ReneLeBlanc Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Zojuist zei Beppu: Kleine belediging dat ik niet ben getagd! Heb die witte wel even besteld Snap ik, ik zag je mijn post liken en toen dacht ik al; fuck! Excusez moi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Als ze hem nou ook eens hebben met het logo in de normale kleuren dan wordt het een stuk interessanter haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Zojuist zei bas huijsmans: Als ze hem nou ook eens hebben met het logo in de normale kleuren dan wordt het een stuk interessanter haha Tja... Ik heb m besteld met Santi achterop, laatste seizoen dat dat nog kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Uitshirt staat ook Prijsvrij op toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Hij is bevriend met de zoon van Sjaak Troost toch? In het begin was het wel leuk, nu doet hij een beetje interessant met zijn #primeurs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 1 uur geleden zei PJHoutman: Uitshirt staat ook Prijsvrij op toch? Helaas staat dat volgens mij op elk shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Dat vreesde ik al. Dan gaan we dat lekker laten schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 8 uur geleden zei PJHoutman: Dat vreesde ik al. Dan gaan we dat lekker laten schieten. Als de centjes naar de club gaan vind ik het goed. Koop er maar een lekker buitenspelertje voor Arne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Ik begreep dat Feyenoord echt helemaal niks was vandaag, klopt dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Stukjes die ik gezien heb niet nee. Tegengoals uit momenten waar er zwak verdedigd werd en enorm veel moeite om kansen te creëren net als de afgelopen tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Ik las vooral dat Geert weer erg zwakjes was. Matig in duels, net een oude dame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Nieuwtje waar onze hamster dus al even mee aan t schermen was is dus Bryan Gil. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden en vraag me sowieso af of dit op waarheid berust is maar we gaan t zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari @Beppu jij m al binnen? Ik had per ongeluk nog mijn oude adres erin staan, meteen gemaild dat het naar een ander adres moest en dat was geen probleem volgnes die trien, kreeg ik een update dat die klaar voor verzenden is gaat die alsnog naar mijn oude adres, dus ik kan een ritje naar mijn oude woning gaan doen. Typisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Heb ook een shirtje op de kop getikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Beppu jij m al binnen? Ik had per ongeluk nog mijn oude adres erin staan, meteen gemaild dat het naar een ander adres moest en dat was geen probleem volgnes die trien, kreeg ik een update dat die klaar voor verzenden is gaat die alsnog naar mijn oude adres, dus ik kan een ritje naar mijn oude woning gaan doen. Typisch. Ja gister. Maar hij ligt bij een neefje met een seizoenkaart (dus korting). Eerdaags even halen en kijken of ik het M'tje van Castore pas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Mocht die aankomende zomer niet vertrekken hebben we onze nieuwe aanvoerder te pakken hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Vanmiddag nulletje of 4 a 5 zou wel lekker zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 5 minuten geleden zei Arezo: Vanmiddag nulletje of 4 a 5 zou wel lekker zijn. Hoe lang ben jij al voor Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Ik vier in 2025 mijn 30 jarig jubileum, we komen altijd belabberd uit de winterstop hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Helaas zit Ueda zometeen op de bank tegen Vietnam. Had ik toch wel even aan willen zetten, kijken hoe hij het zou doen. Hopelijk staks ook genieten van Santi die mogelijk uit gaat lopen op Pavlidis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 1 uur geleden zei Arezo: Vanmiddag nulletje of 4 a 5 zou wel lekker zijn. denk eerder een 1-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Plots veel meer vertrouwen in een overwinning van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 9 minuten geleden zei PJHoutman: Plots veel meer vertrouwen in een overwinning van Feyenoord. Denk dat we zelfs de eerste goal van Trauner gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari (bewerkt) 14 januari bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 59 minuten geleden zei 007mark: Kan m niet bekijken, maar goeie goal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten