Fabian. Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Ik zie liever Advocaat komen, al is dat misschien onrealistisch. Of je met Pastoor de strijd wint is maar de vraag, ontslagen bij NEC en daarvoor trainer van een degraderend Excelsior... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 AZ heeft een voor vandaag (zondag) geplande afspraak met Alex Pastoor moeten afzeggen. De onlangs bij NEC ontslagen trainer was op verzoek van de in Alkmaar aan de kant geschoven Gertjan Verbeek naar Griekenland afgereisd om PAOK Saloniki te analyseren met het oog op het naderende Europa League-duel. Gezien de recente ontwikkelingen vond AZ het niet gepast om kort na het ontslag van Verbeek met de 47-jarige Pastoor om tafel te gaan, ook om speculaties over de opvolger van Verbeek te voorkomen. Martin Haar en zijn zoon Dennis, de tijdelijke vervangers van Verbeek, hebben nog vier dagen om de spelersgroep van AZ voor te bereiden op het bezoek van PAOK, dat donderdag samen met trainer Huub Stevens naar Alkmaar komt voor de tweede speelronde van de Europa League. Gezien de gezamenlijke historie van Pastoor en Verbeek ligt het niet voor de hand dat AZ met hem in zee gaat. In het verleden was Pastoor al werkzaam als assistent van de vier jaar oudere Verbeek bij SC Heerenveen en Feyenoord. Heeft AZ zelf geen scouts hiervoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Ik ben echt blij dat Verbeek eruit ligt. Nu een trainer aannemen die weer aanvallend denkt en voetbalt zoals de supporters het graag zien. Ik hoop op Co Adriaanse, Frank Rijkaard of Shota Arveladze. Die laatste vooral op gevoel, ik ken zijn trainerskwaliteiten nog niet goed genoeg, maar als speler was het een echte leider voor AZ en erg populair onder de supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Dan noem je even drie compleet verschillende coaches. :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Heeft AZ zelf geen scouts hiervoor? Vriend van Verbeek en hij heeft verder weinig te doen denk ik, vind het gewoon logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Ik ben echt blij dat Verbeek eruit ligt. Nu een trainer aannemen die weer aanvallend denkt en voetbalt zoals de supporters het graag zien. Ik hoop op Co Adriaanse, Frank Rijkaard of Shota Arveladze. Die laatste vooral op gevoel, ik ken zijn trainerskwaliteiten nog niet goed genoeg, maar als speler was het een echte leider voor AZ en erg populair onder de supporters. Alsof Verbeek niet aanvallend speelde? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Alsof Verbeek niet aanvallend speelde? :cab: Dan heb je dus niet veel van AZ gezien dit seizoen. Hij heeft duidelijk gezegd vanuit een gesloten verdediging te willen spelen vanwege de vele tegengoals vorig seizoen. Dit resulteerde in 45 minuten lang de bal achterin rond te spelen tegen Go Ahead en veel gemor op de tribune. Wedstrijden waren niet om aan te zien, op die tegen Ajax en PSV na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Dan noem je even drie compleet verschillende coaches. :whistle: Gewoon 3 aanvallende coaches, die dus allemaal bij AZ passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Gewoon 3 aanvallende coaches, die dus allemaal bij AZ passen. Aanvallend misschien, maar dat betekent nog niet dat het dezelfde type coaches zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Ik ben echt blij dat Verbeek eruit ligt. Nu een trainer aannemen die weer aanvallend denkt en voetbalt zoals de supporters het graag zien. Ik hoop op Co Adriaanse, Frank Rijkaard of Shota Arveladze. Die laatste vooral op gevoel, ik ken zijn trainerskwaliteiten nog niet goed genoeg, maar als speler was het een echte leider voor AZ en erg populair onder de supporters. Haalde elk jaar het maximale uit de spelersgroep en dan blij zijn dat hij weg is :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Dan heb je dus niet veel van AZ gezien dit seizoen. Hij heeft duidelijk gezegd vanuit een gesloten verdediging te willen spelen vanwege de vele tegengoals vorig seizoen. Dit resulteerde in 45 minuten lang de bal achterin rond te spelen tegen Go Ahead en veel gemor op de tribune. Wedstrijden waren niet om aan te zien, op die tegen Ajax en PSV na. Na mijn weten werden ze kampioen met behoudend voetbal 66 goals voor en 22 tegen. Wel weer 80 punten. maar daar hadden ze El hamdoui, Lens, Dembele, De Zeeuw, Schaars, Martens(toen ook al) en nog wel een aantal. Dat jaar was ook niet echt aanvallend. kampioen en en winnen vergoed veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 via via gehoord dat verbeek een affaire/relatie had met een moeder van zon spelen..Geen idee of het waar is maar heeft vaak wel opvallende nieuwtjes die waar zijn. Verder wel zonde, vind Verbeek een prima coach. Haalt maximale rendement uit zijn groep en maakt spelers imo beter, als ze bereid zijn inzich zelf te investeren. Ben benieuwd wie hem gaat opvolgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Denk eerder dat een affaire met een spelersvrouw dan aan de orde is. Met een moeder zou nog geen directe reden zijn om hem te ontslaan lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Lijkt me gewoon bullshit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Welke vrouw zou nou wat met Verbeek willen? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Haalde elk jaar het maximale uit de spelersgroep en dan blij zijn dat hij weg is :cab: Dus het bijna nacompetitie seizoen van vorig jaar was het maximale met deze spelersgroep? Na mijn weten werden ze kampioen met behoudend voetbal 66 goals voor en 22 tegen. Wel weer 80 punten. maar daar hadden ze El hamdoui, Lens, Dembele, De Zeeuw, Schaars, Martens(toen ook al) en nog wel een aantal. Dat jaar was ook niet echt aanvallend. kampioen en en winnen vergoed veel. Vanuit een gesloten defensie kun je alsnog heel erg aantrekkelijk spelen. Met de individuele kwaliteit van Dembele en El Hamdaoui en het goede spel in balbezit leverde erg leuke wedstrijden op. Echt behoudend was dit niet, dan heeft van Gaal tenslotte nog nooit gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Competitie viel idd wat tegen, maar wel gewoon bekerwinst voor AZ en dus Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 via via gehoord dat verbeek een affaire/relatie had met een moeder van zon spelen..Geen idee of het waar is maar heeft vaak wel opvallende nieuwtjes die waar zijn. Verder wel zonde, vind Verbeek een prima coach. Haalt maximale rendement uit zijn groep en maakt spelers imo beter, als ze bereid zijn inzich zelf te investeren. Ben benieuwd wie hem gaat opvolgen. Klopt, was de moeder van Thomas Lam. Lijkt me niet dat dit de reden was, al is het niet netjes natuurlijk. Die jongen wordt in de kleedkamer de hele dag door gefokt natuurlijk dat de trainer het met zijn moeder heeft gedaan :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Laat het nou alsjeblieft geen Pastoor of Rutten worden. Ik zeg Advocaat :LO: Als Dickie zich vorig jaar bij PSV al ergerde aan het niveau van de spelers .... ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Klopt, was de moeder van Thomas Lam. Lijkt me niet dat dit de reden was, al is het niet netjes natuurlijk. Die jongen wordt in de kleedkamer de hele dag door gefokt natuurlijk dat de trainer het met zijn moeder heeft gedaan :-D Haha moet meteen weer aan Been en Bruins zijn moeder denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Vanuit een gesloten defensie kun je alsnog heel erg aantrekkelijk spelen. Met de individuele kwaliteit van Dembele en El Hamdaoui en het goede spel in balbezit leverde erg leuke wedstrijden op. Echt behoudend was dit niet, dan heeft van Gaal tenslotte nog nooit gedaan. 66 doelpunten is nog geen 2 gemiddelde, met die spelers kan je dat niet aanvallend noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Haha die Verbeek toch, heeft paar jaar geleden nog de tante van een maat van mij proberen te fixen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Wat is daar mis mee dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Nebosja heeft het ook met de moeder van Nemanja Gudelj gedaan en die gaan ook gewoon goed met elkaar om.:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Wat is daar mis mee dan? Haha niets ik vind het wel mooi, maar je verwacht die playboy acties niet echt van Verbeek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten