Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Wat ik dit seizoen van Ajax heb gezien was tamelijk belabberd. Ze krijgen echter wel minder makkelijk goals tegen en ik verwacht dan ook dat ze ultradefensief gaan spelen vanavond. Alles voor een punt, een beetje zoals AZ dat ook vaak doet in de Kuip. Niet voetballen maar tegenhouden. 

Daarmee kan Feyenoord het best lastig hebben, al verwacht ik zeker niet dat Ajax ver genoeg is om de pot negentig minuten dicht te houden. En, als één schaap over de dam is, volgen er meer: 3-0. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker nu Timber meedoet verwacht ik wel dat Feyenoord hier overheen gaat kletsen. Zal een saai begin van de wedstrijd worden denk ik maar uiteindelijk een 4-1 overwinning en die ene goal tegen komt door een fout van Timon. Hoop dat Read vanavond weer in de basis mag staan, maar vrees dat Bartje 'opeens' weer fit is om er vervolgens weer 8 weken uit te liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei rich ruzzian:

dit was een zekerheidje, alleen mag dat niet meer in Nederland :(. 

Toont goed aan dat ik al een jaar of twee niet meer gok :D Zonde wel, was gratis geld geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu pas? Ik krijg al de hele dag niets uit de vingers :D

Heb er zoals gezegd wel vertrouwen in, maar ik ben vooral ook erg nieuwsgierig. Hopelijk blijft Read vandaag net zo stoïcijns als afgelopen zondag, want met Godts heeft hij geen slechte speler tegenover hem staan zometeen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Urbeto:

Nu pas? Ik krijg al de hele dag niets uit de vingers :D

Heb er zoals gezegd wel vertrouwen in, maar ik ben vooral ook erg nieuwsgierig. Hopelijk blijft Read vandaag net zo stoïcijns als afgelopen zondag, want met Godts heeft hij geen slechte speler tegenover hem staan zometeen. 

Ja, leeft toch minder als de aftrap op woensdag 18:00 is, denk ik :D

Zij passen zich overigens aan op Bueno, vertelde Farioli. Aan de opstelling te zien, doen ze dat dus met Akpom. Snap ik dan niet helemaal. Dan had je ook kunnen kiezen voor een 'Nieuwkoopvariant' met 2 verdedigers op rechts. Goed, we gaan het meemaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites