La Pulga Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Ik heb mijn lijstje ook maar eens uitgetypt met wie ik allemaal nog moet. Spoiler Blastoise Weedle Kakuna Beedrill Pidgey Pidgetto Pigeot Rattata Raticate Spearow Fearow Ekans Arbok Sandshrew Sandslash Nidoran Nidoqueen Nidoran Nidorino Nidoking Vulpix Ninetales Jigglypuff Wigglytuff Diglett Dugtrio Meowth Persian Slowpoke Slowbro Doduo Dodrio Grimer Muk Shellder Cloyster Drowzee Hypno Voltord Electrode Exeggcute Exeggtutor Koffing Weezing Tangela Kangaskhan Staryu Starmie Magmar Pinsir Lapras Eevee Vaporeon Jolteon Flareon Porygon Omastar Kabuto Kabutops Articuno Zapdos Moltres Dratini Dragonair Dragonite Mewtwo Chikorita Bayleef Meganium Totodile Croconaw Feraligatr Sentret Furret Ledyba Spinarek Chinchou Lanturn Iggybuff Togetic Natu Xatu Bellossom Politoed Hoppip Skiploom Jumpluff Sunkern Sunflora Yanma Espeon Umbreon Slowking Wobbuffet Forretress Dunsparce Qwilfish Scizor Slugma Magcargo Piloswine Delibird Skarmory Houndour Kingdra Phanphy Donphan Porygon2 Stantler Hitmontop Magby Raikou Entei Suicine Larvitar Pupitar Tyranitar Lugia Ho-OH Celebi Mudkip Marshtomp Swampert Poochyena Zigzagoon Linoone Lotad Lombre Ludicolo Seedot Shiftry Taillow Swellow Surskit Masquerain Shroomish Breloom Slakoth Vigoroth Slaking Ninjask Shedinja Whismur Loudred Exploud Makuhita Hariyama Nosepass Delcatty Sableye Electrike Manectric Plusle Minun Illumise Roselia Gulpin Swalot Carvanha Sharpedo Wailord Spoink Grumpig Spinda Trapinch Cacturne Seviper Lunatone Claydol Lileep Cradily Armaldo Castform Lecleon Suppet Dusclops Wynaut Snorunt Glalie Spheal Sealeo Walrein Huntail Gorebyss Relicanth Luvdisc Bagon Shelgon Salamence Beldum Metang Metagross Regirock Regice Registeel Latias Latios Kyogre Groudon Rayquaza Deoxys Rhyperior Tangrowth Electivire Magmortar Togekiss Yanmega Leafeon Glaceon Gliscor Magmoswine Porygon-Z Gallade Probopass Dusknoir Froslass Rotom Darkrai Shaymin Arceus Best veel maar gelukkig heb ik vakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Ik kwam laatst een shiny Medidite tegen. Geef echt geen ruk om die dingen dus had het op reddit gedeeld met de vraag of iemand de twee andere starters kan ruilen voor die Medidite. Voor ik met mijn ogen knipperde had ik 10 berichten in mijn inbox. Waarom geven mensen toch zoveel om een ander kleurtje. Lees ook dat mensen duizenden keren resetten om een shiny legendary tegen te komen. Zonde van je tijd joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Op 10-1-2022 om 21:07 zei Beppu: Ik kwam laatst een shiny Medidite tegen. Geef echt geen ruk om die dingen dus had het op reddit gedeeld met de vraag of iemand de twee andere starters kan ruilen voor die Medidite. Voor ik met mijn ogen knipperde had ik 10 berichten in mijn inbox. Waarom geven mensen toch zoveel om een ander kleurtje. Lees ook dat mensen duizenden keren resetten om een shiny legendary tegen te komen. Zonde van je tijd joh. O als je die starters nodig heb kon je het natuurlijk gewoon aan mij vragen. Überhaupt als je iets nodig heb dan zal ik het wel voor je laten uitkomen met een lekker eitje. Ben benieuwd wanneer ze het wondertraden gaan doorvoeren, heb geen motivatie meer om ze alle 400 te vangen namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 2 uur geleden zei La Pulga: O als je die starters nodig heb kon je het natuurlijk gewoon aan mij vragen. Überhaupt als je iets nodig heb dan zal ik het wel voor je laten uitkomen met een lekker eitje. Ben benieuwd wanneer ze het wondertraden gaan doorvoeren, heb geen motivatie meer om ze alle 400 te vangen namelijk. Thanks! Heb hem alleen al in de verkoop staan op marktplaats. Had het wel weer gezien. Wat vind je trouwens van de recente beelden van Arceus? Ziet er mijn inziens iets beter uit dan beelden van voorgaande maanden maar ik blijf nog steeds sceptisch. Wacht rustig gameplay beelden en de eerste reviews af voordat ik hem haal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 1 uur geleden zei Beppu: Thanks! Heb hem alleen al in de verkoop staan op marktplaats. Had het wel weer gezien. Wat vind je trouwens van de recente beelden van Arceus? Ziet er mijn inziens iets beter uit dan beelden van voorgaande maanden maar ik blijf nog steeds sceptisch. Wacht rustig gameplay beelden en de eerste reviews af voordat ik hem haal wat gaat het precies worden die game? ik volg het niet meer zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 1 uur geleden zei Beppu: Thanks! Heb hem alleen al in de verkoop staan op marktplaats. Had het wel weer gezien. Wat vind je trouwens van de recente beelden van Arceus? Ziet er mijn inziens iets beter uit dan beelden van voorgaande maanden maar ik blijf nog steeds sceptisch. Wacht rustig gameplay beelden en de eerste reviews af voordat ik hem haal Ja ik heb het ook al een tijdje niet aangeraakt, dat wonder traden is blijkbaar wel al ready 2 go maar nog niet geactiveerd. Arceus heb ik besteld en probeer en zo min mogelijk van te zien zodat ik het een beetje zelf kan ervaren. Lijkt mij wel lachen, beetje Zelda en Pokémon. Zelda heb ik nooit gespeeld dus geen idee wat ik daarvan kan verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 Gisteravond aan het einde van Zelda Breath of the Wild geraakt. Wat een fantastische game. Ik kijk nu al ontzettend uit naar deel twee die (hopelijk) dit jaar nog uit gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Ziek!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Die 8-player mode is voor mij de grootste toevoeging. Qua gameplay lijkt er nauwelijks wat veranderd ten opzichte van de versie op de Gamecube. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 18 uur geleden zei Beppu: Ziek!!! Nice, deze gaat gespeeld worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 48 nieuwe Mario Kart banen incomming ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 Heb em maar gekocht, was een leuke aanbieding en mijn diskje ligt al een tijdje bij mijn broer die vaak Mario Kart met zijn dochtertje speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Citaat Ver. 1.3.0 (Released March 15, 2022) Added an event related to Pokémon Legends: Arceus. If a user on a Nintendo Switch system has save data from Pokémon Legends: Arceus that meets set requirements, that player can take part in a special event to meet the Mythical Pokémon Arceus when playing the Pokémon Brilliant Diamond or Pokémon Shining Pearl games. Further details can be found here. Added a network-trading feature at GWS. It is now possible to trade Pokémon online at the GWS in Jubilife City. Note: A Nintendo Switch Online membership (paid service) is required to trade Pokémon online. Some issues have been fixed for more pleasant gameplay. Geen idee of dit ook met wonder trade is, maar ik zal em maar weer eens opstarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Op 10-2-2022 om 05:19 zei Beppu: Ziek!!! Ondertussen besteld en één dag voordat ik naar Turkije ga komt ie op me matje. Ik weet dus wat ik de hele week daar ga doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Ik heb zelf geen Switch maar misschien in de zomervakantie wel. Welke Pokemon game op de switch is het leukste om te doen? En dan ook dat je de meeste pokemons kunt vangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 1 uur geleden zei CrisChivu: Ik heb zelf geen Switch maar misschien in de zomervakantie wel. Welke Pokemon game op de switch is het leukste om te doen? En dan ook dat je de meeste pokemons kunt vangen? https://www.bol.com/nl/nl/p/pokemon-shining-pearl-nintendo-switch/9300000029775632/?promo=main_803_VIOT_B3_product_0_&bltgh=hcYe-6tyXknQutNbkuVMuQ.16_iXFMwZ1ne5QzRENDi7RPWg_0_1_3.4.ProductImage Vind ik erg leuk en ook nog eens heel ziek afgeprijsd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 1 uur geleden zei CrisChivu: Ik heb zelf geen Switch maar misschien in de zomervakantie wel. Welke Pokemon game op de switch is het leukste om te doen? En dan ook dat je de meeste pokemons kunt vangen? Die La Pulga al oppert is leuk inderdaad. Heb mij zelf nog meer vermaakt met Pokemon Legends: Arceus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 Dit gaat em worden hoor. EA gaat van de troon gestoten worden met deze voetbalgame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Agenda boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 mei 2022 Share Geplaatst 28 mei 2022 Ik heb gister de demo van Dragon Quest Builders 2 gespeeld, die overigens enorm uitgebreid is, en direct daarna de hele game besteld. Wat een heerlijk relaxed spel zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Heb eergisteren Catherine: Full Body uitgespeeld. Ben nu in afwachting van Xenoblade 3 en Live a Live, tot die tijd ga ik me lekker bezig houden met Shin Megami Tensei: Nocturne. Begin het spel al aardig te beheersen, aangezien ik Matador al in 1 poging kon verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 Dus wie gaan er uiteindelijk allemaal voetballen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 Ga 'm binnenkort waarschijnlijk wel halen, maar ik vermaak me nog opperbest met Pokémon Brilliant Diamond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 24 minuten geleden zei Grote Ree: Ga 'm binnenkort waarschijnlijk wel halen, maar ik vermaak me nog opperbest met Pokémon Brilliant Diamond nice! Hoe ziet jouw Squad er uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jann Geplaatst 7 juni 2022 Share Geplaatst 7 juni 2022 Iemand die de demo (?) van Mario Strikers Football heeft gespeeld? Ben benieuwd of het de moeite waard gaat zijn maar ben van plan om hem de 10e gelijk te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten