Magikarp Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 (bewerkt) 13 minuten geleden zei 007mark: Guidetti huren? Die heeft na zijn periode bij Feyenoord toch bijzonder weinig laten zien? Feyenoord zelf wel gelukkig Kan iemand me ff in één zin uitleggen waarom zoveel geld uitgeven (dat je bij elkaar hebt moeten sprokkelen) een goed idee zou zijn? En dan even puur op basis van feiten en kennis, niet op sentiment en hoop. We zien allemaal voor ons hoe die jongen de nieuwe sterkhouder zal zijn en voor 30 miljoen weggaat. Leuk ja. Leuk. Mooie droom. Geloof het of niet, maar ik hoop dat dat zo zal zijn (als ie komt). Maar even niet speculeren, aan hopen hebben we niks, daar is de club kapot van gegaan. Wat als het niks is/wordt? Was het dan een goede transfer, maar 'jammer'? Dit is hetzelfde als de dribbels van Ié: een goed resultaat maakt een foute beslissing geen goede. Gaan we uit van het goede oog van (het scoutingsapparaat van) Feyenoord? Vertrouwen we deze club met zulke aankopen? Waarom nu wel? Omdat 'je toch wat moet'? Als dit de enige optie zou zijn weet ik direct waarom het nooit wat gaat worden met deze organisatie. Dit kan niet de beste optie zijn. 23 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Magikarp: Over Magallan waren de geluiden ook positief. Als je een beetje Argentijns voetbal volgt wist je dat de geluiden alles behalve positief waren. De enige mensen die daar positief waren, zijn toevallig Boca supporter. Maar je punt is wel goed. Het is een groot risico voor Feyenoord. 23 augustus 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Magikarp: Feyenoord zelf wel gelukkig Kan iemand me ff in één zin uitleggen waarom zoveel geld uitgeven (dat je bij elkaar hebt moeten sprokkelen) een goed idee zou zijn? En dan even puur op basis van feiten en kennis, niet op sentiment en hoop. We zien allemaal voor ons hoe die jongen de nieuwe sterkhouder zal zijn en voor 30 miljoen weggaat. Leuk ja. Leuk. Mooie droom. Geloof het of niet, maar ik hoop dat dat zo zal zijn (als ie komt). Maar even niet speculeren, aan hopen hebben we niks, daar is de club kapot van gegaan. Wat als het niks is/wordt? Was het dan een goede transfer, maar 'jammer'? Dit is hetzelfde als de dribbels van Ié: een goed resultaat maakt een foute beslissing geen goede. Gaan we uit van het goede oog van (het scoutingsapparaat van) Feyenoord? Vertrouwen we deze club met zulke aankopen? Waarom nu wel? Omdat 'je toch wat moet'? Als dit de enige optie zou zijn weet ik direct waarom het nooit wat gaat worden met deze organisatie. Dit kan niet de beste optie zijn. Dit verhaal kun je letterlijk op elke willekeurige speler plakken waar je een transfersom voor neerlegt. We weten het simpelweg niet. Het is maar net of je door een optimistische of pessimistische bril kijkt naar zo'n transfer. Ik kies een middenweg: Het is een heleboel geld, zeker voor een club als Feyenoord, maar de verhalen en beelden zijn positief. We gaan het meemaken. 23 augustus 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 @Magikarp de geluiden over Magallan waren helemaal niet zo positief. Niemand begreep waarom Ajax precies interesse in hem had, en ik denk dat hij het zelf ook niet begreep. Was gewoon een doorsnee verdediger die hun kas dik gespekt heeft. Over die Martinez was iedereen wel positief en dat laat die op dit moment ook aardig zien. Naast die Martinez noemen ze Senesi ook als een groot talent die snel de oversteek zou gaan maken. Ik waardeer je sceptische gedrag, maar ga dan zometeen ook niet vooraan in de polonaise staan als het dus wel allemaal goed uitpakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 (bewerkt) 37 minuten geleden zei MetalMichael: Dit verhaal kun je letterlijk op elke willekeurige speler plakken waar je een transfersom voor neerlegt. We weten het simpelweg niet. Het is maar net of je door een optimistische of pessimistische bril kijkt naar zo'n transfer. Als je de factor 'Feyenoord' weglaat wel inderdaad. Dan is het gewoon een risico, waar niks mis mee is. 28 minuten geleden zei Bakkes12: @Magikarp de geluiden over Magallan waren helemaal niet zo positief. Niemand begreep waarom Ajax precies interesse in hem had, en ik denk dat hij het zelf ook niet begreep. Was gewoon een doorsnee verdediger die hun kas dik gespekt heeft. Over die Martinez was iedereen wel positief en dat laat die op dit moment ook aardig zien. Naast die Martinez noemen ze Senesi ook als een groot talent die snel de oversteek zou gaan maken. Ik waardeer je sceptische gedrag, maar ga dan zometeen ook niet vooraan in de polonaise staan als het dus wel allemaal goed uitpakt. Mooi dat je dan enkel Magallan eruit pikt en je verder richt op de aankoop die het wel lijkt te redden (misschien Tagliafico ook ff benoemen?). Magallan was van tevoren al niks en die anderen hebben het wel gehaald, dus deze misschien ook wel!!! Dat bedoelde ik dus met spreken uit sentiment en hoop. Alle mislukkingen vergeten we. Dat is gevaarlijk als je je laatste cent uitgeeft aan een risico. Waar het mij om gaat is dat Feyenoord zich dit risico niet kan veroorloven. Als er genoeg geld was had ik dit een prima transfer gevonden, als je het kan missen en de 7 miljoen als verloren kunt beschouwen kun je de gok nemen. Maar zelfs met geld van de EL wordt er nog verlies gedraaid, toch? Deze club heeft de afgelopen jaren geen blijk van goed beleid en goede scouting gegeven. Ik kan hier niet blind achter staan. Feyenoord is niet in de positie om dit soort transfers te doen. Het is ambitieus, maar daar hebben we meer oplevingen van gehad. Pakte nooit goed uit, zeker niet op de lange termijn. Vraag me ook af waarom andere clubs niet toeslaan. Dat Ajax met hun naam en recente succes (en Tagliafico die het goed doet) goede talenten over kan halen begrijp ik, maar Feyenoord kan zulke spelers toch helemaal niet halen (als ie echt zo goed is)? Denk echt dat er flink wat twijfels zijn bij de scouts van andere ploegen. 23 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Weet je waarom ik er dus meer vertrouwen in heb? Door het gevoel dat ik momenteel bij de club krijg. Er is verandering plaats daar in Rotterdam-Zuid en dat was broodnodig. Niet meer de standaardaankopen waarvan we eigenlijk op voorhand al wisten dat het waarschijnlijk niet goed zou komen, niet meer de verhalen over een kleuterbende in de kleedkamer, een spelletje waaraan we kunnen zien dat er progressie in zit. Het komt op mij gewoon over alsof er een plan is, en of dat het juiste plan is weet ik niet, maar er is jaren lang maar gegokt en verloren omdat er geen plan was. Nu zie je spelers gehaald worden die iets toevoegen aan het systeem of de manier van spelen. Onze tuinkabouter zou vast wel mee kunnen draaien, ondanks dat die tot nu toe nog niet een heel geweldige indruk heeft gemaakt. Er word gekeken naar waar komen we te kort, wat hebben we dus nog nodig en hoe spelen we daar goed op in. Dat het wat te laat is, is wel duidelijk. Dat het een grote investering is, is ook wel duidelijk maar ik betwijfel echt of Feyenoord zo slecht financieel er voor staat. Met de 3 miljoen startgeld uit de EL moet er toch wel een aardig bedrag zijn om spelers te kopen en wat hebben we er aan om net niet spelers van 2 miljoen te kopen? Dan maar een keer goed investeren op één gerichte aankoop dan doelloos drie spelers kopen die het net niet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 @Magikarp Voor zover ik heb begrepen is het zo dat EL niet is meebegroot en dat er dan een klein verlies wordt geboekt. Een positief transfersaldo en EL inkomsten zorgen voor de winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 5 minuten geleden zei Bakkes12: Weet je waarom ik er dus meer vertrouwen in heb? Door het gevoel dat ik momenteel bij de club krijg. Er is verandering plaats daar in Rotterdam-Zuid en dat was broodnodig. Niet meer de standaardaankopen waarvan we eigenlijk op voorhand al wisten dat het waarschijnlijk niet goed zou komen, niet meer de verhalen over een kleuterbende in de kleedkamer, een spelletje waaraan we kunnen zien dat er progressie in zit. Het komt op mij gewoon over alsof er een plan is, en of dat het juiste plan is weet ik niet, maar er is jaren lang maar gegokt en verloren omdat er geen plan was. Nu zie je spelers gehaald worden die iets toevoegen aan het systeem of de manier van spelen. Onze tuinkabouter zou vast wel mee kunnen draaien, ondanks dat die tot nu toe nog niet een heel geweldige indruk heeft gemaakt. Er word gekeken naar waar komen we te kort, wat hebben we dus nog nodig en hoe spelen we daar goed op in. Dat het wat te laat is, is wel duidelijk. Dat het een grote investering is, is ook wel duidelijk maar ik betwijfel echt of Feyenoord zo slecht financieel er voor staat. Met de 3 miljoen startgeld uit de EL moet er toch wel een aardig bedrag zijn om spelers te kopen en wat hebben we er aan om net niet spelers van 2 miljoen te kopen? Dan maar een keer goed investeren op één gerichte aankoop dan doelloos drie spelers kopen die het net niet zijn. Je wilt het niet snappen blijkbaar. Ik vraag me trouwens af op welk beleid je doelt? Met de ogen dicht geld uitgeven en hopen dat het goed gaat? Er is toch helemaal geen beleid bij Feyenoord op het moment? Wat magi aanhaalt is gewoon een degelijk argument: je zit niet in de positie om een dergelijk bedrag voor een speler uit te trekken die net nat achter zijn oren is. jij hebt het dan wel over bord op schoot scouting, er is er zojuist eentje verkocht voor aardig wat winst die in dat rijtje valt. Realisme is bij sommige fans ver te zoeken zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: jij hebt het dan wel over bord op schoot scouting, er is er zojuist eentje verkocht voor aardig wat winst die in dat rijtje valt. Zoals Magi net al terecht zei: "Alle mislukkingen vergeten we." 23 augustus 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Bakkes12: Weet je waarom ik er dus meer vertrouwen in heb? Door het gevoel dat ik momenteel bij de club krijg. Er is verandering plaats daar in Rotterdam-Zuid en dat was broodnodig. Niet meer de standaardaankopen waarvan we eigenlijk op voorhand al wisten dat het waarschijnlijk niet goed zou komen, niet meer de verhalen over een kleuterbende in de kleedkamer, een spelletje waaraan we kunnen zien dat er progressie in zit. Het komt op mij gewoon over alsof er een plan is, en of dat het juiste plan is weet ik niet, maar er is jaren lang maar gegokt en verloren omdat er geen plan was. Nu zie je spelers gehaald worden die iets toevoegen aan het systeem of de manier van spelen. Onze tuinkabouter zou vast wel mee kunnen draaien, ondanks dat die tot nu toe nog niet een heel geweldige indruk heeft gemaakt. Er word gekeken naar waar komen we te kort, wat hebben we dus nog nodig en hoe spelen we daar goed op in. Dat het wat te laat is, is wel duidelijk. Dat het een grote investering is, is ook wel duidelijk maar ik betwijfel echt of Feyenoord zo slecht financieel er voor staat. Met de 3 miljoen startgeld uit de EL moet er toch wel een aardig bedrag zijn om spelers te kopen en wat hebben we er aan om net niet spelers van 2 miljoen te kopen? Dan maar een keer goed investeren op één gerichte aankoop dan doelloos drie spelers kopen die het net niet zijn. Verandering? Je hebt een TD en een trainer die lijnrecht tegenover elkaar staan. Dat is wel anders dan de voorgaande jaren, daar moet ik je gelijk in geven. Een kleuterbende is het nu in de bestuurskamer, dat is nog wel erger dan op het veld. Die TD is overigens interim ook, dus vastigheid is er niet eens. Marsman, Fer en Narsingh schaar ik overigens wel onder de standaardaankopen. Derde keeper kan best, de andere twee zijn weer van die uitgerangeerde namen die uit armoe maar terugkomen naar NL. Het spelletje dat er gespeeld wordt is niet het beoogde spel, aangezien je een compleet ander systeem speelt dan de bedoeling is, zo zonder spits. Als je het over gokken hebt, dan zou deze transfer dus bewijsstuk A zijn. Er wordt gekeken naar wat we tekort komen, vandaar dat we Narsingh haalden. Het is dat Jorgensen nu wegvalt, maar die had je niet nodig hoor. Sinisterra was ook 2 miljoen, daar zijn best wat spelers voor te vinden dus Over de financiën: Op 20-8-2019 om 19:23 zei MetalMichael: Europees wordt niet mee-begroot en dan wordt eer een klein verlies gemaakt, naar ik begrepen heb. Miljoenen uit de CL zijn gegaan naar het nieuwe trainingscomplex en het jeugdcomplex. Daarnaast moet bij winstgevendheid een deel van de aandelen teruggekocht worden. Tenslotte wordt er geld opzij gezet voor kosten rondom het nieuwe stadion (niet voor het stadion zelf). Klein verlies zonder het geld van de EL dus, als we hier vanuit gaan. Wat levert die voorronde op? Twee knaken en een Snickers? Dan heb je 2,9 miljoen startgeld. Gewonnen wedstrijd levert 570.000 op, gelijkspel 190.000. Wat er overblijft gaat in een pot dat verdeeld wordt over elke gewonnen wedstrijd, maar voor het gemak nemen we dat niet mee, excuseer mij hiervoor. Groep winnen is 1.000.000, tweede plek is 500.000. 1/16e finale halen is 500.000, dus de groep winnen is 1.500.000 en 2e worden is 1.000.000 als ik het goed begrijp ik reken dit wel zo mee, dat is in jullie voordeel. Ik ben een schappelijke jongen. Gaan we uit van het positieve? Vooruit, vandaag wel. We winnen alles. 6 potten x 570.000 = 3.420.000. Groep winnen +1.500.000. Staan we in de winter met 7.820.000 in de zak, uit alleen de EL. Prima. Toch? St Juste is verkocht, naar verluid voor 9 miljoen, wat op kán lopen tot 12. Heerenveen krijgt bijna 2 miljoen. Hou je 7, zonder speculatie, over. Dan kom je dus uit op, afgerond, om en nabij, alles wat niet is meebegroot: 14.820.000. Daar moet een klein verlies mee goedgemaakt worden. Wat vindt dit bestuur een klein verlies? 8 ton van maken? Vinden jullie dat redelijk? Dat we 14.000.000 aan winst overhouden? Dan geef je dus 50% van je geld uit aan (naar verluid, en we gaan immers uit van verhalen die we horen) 75% van de transferrechten van een speler. Als we alles in de groepsfase van de EL winnen. Het is een mooie, zonnige zomerdag vandaag. Vandaag mogen we dromen. Alles kan. Gericht investeren is goed inderdaad, maar dit bedrag is te hoog voor deze club, het risico is te groot. Het is panikeren, geld dat er is moet blijkbaar direct weer weg want oh oh stel dat je het gat niet binnen een jaar of 2 goed kan maken poeh poeh. Wat als dit de laatste fatsoenlijke speler is die er geboren gaat worden? Oh nee toch jongens. Voer toch ff lekker een kalm beleid joh, club en supporters acteren de topclub maar dat zijn we misschien wel nooit geweest. Het voeren van een beleid als dit is de reden waarom. Oh, lees de quote van MM nog ff terug en ik ben vergeten dat er ook nog een deel van de aandelen teruggekocht moet worden en er geld opzij moet voor dat nieuwe stadion. Ik mis Jan de Jong nu al. 23 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 (bewerkt) Citaat De Argentijnse Marcos Senesi moet de verdediging van Feyenoord komen versterken. Hans Kraay junior heeft beelden bekeken van de 22-jarige mandekker van San Lorenzo en is diep onder de indruk en looft zijn kwaliteiten. Ook draagt hij in de lucht zijn steentje bij. “Ik heb drie uur naar die jongen zitten kijken. Hij is een nóg betere uitvoering van Lisandro Martínez,'' begint Kraay junior. ''Hij dribbelt goed in, heeft een goede pass, kan geweldig koppen en is een harde speler,'' vertelt de oud-voetballer. Senesi heeft een aflopend contract bij zijn club. ''Ik hoor dat hij zes of zeven miljoen euro moet kosten. Maar dan moet je hem toch voor twee of drie miljoen euro kunnen ophalen?'' Sander Westerveld is spelersbegleider bij het bedrijf dat voor Feyenoord is gaan scouten en hoopt ook dat de Rotterdammers snel toeslaan. ''Ik snap niet dat deze speler eerder is opgepikt. Hij is ook nog jong natuurlijk. Hij zit nu bij de voorlopige selectie van het Argentijnse elftal, dat zegt genoeg. Of hij gaat komen? Dat ligt aan Feyenoord. Ik hoop het wel, maar ik zit niet bij de onderhandelingen.'' ''Ze moeten er het geld voor hebben en dat is het probleem bij Feyenoord. Als er zeven miljoen euro wordt gevraagd, dan zal je rond die prijs moeten betalen. Tussen de vijf en zeven miljoen, denk ik,'' vervolgt Westerveld in zondag bij FOX Sports. ''Dit soort spelers maken je ploeg niet alleen beter. Ze zijn ook een investering. Het is hetzelfde als bij Nicolás Tagliafico, die nu ook in het Argentijnse elftal speelt. Feyenoord moet het zien als een investering.'' Toch lekker om met een glimlach wakker te worden op zo'n zondag. Wat een teksten. Wat een populistisch geneuzel in de ruimte. Voorlopige selectie van Argentinië. Die heb ik op de Copa zien spelen, dat zegt niet genoeg. Dat zegt niks. Daar zou Walnood ook aanspraak op maken. 25 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 Op 23-8-2019 om 12:08 zei Vilhena: Even totaal wat anders: Waar is die Johnston gebleven? Zie en hoor er niks meer van. Geen idee of mensen gekeken hebben, maar maakte vanmiddag zijn debuut bij Jong Feyenoord - Jong De Graafschap (5-1). Wat ik wel interessant vind, is dat Bijlow zijn rentree maakte. Benieuwd of hij de strijd weer aan kan gaan met Vermeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 23 minuten geleden zei 007mark: Geen idee of mensen gekeken hebben, maar maakte vanmiddag zijn debuut bij Jong Feyenoord - Jong De Graafschap (5-1). Wat ik wel interessant vind, is dat Bijlow zijn rentree maakte. Benieuwd of hij de strijd weer aan kan gaan met Vermeer. Heb jij die match gezien? Ben wel benieuwd hoe die Johnston speelde :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 51 minuten geleden zei MrMHB: Heb jij die match gezien? Ben wel benieuwd hoe die Johnston speelde :-) Nee, was op het werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 2 uur geleden zei 007mark: Nee, was op het werk. Werken Feyenoordfans? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 (bewerkt) 18 uur geleden zei Pino: Werken Feyenoordfans? Hebben Limburgse vogels humor? 27 augustus 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Zojuist zei MetalMichael: Hebben Limburgse vogels humor? Geen idee, maar jij sowieso niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Zojuist zei Pino: Geen idee, maar jij sowieso niet. Heb je helemaal gelijk in. Maar begrijp ik hieruit dat het een poging tot grap was? Zou de ICT nog maar geen vaarwel zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 (bewerkt) Wat wil je nou? Denk je nu werkelijk dat ik dacht dat Feyenoordfans geen baan hebben. Ja het was een grapje, wellicht niet een grapje die jij kan waarderen, maar dat is ook niet zo verrassend. 27 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Het liefste dat jij uitlogt en je wachtwoord kwijtraakt. Maar goed, dat zal er wel niet inzitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Lekker bezig hoor kerel. Je was gewoon aan het uitlokken, want je wist precies wat ik bedoelde. Dat jij het niet grappig vindt, is niet mijn probleem. Of mogen we hier alleen grapjes posten die jij grappig vindt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Ja, dus in het vervolg je posts per PM aan de staf voorleggen voordat je ze plaatst. Namens het hele forum, alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 (bewerkt) Goed gedrag van een stafflid hoor. Heb je dan echt zo hard moeten huilen om die Feyenoord opmerking van mij? Arme jongen toch. 27 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Hmm minstens één heeft er hier een zonnesteek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 (bewerkt) Aangezien Pino zijn wachtwoord helaas niet gaat vergeten hier wat positief nieuws: Van der Heijden en Ayoub niet mee naar Israël. Hopelijk betekent het voor beiden een op handen zijnde transfer. 27 augustus 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten