La Pulga Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 5 uur geleden zei Bogatyr: Iemand nog leuke avonturen spelletjes? Zelda uiteraard. @ChimpaJa en nog wat nieuwe trainers voor Pokemon Masters, nog nooit van gehoord eigenlijk. En dat Pokemon Home één van deze dagen/weken gekoppeld gaat kunnen worden aan Violet/Scarlet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 Ik moet het ergens even kwijt: na 34 runs eindelijk de oppervlakte gehaald in Hades. Met de kennis van nu zou ik het van begin af aan anders hebben aangepakt, maar ho-ly-shit eindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 Ik heb een reparatieaanvraag gedaan bij Nintendo voor m'n rechter Joy-Con. Nu kreeg ik een verzendlabel met daarop 0,5 kg. Is toch niet de bedoeling dat ik m'n hele systeem ga opsturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 Dat lijkt mij overbodig ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 13 uur geleden zei Chimpa: Ik moet het ergens even kwijt: na 34 runs eindelijk de oppervlakte gehaald in Hades. Met de kennis van nu zou ik het van begin af aan anders hebben aangepakt, maar ho-ly-shit eindelijk. Heerlijk spel he! Heb er ook zo'n 100 uur inzitten. Heb je gebruik gemaakt van 'God mode' oid? Heb het al een tijd niet meer gespeeld maar volgens mijn hield dat in dat elke run waarin je dood gaat de monsters een procent minder damage doen of iets in die richting. Ik heb dat op een gegeven moment wel aangezet om verder te geraken in het spel. Constant dood gaan haalt de lol er na een tijdje wel van af. Kan je ook wat experimenteren met minder sterke wapens en andere combinaties etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 1 uur geleden zei Beppu: Heerlijk spel he! Heb er ook zo'n 100 uur inzitten. Heb je gebruik gemaakt van 'God mode' oid? Heb het al een tijd niet meer gespeeld maar volgens mijn hield dat in dat elke run waarin je dood gaat de monsters een procent minder damage doen of iets in die richting. Ik heb dat op een gegeven moment wel aangezet om verder te geraken in het spel. Constant dood gaan haalt de lol er na een tijdje wel van af. Kan je ook wat experimenteren met minder sterke wapens en andere combinaties etc. Absoluut een top game ja. Heerlijk om even aan het eind van de dag je weer een weg door de verschillende locaties heen te banjeren. Ik zit nog niet aan jouw uren aantal though Tot run 32 speelde ik zonder God mode, maar ik kwam niet voorbij Hades zelf en raakte ik ook een beetje op een dood punt. Toen heb ik mijn abilities in die spiegel radicaal anders ingedeeld en God mode aangezet, en lukte het dus wel bij de eerste serieuze poging. Volgens mij moet je 10 keer (?) ontsnappen om tot de 'Real Ending' te komen, dus ik denk dat ik in ieder geval nog tot dan doorga. Heb jij dat ook gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 2 minuten geleden zei Chimpa: Absoluut een top game ja. Heerlijk om even aan het eind van de dag je weer een weg door de verschillende locaties heen te banjeren. Ik zit nog niet aan jouw uren aantal though Tot run 32 speelde ik zonder God mode, maar ik kwam niet voorbij Hades zelf en raakte ik ook een beetje op een dood punt. Toen heb ik mijn abilities in die spiegel radicaal anders ingedeeld en God mode aangezet, en lukte het dus wel bij de eerste serieuze poging. Volgens mij moet je 10 keer (?) ontsnappen om tot de 'Real Ending' te komen, dus ik denk dat ik in ieder geval nog tot dan doorga. Heb jij dat ook gedaan? Volgens mij heb ik het wel gedaan ja. Maar dit is zeker al meer dan anderhalf jaar geleden. Ik speelde niet per se voor het verhaal, wat overigens top is, maar meer omdat ik nog een aantal combinaties tussen wapens/boons wilde proberen. Op een gegeven moment viel ik steeds terug op dezelfde combinaties omdat die top waren, en zo ben ik langzaam gestopt. Nu we het er over hebben gaat het wel kriebelen om even een paar potjes te doen zo. Misschien even helemaal opnieuw beginnen. Al heb ik dat wel eens eerder gedaan en er gaat echt mega veel tijd zitten in het weer opwerken naar alle upgrades en unlockables etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 10 minuten geleden zei Beppu: Op een gegeven moment viel ik steeds terug op dezelfde combinaties omdat die top waren, Dan ben ik wel benieuwd wat jij veelal gebruikte. Qua wapen is de Rail Gun mijn favoriet. Met de Boons ben ik eigenlijk nog steeds aan het experimenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Is de Zelda hype al een beetje aan jongens? Normaal gesproken ben ik tegenstander van pre-ordenen, maar hier heb ik een uitzondering voor gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Op 30-4-2023 om 09:45 zei Chimpa: Is de Zelda hype al een beetje aan jongens? Normaal gesproken ben ik tegenstander van pre-ordenen, maar hier heb ik een uitzondering voor gemaakt. Word niet snel meer gehyped door een game, maar ben wel bij voornemens om deze te gaan halen ergens in de zomer. Laat vooral weten hoe hij bevalt en hij het spel zich verhoudt tot deel 1! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 De reviews liegen er niet om. Misschien toch volgende week maar even halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 mei 2023 Share Geplaatst 12 mei 2023 Op 30-4-2023 om 09:45 zei Chimpa: Is de Zelda hype al een beetje aan jongens? Normaal gesproken ben ik tegenstander van pre-ordenen, maar hier heb ik een uitzondering voor gemaakt. Ik wachtte toch even de eerste reviews af. Dus deze komt vanmiddag binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 mei 2023 Share Geplaatst 12 mei 2023 3 uur geleden zei Dansmeister: Ik wachtte toch even de eerste reviews af. Dus deze komt vanmiddag binnen. Daar ging onze CS avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 mei 2023 Share Geplaatst 12 mei 2023 28 minuten geleden zei La Pulga: Daar ging onze CS avond. Wanneer wil je een cs avond broeder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 mei 2023 Share Geplaatst 12 mei 2023 20 minuten geleden zei Dansmeister: Wanneer wil je een cs avond broeder? Vanavond met memo G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 mei 2023 Share Geplaatst 12 mei 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Vanavond met memo G Die heeft een ban broer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 mei 2023 Share Geplaatst 12 mei 2023 Heb nog geen haast met Zelda, maar ga wel nieuwsgierig kijken wat iedereen ervan vindt. Wat vinden jullie ervan hier? Ben zelf net klaar met de Xenoblade 3 DLC, was echt genieten. Ben nog een beetje met Fire Emblem bezig, maar vind daar het verhaal en de personages erg matig, dus speel 'm puur voor de battles, wat wel leuke strategy puzzels zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Heb hem ook maar besteld. Ben erg benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Oew net binnen. Intro is echt vet al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Wat. Een. Game. Pas een paar uurtjes inzitten maar vind hem nu al vetter dan BOTW. Hier gaat gruwelijk veel uren in zitten de komende weken/maanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Hmm. Vind hem ook erg tof, maar tegelijkertijd heb ik het idee dat ie juist wat kaler is. Flinke stukken reizen zonder daadwerkelijk wat tegen te komen. Maar misschien ligt dat aan mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Uurtje of 85 in zitten. Echt een van de beste games ooit gemaakt. De urgentie die ik bij BotW na een uurtje of 40-45 miste, is er nu wel gewoon. Je kan continu nieuwe manieren vinden om vijandjes te bevechten, door de wereld heen te trekken. Ontzettend veel sidequests. Alleen de Depths vind ik zodra de glans er een beetje van af is licht saaitjes worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Ding weken/maanden niet mee aangeraakt en lag toevallig van de stroom af en dus batterij leeg. Lees online over dat het wel een tijdje kan duren voordat ie het weer doet omdst je hem moet opladen. Zwak batterijtje dus. Mensen hier ervaring mee? Hoelang duurde dit bij jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Op 19-7-2023 om 13:13 zei The Kerfts: Uurtje of 85 in zitten. Echt een van de beste games ooit gemaakt. De urgentie die ik bij BotW na een uurtje of 40-45 miste, is er nu wel gewoon. Je kan continu nieuwe manieren vinden om vijandjes te bevechten, door de wereld heen te trekken. Ontzettend veel sidequests. Alleen de Depths vind ik zodra de glans er een beetje van af is licht saaitjes worden. Ja, heb er ook echt al veel uur inzitten. Idee wat ik eerst had, dat ie wat kaler leek, is gewoon onzin. Heb gewoon niet goed gekeken. Het is echt een gruwelijk spel en zou niet weten hoeveel uur ik er in heb zitten, maar het zijn er heel veel. Sorry Chiemel, geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Iemand die nieuwe Mario al gespeeld? Is het wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten