Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

F1 2023

Richarð.

Aanbevolen berichten

Die Tiametmarduk maakt inderdaad altijd prima content (y)

Vind er toch wel wat interessante features inzitten. Ziet er op het eerste oog uit alsof de gamemodus best goed is uitgewerkt. Het grafische deel ziet er in de trailer natuurlijk voor geen meter uit, maar heb goede hoop dat je met een beetje slim gebruik van de kleuren toch een degelijke livery kunt creëren. Ben positief gestemd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, heb de Schumacher editie. Vind het wel een toffe game, maar moest in het begin echt wennen. Kwam van F1 2017 en moet zeggen dat ik hem een stuk lastiger vind. Maar goed, genoeg uitdaging dus.

Die laatste sector in Hanoi trouwens :cab: Als je daar in 1 bocht niet op de juiste lijn zit verneuk je gewoon die hele sector. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging een eigen team creëren, vul ik de teamnaam in; Force India. Krijg ik de melding "bevat verboden woorden" :-D

En vervolgens kan je maar 5 liveries kiezen, waarvan het waarschijnlijk de 5 lelijkste zijn. Man man man, wat een aids nu al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Richarð.:

Ging een eigen team creëren, vul ik de teamnaam in; Force India. Krijg ik de melding "bevat verboden woorden" :-D

En vervolgens kan je maar 5 liveries kiezen, waarvan het waarschijnlijk de 5 lelijkste zijn. Man man man, wat een aids nu al.

Volgens mij is het zo dat je later in de game mode meer liveries kan kiezen. Nog steeds gek natuurlijk, maar dan heb je iets om naar toe te leven misschien

Ik ga 'm morgen ophalen, kan hooguit een uurtje spelen helaas, dus zal wss net m'n team afhebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen met @Steven013 en @kjhkevin (beide niet meer actief op het forum, though) heb ik een soort mini-challenge waarbij we tegen elkaar strijden via time-trial. Je hebt tot een bepaalde deadline om je beste tijd neer te zetten. We beginnen in ons eigen landje op Zandvoort met een Formule 2 wagen van 2019; die van MP Motorsport. Want dat is een Nederlands team. Misschien dat @Christian. en @Keko ook mee willen doen? :)

Tijden vooralsnog;

1. Steven - 1:20:974

2. Richard - 1:21:414

Deadline ligt voor nu op volgende week vrijdag o.i.d. Heb je in ieder geval voldoende tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Is er trouwens iets van een demoversie? Dat je even kan kijken of je computer het spel aan kan etc.

Demoversie weet ik niet, maar als je hem via Steam koopt kun je de game altijd refunden al hij niet werkt. Zitten wel wat voorwaarden aan (geloof niet meer dan 2 uur gespeeld, binnen 2 weken refunden etc), maar dat zou een optie kunnen zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hem nu ook gehaald PS4. Een dezer dagen ook maar dat rondje Zandvoort onder de 1.20 proberen ;c

Net even geprobeerd, wel lastig in die F2 wagens. Kreeg een 1.23.7 op de klok, twintig minuutjes gespeeld. Was verre van foutloos. Binnenkort even beter.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-7-2020 om 20:33 zei Richarð.:

Samen met @Steven013 en @kjhkevin (beide niet meer actief op het forum, though) heb ik een soort mini-challenge waarbij we tegen elkaar strijden via time-trial. Je hebt tot een bepaalde deadline om je beste tijd neer te zetten. We beginnen in ons eigen landje op Zandvoort met een Formule 2 wagen van 2019; die van MP Motorsport. Want dat is een Nederlands team. Misschien dat @Christian. en @Keko ook mee willen doen? :)

Tijden vooralsnog;

Deadline ligt voor nu op volgende week vrijdag o.i.d. Heb je in ieder geval voldoende tijd.

Leuk!

Welke assists staan er aan of is dat naar eigen keuze?
En Met controller of Stuur?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei CrisChivu:

Leuk!

Welke assists staan er aan of is dat naar eigen keuze?
En Met controller of Stuur?

Eigen keuze. In beide gevallen. Enige verplichting is Zandvoort met een F2 MP Motorsport van 2019. :)

Tijden vooralsnog;

3. neva 1:23:7xx

4. Kevin 1:23:825

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-7-2020 om 20:33 zei Richarð.:

Tijden vooralsnog;

Ik vind het wel grappig om te doen, misschien ook even eisen erbij zetten wat betreft hulpmiddelen? Of enkel erbij zetten?

EDIT: Oh dat is hierboven al vermeld

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik altijd heel erg tegenaan loop met de Formule 1 games: In het begin ben ik niet zo goed en kies dan uiteraard een lage moeilijkheidsgraad. Naarmate ik beter wordt, win ik dan alles overtuigend en zit er geen enkele uitdaging in. Weten jullie een manier om het niveau te continueren en realistisch te houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Brozai:

Waar ik altijd heel erg tegenaan loop met de Formule 1 games: In het begin ben ik niet zo goed en kies dan uiteraard een lage moeilijkheidsgraad. Naarmate ik beter wordt, win ik dan alles overtuigend en zit er geen enkele uitdaging in. Weten jullie een manier om het niveau te continueren en realistisch te houden?

Je kan de moeilijkheidsgraad gewoon gedurende je carrière aanpassen. Ik hou altijd de kwalificatie / trainingen / gat met teamgenoot aan om te bepalen of het niveau te makkelijk/moeilijk is. Het komt genoeg voor dat ik de moeilijkheid aanpas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei CrisChivu:

Iemand enige tips voor instellen van de auto's?

Laten we als voorbeeld nemen de Ferrari op Australië

Hierin wordt het één en ander uitgelegd, het zal vooral veel uitproberen zijn om het door te krijgen.

Als je er geen kaas van hebt gegeten (ik ben er ook niet heel erg goed in thuis) raad ik je aan om gewoon naar de setup van de snelste tijden te kijken en een aantal dingetjes aan te passen voor als je er van plan bent meer dan 5 laps mee te racen om zo je banden te sparen (brake pressure omlaag, vleugels iets omlaag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites