Fantasy Geplaatst 11 april 2012 Auteur Share Geplaatst 11 april 2012 AZ heeft het contract met hoofdsponsor Afas tot medio 2017 verlengd. In de nieuwe contractuele samenwerking zijn volgens de Alkmaarse club 'verbeterde voorwaarden' opgenomen. "Een werelddeal, zeker in deze tijd", claimt Toon Gerbrands. "Dit is heel belangrijk voor ons", benadrukt Gerbrands in gesprek met De Telegraaf over de nieuwe overeenkomst met het softwarebedrijf. Het contract met het bedrijf uit Leusden liep oorspronkelijk tot de zomer van 2013. Afas is sinds de zomer van 2010 shirtsponsor van AZ. Ook het stadion, dat voorheen als het DSB Stadion door het leven ging, draagt sinds 2010 de naam van het bedrijf. Nice (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Zowaar een goal van Altidore... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 april 2012 Auteur Share Geplaatst 11 april 2012 En wat voor één. De eerste helft heb ik gemist, maar deze zat er toch mooi in. Mooie combinatie met Maher (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2012 Boven: Yves De Winter (l) en Viktor Elm ®. Onder: Mikhail Rosheuvel (l) en Steven Berghuis ®. Ook Donny Gorter wordt vanmiddag waarschijnlijk gepresenteerd als vervanger van Poulsen :< De Winter een soort nieuwe Heijblok denk; Nederlandstalige keeper met 'ervaring'. Rosheuvel en Berghuis prima voor op de flanken en Elm ipv Wernbloom op het middenveld. Op het middenveld kwamen we toch net altijd één speler te kort eigenlijk voor 't mooie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 De Winter alvast de vervanger voor Esteban hoor prima keeper. Viktor Elm vind ik niet zo bijzonder de andere 2 zijn pure Verbeek aankopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Dat zijn niet echt spelers die je kampioen maken. Mag hopen voor jullie dat Maher, Moisander, Martens en Elm blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Die Rosheuvel moet een goed talent zijn, mits Berghuis zich écht een keer gaat inspannen is dat juist wél een speler die het verschil kan maken, De Winter is een zeer capabele keeper en Elm is gewoon een handige speler op het middenveld. Misschien niet spelers die je direct naar het kampioenschap helpen, maar ze kosten ook bijna geen drol en ik vind het zeker wel goede aankopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Qua bedrag zijn het goede aankopen, maar als ik kijk naar de aankopen die Twente, PSV en Ajax de afgelopen jaren gedaan hebben is dit bij lange na niet goed genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Volgens mij heeft AZ ook niet dezelfde doelstellingen als die 3 die jij noemt, duuuuuus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2012 Ik wil net zeggen, PSV en Ajax hebben als doelstelling het kampioenschap, Twente probeert ook zo lang mogelijk mee te doen. AZ heeft Europees voetbal halen al jaren als doelstelling en dit verandert niet. Klavan naar FC Augsburg 2 juli 2012 ALKMAAR- Het Duitse FC Augsburg neemt Ragnar Klavan per direct over van AZ. De 26-jarige verdediger tekent een contract voor twee seizoenen bij de nummer veertien van het afgelopen seizoen van de 1. Bundesliga. Klavan had bij AZ nog een contract tot 2013. Ragnar Klavan maakte halverwege het seizoen 2008-2009 de overstap van Heracles Almelo naar AZ. Met Klavan in de selectie won AZ dat jaar het landskampioenschap en het seizoen daarop de Johan Cruijff Schaal. De Estse international kwam in drieënhalf seizoen tot 78 competitiewedstrijden voor AZ, waarin hij niet scoorde. Eerder speelde Klavan voor Valerengen IF (Noorwegen), FC Flore Tallinn en Tulevik Viljandi (beiden Estland). Etiënne Reijnen, Giliano Wijnaldum (jeugd) en Thomas Lam (jeugd) nog achter de hand, dus geen paniek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2012 ALKMAAR - Adam Maher stuurt aan op een snel vertrek bij AZ. De negentienjarige middenvelder begrijpt niet dat de club hem sinds zijn stormachtige doorbraak geen verbeterd contract heeft aangeboden. PSV meldde zich eerder deze zomer voor de speler, maar tot serieuze onderhandelingen met AZ kwam het vooralsnog niet. Maher gaat er niettemin van uit dat hij nog deze zomer een binnenlandse transfer maakt. ''Zo denk ik daar zeker over'', stelt Maher in het nieuwe NUsport-magazine. ''Ik heb trainer Gertjan Verbeek en technisch directeur Earnest Stewart tijdens mijn trainingsstage bij het Nederlands elftal uitgelegd dat ik weg wil. Of ze er blij mee waren of niet, ík beslis. Het is míjn carrière.'' ''Hun reactie was: oké, dan zijn we op de hoogte. Met de trainer had ik een langer gesprek. Ik heb hem gezegd dat ik gewoon toe ben aan een nieuwe stap en PSV heeft interesse.'' Afspraken ''Ik weet dat AZ me alleen bij een goed bod laat gaan en het liefst zou zien dat ik nog minstens een jaar blijf. Maar om dat te kunnen eisen had de club ook respect moeten tonen door gemaakte afspraken na te komen. Kwaad ben ik niet snel, maar je kunt het wel teleurgesteld noemen. Welke afspraken de club niet nagekomen is, dat houd ik voor me." Maher ontving na afgelopen seizoen de Johan Cruijff Prijs als grootste talent van de eredivisie. Zijn tot medio 2015 doorlopende contract tekende hij echter al voordat trainer Gertjan Verbeek hem een vaste plek in de hoofdmacht gunde. ''Ik ben volgens mij de minst betaalde speler hier. Vanuit de pers heb ik vernomen dat de club denkt aan buitenlandse transferbedragen, dan weet ik niet waar ze mee bezig zijn'', doet Maher geen moeite zijn onvrede te verbergen. Stap vooruit Die onvrede blijkt er bovendien al langer te zijn bij de speler die de EK-selectie van Oranje net niet haalde.''Dat AZ in december vorig jaar niet met mij en mijn zaakwaarnemer Sigi Lens een gesprek is aangegaan, wil al zeggen dat er iets niet goed zit. Maar dat is de keuze van de club.'' Maher wacht nu af. Hij vindt het voor een transfer naar het buitenland nog te vroeg en ziet in Nederland alleen PSV en Ajax als een stap vooruit. ''Ik probeer nog steeds gewoon op het veld te laten zien wat ik kan en verder zie ik wel hoe het afloopt. Ik heb aangegeven dat ik weg wil en als er dan een mooie club komt als PSV, dan wil ik daar heen.'' :-D Maher, wat denkt ie wel niet. Een knap seizoen spelen en dan meteen nieuw contract of nieuwe club willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik vind wel dat AZ hem na zo'n goed seizoen een verbeterd contract had kunnen aanbieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik heb geen idee wat ie momenteel verdiend, maar als hij dit seizoen weer goed/degelijk speelt dan komt dat nieuwe contract er heus wel. Moeten niet vergeten dat hij geen verkeerd seizoen gehad heeft, maar ook niet een leidende of dragende speler was ofzo. Vijf doelpunten en nog wat assists, maar omdat hij zo plotseling als jongeling zich moeiteloos aanpaste viel het op.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Maher zet zijn zinnen op transfer naar Ajax of PSV Adam Maher wil graag weg bij AZ, maar de Alkmaarders zijn niet van plan om zomaar mee te werken aan een transfer. De club verlangt een behoorlijke transfersom en dat is in het verkeerde keelgat geschoten van Maher en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens, temeer omdat Maher bij AZ geen topsalaris ontvangt. De negentienjarige middenvelder heeft zijn zinnen gezet op een overgang naar Ajax of PSV. “Als ik de bedragen hoor die voor Adam betaald moeten worden, dan denk ik: dat kan toch niet waar zijn? Dat is meer dan er voor spelers als Mounir El Hamdaoui en Demy de Zeeuw is betaald. En die waren toen international”, laat Lens optekenen in het Algemeen Dagblad. “Adam speelt in Alkmaar met een gewoon contract voor de A-selectie, maar ze verlangen straks wél een grote transfersom voor hem. Een transfersom die alleen maar door buitenlandse clubs kan worden betaald.” “Het enige wat Adam heeft gedaan, is het uitspreken van zijn ambitie. Daar is toch niets mis mee? Gaat hij naar een buitenlandse club, dan is het ook niet goed”, vervolgt Lens, die zegt dat Maher twee clubs op zijn lijstje heeft staan. “Bij het Nederlands elftal heeft hij getraind op een hoger niveau en hij heeft ondervonden dat hij ooit op dat niveau wil komen. Feyenoord is een club in opbouw, Ajax en PSV zijn de clubs waar Adam zou willen spelen. PSV heeft al eerder geïnformeerd naar hem, maar ik weet niet wat daar nu speelt.” Ajax heeft em niet nodig en PSV kan em niet betalen. Of ja, laatstgenoemde moeten weer even bij de gemeente aankloppen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Beetje raar dat hij nu al aangeeft een stap hoger te willen. Speelde een dijk van een eerste seizoen. Ben benieuwd of hij dit jaar de welbekende terugval krijgt of gewoon doorgaat waar hij al mee bezig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Ik krijg toch een beetje het idee dat die zaakwaarnemer liever heeft dat hij vertrekt, dan Maher zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Dat gevoel heb ik altijd wanneer ik hoor dat de zaakwaarnemer Sigi Lens heet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Volgens AZ.nl heeft Maher op zijn 17e een contract voor vier jaar getekend bij AZ. Dit mag echter helemaal niet (zelfde als bij Labyad en Castaignos). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Dat gevoel heb ik altijd wanneer ik hoor dat de zaakwaarnemer Sigi Lens heet. Inderdaad, Sigi Lens verdient alleen maar een: ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Dat gevoel heb ik altijd wanneer ik hoor dat de zaakwaarnemer Sigi Lens heet. Hij heeft ook zowat alleen maar Negers en gekleurden als klanten he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Ach bij Ajax kennen ze die man wel goed na de kwestie El Hamdaoui staat ook daar op de zwarte lijst samen met Mino Raiola. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Volgens AZ.nl heeft Maher op zijn 17e een contract voor vier jaar getekend bij AZ. Dit mag echter helemaal niet (zelfde als bij Labyad en Castaignos). Bullshit, Maher heeft op zijn 18e een contract voor 4 jaar getekend, niet op zijn 17e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juli 2012 Share Geplaatst 26 juli 2012 Bullshit, Maher heeft op zijn 18e een contract voor 4 jaar getekend, niet op zijn 17e. Jah leuk, praten beide Thijs Slegers na :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 29 augustus 2012 Share Geplaatst 29 augustus 2012 AZ heeft dus Henriksen of zo vastgelegd van Rosenborg. Ken em verder niet, maar Armando wist eerder te melden, toen Heriksen nog aan PSV werd gelinkt, dat het om een uiterst talentvolle speler gaat. Ben dus benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 29 augustus 2012 Share Geplaatst 29 augustus 2012 Kan Falkenburg weer banken. Lijkt me een leuke speler voor AZ afgaande op de verhalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten