Christian. Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Die Tiametmarduk maakt inderdaad altijd prima content Vind er toch wel wat interessante features inzitten. Ziet er op het eerste oog uit alsof de gamemodus best goed is uitgewerkt. Het grafische deel ziet er in de trailer natuurlijk voor geen meter uit, maar heb goede hoop dat je met een beetje slim gebruik van de kleuren toch een degelijke livery kunt creëren. Ben positief gestemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Ik kijk eigenlijk altijd naar Aarava. Ook al heb ik de game al jaaaaren niet gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Overigens ook opvallend en tevens mooi, Anthoine Hubert zit gewoon in de game en is beschikbaar als free agent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Tiametmarduk kijkt inderdaad altijd lekker weg. Daarnaast TRL Limitless om echt de track te leren. Verder een beetje een zeikerdje, maar hij kan best rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 Iemand hem al gekocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 Yes, heb de Schumacher editie. Vind het wel een toffe game, maar moest in het begin echt wennen. Kwam van F1 2017 en moet zeggen dat ik hem een stuk lastiger vind. Maar goed, genoeg uitdaging dus. Die laatste sector in Hanoi trouwens Als je daar in 1 bocht niet op de juiste lijn zit verneuk je gewoon die hele sector. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2020 Ging een eigen team creëren, vul ik de teamnaam in; Force India. Krijg ik de melding "bevat verboden woorden" En vervolgens kan je maar 5 liveries kiezen, waarvan het waarschijnlijk de 5 lelijkste zijn. Man man man, wat een aids nu al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 juli 2020 Share Geplaatst 9 juli 2020 1 uur geleden zei Richarð.: Ging een eigen team creëren, vul ik de teamnaam in; Force India. Krijg ik de melding "bevat verboden woorden" En vervolgens kan je maar 5 liveries kiezen, waarvan het waarschijnlijk de 5 lelijkste zijn. Man man man, wat een aids nu al. Volgens mij is het zo dat je later in de game mode meer liveries kan kiezen. Nog steeds gek natuurlijk, maar dan heb je iets om naar toe te leven misschien Ik ga 'm morgen ophalen, kan hooguit een uurtje spelen helaas, dus zal wss net m'n team afhebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 9 juli 2020 Share Geplaatst 9 juli 2020 Met die podiumpass kun je als je genoeg speelt liveries vrijspelen. Is jammer dat dit achter een grind/paywall zit maar het is niet anders. Zandvoort trouwens, wat een baan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2020 Samen met @Steven013 en @kjhkevin (beide niet meer actief op het forum, though) heb ik een soort mini-challenge waarbij we tegen elkaar strijden via time-trial. Je hebt tot een bepaalde deadline om je beste tijd neer te zetten. We beginnen in ons eigen landje op Zandvoort met een Formule 2 wagen van 2019; die van MP Motorsport. Want dat is een Nederlands team. Misschien dat @Christian. en @Keko ook mee willen doen? Tijden vooralsnog; 1. Steven - 1:20:974 2. Richard - 1:21:414 Deadline ligt voor nu op volgende week vrijdag o.i.d. Heb je in ieder geval voldoende tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 Is er trouwens iets van een demoversie? Dat je even kan kijken of je computer het spel aan kan etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 2 uur geleden zei 007mark: Is er trouwens iets van een demoversie? Dat je even kan kijken of je computer het spel aan kan etc. Demoversie weet ik niet, maar als je hem via Steam koopt kun je de game altijd refunden al hij niet werkt. Zitten wel wat voorwaarden aan (geloof niet meer dan 2 uur gespeeld, binnen 2 weken refunden etc), maar dat zou een optie kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 (bewerkt) Heb hem nu ook gehaald PS4. Een dezer dagen ook maar dat rondje Zandvoort onder de 1.20 proberen Net even geprobeerd, wel lastig in die F2 wagens. Kreeg een 1.23.7 op de klok, twintig minuutjes gespeeld. Was verre van foutloos. Binnenkort even beter. 11 juli 2020 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 Ik ga hier mee wachten tot ik de PS5 in bezit heb, met daarmee een nieuw stuurtje. Heb momenteel geen ruimte meer op mijn schijf en om voor die paar maanden nou nog een nieuwe schijf aan te schaffen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 Op 10-7-2020 om 20:33 zei Richarð.: Samen met @Steven013 en @kjhkevin (beide niet meer actief op het forum, though) heb ik een soort mini-challenge waarbij we tegen elkaar strijden via time-trial. Je hebt tot een bepaalde deadline om je beste tijd neer te zetten. We beginnen in ons eigen landje op Zandvoort met een Formule 2 wagen van 2019; die van MP Motorsport. Want dat is een Nederlands team. Misschien dat @Christian. en @Keko ook mee willen doen? Tijden vooralsnog; 1. Steven - 1:20:974 2. Richard - 1:21:414 Deadline ligt voor nu op volgende week vrijdag o.i.d. Heb je in ieder geval voldoende tijd. Leuk! Welke assists staan er aan of is dat naar eigen keuze? En Met controller of Stuur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2020 (bewerkt) 4 uur geleden zei CrisChivu: Leuk! Welke assists staan er aan of is dat naar eigen keuze? En Met controller of Stuur? Eigen keuze. In beide gevallen. Enige verplichting is Zandvoort met een F2 MP Motorsport van 2019. Tijden vooralsnog; 1. Steven - 1:20:974 2. Richard - 1:21:414 3. neva 1:23:7xx 4. Kevin 1:23:825 13 juli 2020 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 (bewerkt) Op 10-7-2020 om 20:33 zei Richarð.: Samen met @Steven013 en @kjhkevin (beide niet meer actief op het forum, though) heb ik een soort mini-challenge waarbij we tegen elkaar strijden via time-trial. Je hebt tot een bepaalde deadline om je beste tijd neer te zetten. We beginnen in ons eigen landje op Zandvoort met een Formule 2 wagen van 2019; die van MP Motorsport. Want dat is een Nederlands team. Misschien dat @Christian. en @Keko ook mee willen doen? Tijden vooralsnog; 1. Steven - 1:20:974 2. Richard - 1:21:414 Deadline ligt voor nu op volgende week vrijdag o.i.d. Heb je in ieder geval voldoende tijd. Ik vind het wel grappig om te doen, misschien ook even eisen erbij zetten wat betreft hulpmiddelen? Of enkel erbij zetten? EDIT: Oh dat is hierboven al vermeld 13 juli 2020 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2020 3 minuten geleden zei Keko: Ik vind het wel grappig om te doen, misschien ook even eisen erbij zetten wat betreft hulpmiddelen? Of enkel erbij zetten? Enige verplichting is Zandvoort met een F2 MP Motorsport van 2019. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 Tijden vooralsnog; 1. Steven - 1:20:974 2. Richard - 1:21:414 3. Keko - 1.22.428 3. neva 1:23:7xx 4. Kevin 1:23:825 Zal er nog makkelijk wat af kunnen rijden denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 Tijden vooralsnog; 1. Steven - 1:20:974 2. Richard - 1:21:414 3. Keko - 1.22.428 3. neva 1:22:751 4. Kevin 1:23:825 1e seconde er afgereden. Nog 2 te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 Iemand enige tips voor instellen van de auto's? Laten we als voorbeeld nemen de Ferrari op Australië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 Waar ik altijd heel erg tegenaan loop met de Formule 1 games: In het begin ben ik niet zo goed en kies dan uiteraard een lage moeilijkheidsgraad. Naarmate ik beter wordt, win ik dan alles overtuigend en zit er geen enkele uitdaging in. Weten jullie een manier om het niveau te continueren en realistisch te houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 7 minuten geleden zei Brozai: Waar ik altijd heel erg tegenaan loop met de Formule 1 games: In het begin ben ik niet zo goed en kies dan uiteraard een lage moeilijkheidsgraad. Naarmate ik beter wordt, win ik dan alles overtuigend en zit er geen enkele uitdaging in. Weten jullie een manier om het niveau te continueren en realistisch te houden? Je kan de moeilijkheidsgraad gewoon gedurende je carrière aanpassen. Ik hou altijd de kwalificatie / trainingen / gat met teamgenoot aan om te bepalen of het niveau te makkelijk/moeilijk is. Het komt genoeg voor dat ik de moeilijkheid aanpas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 55 minuten geleden zei CrisChivu: Iemand enige tips voor instellen van de auto's? Laten we als voorbeeld nemen de Ferrari op Australië Hierin wordt het één en ander uitgelegd, het zal vooral veel uitproberen zijn om het door te krijgen. Als je er geen kaas van hebt gegeten (ik ben er ook niet heel erg goed in thuis) raad ik je aan om gewoon naar de setup van de snelste tijden te kijken en een aantal dingetjes aan te passen voor als je er van plan bent meer dan 5 laps mee te racen om zo je banden te sparen (brake pressure omlaag, vleugels iets omlaag) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 2 uur geleden zei neva: Tijden vooralsnog; 1. Steven - 1:20:974 2. Richard - 1:21:414 3. Crischivu 1:21.769 3. Keko - 1.22.428 3. neva 1:22:751 4. Kevin 1:23:825 1e seconde er afgereden. Nog 2 te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten