Laki Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 De map van welke landen allemaal al gekozen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 Toffe statistieken allemaal zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 januari 2019 Share Geplaatst 27 januari 2019 Land: ItaliëArtiest: Lorenzo Fragola Nummer: D'improvviso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 12 uur geleden zei Zeus: Land: ItaliëArtiest: Lorenzo Fragola Nummer: D'improvviso Ik denk dat je het verkeerde topic open had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Ik had het overigens nog niet gemeld, maar vind het ook geen hele officiele uitgebreide post waard. Twee mensen hebben geld ingezet op de Unibet in deze (Niet de meest recente) editie. Zij zetten in op respectievelijk België en Ierland. Dat betekent dat MUnibet in zijn doorstart 20 MU$ rijker is. Score! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 (bewerkt) En dat klopt natuurlijk voor geen meter, omdat ik niet verder kijk dan mijn neus lang is. 60 MU$ is er ingezet, waarvan 10 op Palestina door @Chiemel. Dat betekent dat MUnibet aan hem 164 MU$ uit zal keren en er wederom een gokbureau failliet is. Suggesties voor een nieuwe naam? Ook een saillant detail: Denemarken was met een Odd van 26,24 één van de laagst verwachte partijen. Dit is iets wat ook in #21 terug kwam. Het blijkt dat wij dus toch niet zo goed zijn in het inschatten van wie er gaat winnen 10 februari 2019 bewerkt door Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten