Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nintendo Switch

Isco22

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn lijstje ook maar eens uitgetypt met wie ik allemaal nog moet.

Spoiler

Blastoise
Weedle
Kakuna
Beedrill
Pidgey
Pidgetto
Pigeot
Rattata
Raticate
Spearow
Fearow
Ekans
Arbok
Sandshrew
Sandslash
Nidoran 
Nidoqueen
Nidoran 
Nidorino
Nidoking
Vulpix
Ninetales
Jigglypuff
Wigglytuff
Diglett
Dugtrio
Meowth
Persian
Slowpoke
Slowbro
Doduo
Dodrio
Grimer
Muk
Shellder
Cloyster
Drowzee
Hypno
Voltord
Electrode
Exeggcute
Exeggtutor
Koffing
Weezing
Tangela
Kangaskhan
Staryu
Starmie
Magmar
Pinsir
Lapras
Eevee 
Vaporeon
Jolteon
Flareon
Porygon
Omastar
Kabuto
Kabutops
Articuno
Zapdos
Moltres
Dratini
Dragonair
Dragonite
Mewtwo
Chikorita
Bayleef
Meganium
Totodile
Croconaw
Feraligatr
Sentret
Furret
Ledyba
Spinarek
Chinchou
Lanturn
Iggybuff
Togetic
Natu
Xatu
Bellossom
Politoed
Hoppip
Skiploom
Jumpluff
Sunkern
Sunflora
Yanma
Espeon
Umbreon
Slowking
Wobbuffet
Forretress
Dunsparce
Qwilfish
Scizor
Slugma
Magcargo
Piloswine
Delibird
Skarmory
Houndour
Kingdra
Phanphy
Donphan
Porygon2
Stantler
Hitmontop
Magby
Raikou
Entei
Suicine
Larvitar
Pupitar
Tyranitar
Lugia
Ho-OH
Celebi
Mudkip
Marshtomp
Swampert
Poochyena
Zigzagoon
Linoone
Lotad
Lombre
Ludicolo
Seedot
Shiftry
Taillow
Swellow
Surskit
Masquerain
Shroomish
Breloom
Slakoth
Vigoroth
Slaking
Ninjask
Shedinja
Whismur
Loudred
Exploud
Makuhita
Hariyama
Nosepass
Delcatty
Sableye
Electrike
Manectric
Plusle
Minun
Illumise
Roselia
Gulpin
Swalot
Carvanha
Sharpedo
Wailord
Spoink
Grumpig
Spinda
Trapinch
Cacturne
Seviper
Lunatone
Claydol
Lileep
Cradily
Armaldo
Castform
Lecleon
Suppet
Dusclops
Wynaut
Snorunt
Glalie
Spheal
Sealeo
Walrein

Huntail
Gorebyss
Relicanth
Luvdisc
Bagon
Shelgon
Salamence
Beldum
Metang
Metagross
Regirock
Regice
Registeel
Latias
Latios
Kyogre
Groudon
Rayquaza
Deoxys
Rhyperior
Tangrowth
Electivire
Magmortar
Togekiss
Yanmega
Leafeon
Glaceon
Gliscor
Magmoswine
Porygon-Z
Gallade
Probopass
Dusknoir
Froslass
Rotom
Darkrai
Shaymin
Arceus

Best veel maar gelukkig heb ik vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam laatst een shiny Medidite tegen. Geef echt geen ruk om die dingen dus had het op reddit gedeeld met de vraag of iemand de twee andere starters kan ruilen voor die Medidite. Voor ik met mijn ogen knipperde had ik 10 berichten in mijn inbox:mrgy:. Waarom geven mensen toch zoveel om een ander kleurtje. Lees ook dat mensen duizenden keren resetten om een shiny legendary tegen te komen. Zonde van je tijd joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-1-2022 om 21:07 zei Beppu:

Ik kwam laatst een shiny Medidite tegen. Geef echt geen ruk om die dingen dus had het op reddit gedeeld met de vraag of iemand de twee andere starters kan ruilen voor die Medidite. Voor ik met mijn ogen knipperde had ik 10 berichten in mijn inbox:mrgy:. Waarom geven mensen toch zoveel om een ander kleurtje. Lees ook dat mensen duizenden keren resetten om een shiny legendary tegen te komen. Zonde van je tijd joh.

O als je die starters nodig heb kon je het natuurlijk gewoon aan mij vragen.

Überhaupt als je iets nodig heb dan zal ik het wel voor je laten uitkomen met een lekker eitje.

Ben benieuwd wanneer ze het wondertraden gaan doorvoeren, heb geen motivatie meer om ze alle 400 te vangen namelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

O als je die starters nodig heb kon je het natuurlijk gewoon aan mij vragen.

Überhaupt als je iets nodig heb dan zal ik het wel voor je laten uitkomen met een lekker eitje.

Ben benieuwd wanneer ze het wondertraden gaan doorvoeren, heb geen motivatie meer om ze alle 400 te vangen namelijk. 

Thanks! Heb hem alleen al in de verkoop staan op marktplaats;c. Had het wel weer gezien.

Wat vind je trouwens van de recente beelden van Arceus? Ziet er mijn inziens iets beter uit dan beelden van voorgaande maanden maar ik blijf nog steeds sceptisch. Wacht rustig gameplay beelden en de eerste reviews af voordat ik hem haal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Thanks! Heb hem alleen al in de verkoop staan op marktplaats;c. Had het wel weer gezien.

Wat vind je trouwens van de recente beelden van Arceus? Ziet er mijn inziens iets beter uit dan beelden van voorgaande maanden maar ik blijf nog steeds sceptisch. Wacht rustig gameplay beelden en de eerste reviews af voordat ik hem haal 

wat gaat het precies worden die game? ik volg het niet meer zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Ja ik heb het ook al een tijdje niet aangeraakt, dat wonder traden is blijkbaar wel al ready 2 go maar nog niet geactiveerd. 

Arceus heb ik besteld en probeer en zo min mogelijk van te zien zodat ik het een beetje zelf kan ervaren. Lijkt mij wel lachen, beetje Zelda en Pokémon. Zelda heb ik nooit gespeeld dus geen idee wat ik daarvan kan verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Ver. 1.3.0 (Released March 15, 2022)
Added an event related to Pokémon Legends: Arceus.
If a user on a Nintendo Switch system has save data from Pokémon Legends: Arceus that meets set requirements, that player can take part in a special event to meet the Mythical Pokémon Arceus when playing the Pokémon Brilliant Diamond or Pokémon Shining Pearl games.
Further details can be found here.
Added a network-trading feature at GWS.
It is now possible to trade Pokémon online at the GWS in Jubilife City.
Note: A Nintendo Switch Online membership (paid service) is required to trade Pokémon online.
Some issues have been fixed for more pleasant gameplay.

Geen idee of dit ook met wonder trade is, maar ik zal em maar weer eens opstarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei CrisChivu:

Ik heb zelf geen Switch maar misschien in de zomervakantie wel. Welke Pokemon game op de switch is het leukste om te doen? En dan ook dat je de meeste pokemons kunt vangen?

https://www.bol.com/nl/nl/p/pokemon-shining-pearl-nintendo-switch/9300000029775632/?promo=main_803_VIOT_B3_product_0_&bltgh=hcYe-6tyXknQutNbkuVMuQ.16_iXFMwZ1ne5QzRENDi7RPWg_0_1_3.4.ProductImage

Vind ik erg leuk en ook nog eens heel ziek afgeprijsd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei CrisChivu:

Ik heb zelf geen Switch maar misschien in de zomervakantie wel. Welke Pokemon game op de switch is het leukste om te doen? En dan ook dat je de meeste pokemons kunt vangen?

Die La Pulga al oppert is leuk inderdaad. Heb mij zelf nog meer vermaakt met Pokemon Legends: Arceus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb eergisteren Catherine: Full Body uitgespeeld.

Ben nu in afwachting van Xenoblade 3 en Live a Live, tot die tijd ga ik me lekker bezig houden met Shin Megami Tensei: Nocturne. Begin het spel al aardig te beheersen, aangezien ik Matador al in 1 poging kon verslaan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites