Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Wat ik dit seizoen van Ajax heb gezien was tamelijk belabberd. Ze krijgen echter wel minder makkelijk goals tegen en ik verwacht dan ook dat ze ultradefensief gaan spelen vanavond. Alles voor een punt, een beetje zoals AZ dat ook vaak doet in de Kuip. Niet voetballen maar tegenhouden. Daarmee kan Feyenoord het best lastig hebben, al verwacht ik zeker niet dat Ajax ver genoeg is om de pot negentig minuten dicht te houden. En, als één schaap over de dam is, volgen er meer: 3-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zeker nu Timber meedoet verwacht ik wel dat Feyenoord hier overheen gaat kletsen. Zal een saai begin van de wedstrijd worden denk ik maar uiteindelijk een 4-1 overwinning en die ene goal tegen komt door een fout van Timon. Hoop dat Read vanavond weer in de basis mag staan, maar vrees dat Bartje 'opeens' weer fit is om er vervolgens weer 8 weken uit te liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Mocht Nieuwkoop starten kun je wel nog even vlug Nieuwkoop to receive a yellow card zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 6 minuten geleden zei Urbeto: Mocht Nieuwkoop starten kun je wel nog even vlug Nieuwkoop to receive a yellow card zetten. dit was een zekerheidje, alleen mag dat niet meer in Nederland :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 5 minuten geleden zei rich ruzzian: dit was een zekerheidje, alleen mag dat niet meer in Nederland :(. Toont goed aan dat ik al een jaar of twee niet meer gok Zonde wel, was gratis geld geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Hoop dat Paixao weer als vanouds in vorm is tijdens de Klassieker! Spanning begint toch wel te komen nu hoor, uurtje nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Nu pas? Ik krijg al de hele dag niets uit de vingers Heb er zoals gezegd wel vertrouwen in, maar ik ben vooral ook erg nieuwsgierig. Hopelijk blijft Read vandaag net zo stoïcijns als afgelopen zondag, want met Godts heeft hij geen slechte speler tegenover hem staan zometeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 3 minuten geleden zei Urbeto: Nu pas? Ik krijg al de hele dag niets uit de vingers Heb er zoals gezegd wel vertrouwen in, maar ik ben vooral ook erg nieuwsgierig. Hopelijk blijft Read vandaag net zo stoïcijns als afgelopen zondag, want met Godts heeft hij geen slechte speler tegenover hem staan zometeen. Ja, leeft toch minder als de aftrap op woensdag 18:00 is, denk ik Zij passen zich overigens aan op Bueno, vertelde Farioli. Aan de opstelling te zien, doen ze dat dus met Akpom. Snap ik dan niet helemaal. Dan had je ook kunnen kiezen voor een 'Nieuwkoopvariant' met 2 verdedigers op rechts. Goed, we gaan het meemaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Prachtig doek voor Luts. Mooi ook hoe hij nog even het Legioen aanzwengelt. Goed, daar gaan we. Op naar een mooie wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Ben heel erg benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Wat een ongelofelijke kutkeeper hebben we ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Hoeren wellenreuther Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Engnek nummer 1 die scoort dankzij onze geweldige eerste doelman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zojuist zei aron24: Wat een ongelofelijke kutkeeper hebben we ook Die moet echt de laatste wedstrijd van hem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Mag ik ondertussen al wat zeggen over Wellenreuther of vinden we dat nog steeds een hetze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Echt, verkoop die enge Duitser liever vandaag dan morgen. Wat een parodie op een topkeeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zojuist zei PJHoutman: Mag ik ondertussen al wat zeggen over Wellenreuther of vinden we dat nog steeds een hetze? Als ik de reacties zo lees mag je gerust wat zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Bij iedere overtreding met de hele bank opspringen, krijg je m mee vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Taylor had al 2 geel keer kunnen hebben (had minstens 1x moeten zijn). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Dankje Hwang, maar dit staat echt veel te hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Je kunt ook gewoon na 25 je keeper wisselen he Priske. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Wat is die Duitser aan het doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Kom er maar weer in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten