png.5b224fe088142b53bcdba809fbe088b4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites