MetalMichael Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Dessers liet gisteren ook weer zien dat hij verkeerde keuzes maakt die je doelpunten kosten. Ik geloof echt dat Linssen in deze speelstijl de betere optie is. Gelukkig liet hij in het interview na afloop ook zien dat hij snapt dat als hij niet presteert, het verschil tussen hem en Dessers niet zo heel groot is. Van de jongelingen vond ik eigenlijk alleen Naujoks een goede indruk maken, vooral verdedigend vond ik het vrij onwennig. Terwijl ze toch in een samenstelling stonden die ze gewend zouden moeten zijn (muv Gündüz op rb). Van Naujoks zou je zeggen op basis van de jeugdwedstrijden en O21 dat hij niet zoveel kans maakt om door te breken. Hopelijk helpen dit soort potjes om straks een leuke KKD club te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 @E2E stuurde afgelopen maandag een mooie door. Met Linssen had je hier op 1-3 gestaan. Altijd met hem beginnen i.p.v. Dessers. Zo'n beperkte spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 En gisteren wilde hij hem afspelen, terwijl hij zelf had moeten schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Blijkbaar heeft Slot ook meer vertrouwen in n Linssen dan Dessers. Bryan 24 duels ED basis 3x invaller Dessers compleet tegenovergestelde 3 duels basis ED en 18x invaller... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Is toch ook gewoon logisch? Linssen heeft de hele voorbereiding meegedaan en draaide de eerste seizoenshelft gewoon prima. Die cijfers zeggen niet heel veel over het vertrouwen, maar meer wie er in de voorbereiding het eerst bij was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Jij ziet echt liever Linssen dan Dessers? Wauw. Hokke had ook wel goede voorwaartse passjes hoor, blinkt in de jeugd ook vaak wel uit. Verder ook leuk voor Bassett dat die even 90 minuten in de benen heeft gekregen in de Kuip, zal volgend jaar er echt moeten staan. Zoals gezegd door MM: Dessers maakt heel vaak verkeerde keuzes. Volgens mij was het begin dit jaar tegen RKC dat hij twee keer kon afleggen, dat niet deed en we punten verspeelden. De week daarop -tegenstander ontgaat me even? - deed hij in blessuretijd precies hetzelfde. Vorige week dus ook weer, en weer kost het je een overwinning. Daarbij is Dessers sloom, waardoor hij veel minder effectief is in het druk zetten dat Slot wil hanteren. Linssen is daar beter in. En dan uiteindelijk nog voor het doel; Dessers is daar ook helemaal niet zo veel beter dan Linssen. Beide missen opgelegde kansen. 24 maart 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Ik heb ook 't idee dat de dynamiek Til-Linssen beter is, vooral met drukzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 41 minuten geleden zei MetalMichael: Is toch ook gewoon logisch? Linssen heeft de hele voorbereiding meegedaan en draaide de eerste seizoenshelft gewoon prima. Die cijfers zeggen niet heel veel over het vertrouwen, maar meer wie er in de voorbereiding het eerst bij was. Je weet dat niks tot weinig zegt he? Daar valt niks uit te zeggen voorbereiding. Gaat om echte werk, gelukkig zat dat ook al goed dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Kyrill, lees eens goed voor je reageert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 (bewerkt) 21 minuten geleden zei PJHoutman: Kyrill, lees eens goed voor je reageert. ''Heeft hele voorbereiding meegedaan'' staat er vriend Pjotr. En dan zeg ik dat zegt dus niks. Maar zoals ik al beaam is het 1e seizoenshelft dus ook al goed gegaan. Maar alleen voorbereiding meedoen, zegt gewoon werkelijk echt niks maat. Ik hoef jou of all people toch niet te vertellen dat tegenstanders in voorbereiding over algemeen van heel laag niveau zijn? 24 maart 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 1 uur geleden zei PJHoutman: Zoals gezegd door MM: Dessers maakt heel vaak verkeerde keuzes. Volgens mij was het begin dit jaar tegen RKC dat hij twee keer kon afleggen, dat niet deed en we punten verspeelden. De week daarop -tegenstander ontgaat me even? - deed hij in blessuretijd precies hetzelfde. Vorige week dus ook weer, en weer kost het je een overwinning. Daarbij is Dessers sloom, waardoor hij veel minder effectief is in het druk zetten dat Slot wil hanteren. Linssen is daar beter in. En dan uiteindelijk nog voor het doel; Dessers is daar ook helemaal niet zo veel beter dan Linssen. Beide missen opgelegde kansen. Oke, true hij maakt niet altijd de juiste keuzes, dat doet Linssen ook niet en om je uit je droom te helpen: dat gaat een spits van Feyenoord altijd blijven doen, anders was het geen spits van Feyenoord. Wel denk ik dat we er aanvallend op vooruit zijn gegaan en waarom ik dat vind zit m vooral in dat Dessers een beter aanspeelpunt is. De Linssen van de eerste seizoenshelft was wel erg goed, maar in de tweede seizoenshelft waren er zat wedstrijden waar die gewoon helemaal niet in het stuk voor kwam, sterker nog zijn balaanrakingen waren vrij minimaal. Natuurlijk is Linssen beter in het afjagen van de tegenstander maar hoeveel kansen of uberhaupt doelpunten hebben we daar in de tweede seizoenshelft uit gemaakt. Ja en nee, Dessers mist inderdaad ook wel eens een opgelegde kans, maar Linssen was echt heel dramatisch hoor in afwerken. Die miste meer dan eens een een op een waardoor we niet met 2-0 voor kwamen maar uiteindelijk met 1-1 gelijk. Het is voor mij een beetje lood om ijzer en ik vind dat Dessers zijn waarde wel bewezen heeft in de afgelopen potten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 2 uur geleden zei Kyrill: ''Heeft hele voorbereiding meegedaan'' staat er vriend Pjotr. En dan zeg ik dat zegt dus niks. Maar zoals ik al beaam is het 1e seizoenshelft dus ook al goed gegaan. Maar alleen voorbereiding meedoen, zegt gewoon werkelijk echt niks maat. Ik hoef jou of all people toch niet te vertellen dat tegenstanders in voorbereiding over algemeen van heel laag niveau zijn? Michael’s post gaat er niet over dat Linssen goed of slecht heeft gespeeld in de voorbereiding, maar dat hij uberhaupt er bij was in de voorbereiding. Dat Slot dus wist wat hij aan hem had en hij de speelstijl onder de knie had. In tegenstelling tot Dessers die op deadline day werd gehaald. Michael legt het in zijn laatste zin nog eens extra uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Las dat Feyenoord interesse heeft in JSL. Omdat Dessers te duur zou zijn. Mag toch hopen dat MJF niet als Nijland onze spelers voor te weinig weg doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 17 uur geleden zei PJHoutman: Michael’s post gaat er niet over dat Linssen goed of slecht heeft gespeeld in de voorbereiding, maar dat hij uberhaupt er bij was in de voorbereiding. Dat Slot dus wist wat hij aan hem had en hij de speelstijl onder de knie had. In tegenstelling tot Dessers die op deadline day werd gehaald. Michael legt het in zijn laatste zin nog eens extra uit. Leuk en aardig.Dat kan prima, duidelijk. Nogmaals dan Als Linsen er in de competitie geen reet van gebakken zal hebben, zal Dessers genoeg kansen gekregen hebben ongeacht of hij wel of niet er al vanaf de voorbereiding bij zal zijn of pas op deadline day. Jij en MM hechten echt veels te veel waarde aan voorbereiding. Nou oke Linsen was er wel bij en Dessers , who cares. Als Linsen structureel slecht zou gespeeld hebben in de ED zou ie gewoon als nog gedropt worden...En in ECL heeft Linsen bv maar 2 duels als invaller en Dessers 2 duels basis en 2 goals daarin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 ongelofelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 (bewerkt) Wie zegt er dan dat Linssen gedropt moet worden? MM en ik allebei niet. We zeggen alleen dat er het niet correct is om te zeggen dat Slot 'meer vertrouwen heeft in Linssen' omdat de oorzaken voor de basisplaats in de eerste seizoenshelft weinig te maken hebben met 'vertrouwen' maar met andere zaken als conditie en aangepast zijn aan het spel. Aangezien Linssen in de eerste seizoenshelft topscorer was en heeft laten zien een meerwaarde te zijn, wordt hij logischerwijs dan niet vervangen. Maar dat hij zo snel in zijn vormdip al gepasseerd wordt spreekt w.m.b. juist géén vertrouwen uit. 25 maart 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Juventus dus concrete interesse in Kokcu. Bij een bod van 25 miljoen of meer zou ik het lekker doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Ja godverdomme Transferrecord met bijna 10M verbroken "zou ik het lekker doen". Lekker opendeurtje weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Tja ze zouden ook 20 mil voor Jorgensen ooit geweigerd hebben dus zo'n open deur is het ook weer niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 9 uur geleden zei Elsjorro1990: De spelers die dat doen op dat moment onder druk van 3 ajax spelers, die spelen niet in de spits bij Feyenoord kan ik je vertellen. Geloof me vriend dat gebeurd op elk niveau dat spelers egoistisch zijn en niet breed afleggen. Zelfs bij aller beste spelers als Mbappe bijvoorbeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Ach man, kansloos geouwehoer "wat als Linssen daar had gestaan" ik heb Linssen ook zo vaak kansloze vuurpijlen zien afvuren terwijl teamgenoten er beter voor stonden. Het is achter de rug en klaar, door met de orde van de dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 (bewerkt) Wat speelt Dessers goed he! Samen met Til de spil van het elftal. 2 april 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Sini. Speelt echt niet zijn beste wedstrijd, maar wat is hij dan toch weer belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Zojuist zei aron24: Sini. Speelt echt niet zijn beste wedstrijd, maar wat is hij dan toch weer belangrijk. Noodgedwongen roofbouw op die jongen, hopelijk raakt hij niet te vermoeid of geblesseerd. Zou hem snel wisselen nu er een voorsprong is. Nelson naar links, Walemark op rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 56 minuten geleden zei MetalMichael: Wat speelt Dessers goed he! Samen met Til de spil van het elftal. Altijd de voorkeur geven boven Linssen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten