Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Sick Blik:

Gewoon de beste keeper opstellen, ofwel Bijlow. 

Het probleem is en blijft dat deze jongen niet fit blijft en je dus op een gegeven moment weer terug moet vallen op Wellenreuther. Ik ga er eigenlijk van uit dat Bijlow in de winter vertrekt. Anders had Priske het waarschijnlijk wel aangedurfd om m op te stellen. Nu zal die wel vertrekken en heeft het geen zin voor die paar potten om heisa te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei MetalMichael:

Is toch ook wel logisch om dat bij een bekerwedstrijd te doen? De vraag is of het dan ook tegen psv is.

Zoals ik het las vanuit De Telegraaf wordt het gedaan om Bijlow een kans te geven en is het nog niet zeker wie PSV keept maar ligt dat wel degelijk nog open, dus het is niet perse vanuit het principe van Bijlow als bekerkeeper. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel meer dat het logisch is dat hij Bijlow laat keepen. Dan kan hij het excuus gebruiken dat Bijlow het wel erg goed gedaan heeft / fit gebleven is tegen MVV om hem eventueel tegen PSV te laten starten. Priske verschaft zich zo wat speelruimte. Als je Wellenreuther tegen MVV laat starten, dan kun je hem daarna niet passeren.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat Priske echt keer op keer de verkeerde personele keuzes maakt. Willem kraamt vaak onzin uit in zijn columns, maar dit keer heeft die ook gewoon gelijk. Hadj Moussa kon niet starten, maar na een kwartier invallen is opeens ook geen probleem? En juffrouw Stengs staat ondertussen allemaal boos te doen en te gebaren terwijl die helemaal niks brengt.

Grandellenreuther heeft zijn kans gehad en totaal niet geleverd, je wil niet dat die weer gaat blunderen in een topper. Want je verliest gewoon van Ajax door hem. Het is een hele sympathieke vent, maar het is ook topsport. Passeren die hap en dan maar in de winter wegdoen. Als men geen fan is van Bijlow moet er maar iemand anders komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sick Blik:

Hadj Moussa kon niet starten, maar na een kwartier invallen is opeens ook geen probleem?

De hele wereld rouleert tegen kutteams, maar als Feyenoord het doet is de wereld weer te klein. Wat een onzin. Priske snapt er helemaal geen reet van en dat is vrij duidelijk, maar je kunt niet aan de ene kant de hele tijd klagen over blessures en aan de andere kant roepen dat spelers geen rust moeten krijgen (of pas een paar dagen later, alsof het menselijk lichaam zo werkt?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei PJHoutman:

De hele wereld rouleert tegen kutteams, maar als Feyenoord het doet is de wereld weer te klein. Wat een onzin. Priske snapt er helemaal geen reet van en dat is vrij duidelijk, maar je kunt niet aan de ene kant de hele tijd klagen over blessures en aan de andere kant roepen dat spelers geen rust moeten krijgen (of pas een paar dagen later, alsof het menselijk lichaam zo werkt?)

Ik vond het een beetje risicovol, gezien we zoveel punten al hebben laten liggen tegen kut teams. Maar goed, de winnaar heeft altijd gelijk. Dus ik zal er verder niets meer over zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Het idee was natuurlijk om Hadj-Moussa te sparen maar als je beste speler van dat moment op het veld geblesseerd raakt voorin moet je kwaliteit erin wisselen en niet aankomen zetten met Ivanusec. We hebben allemaal gezien waarom ook want zijn invalbeurt was natuurlijk weer beschamend  

Klopt helemaal, maar hij neemt die bal weer twee keer zo geil aan. Ik kan me ook goed voorstellen dat hij op de training verreweg de beste speler is, maar dat 't er gewoon niet uit komt. Ik vrees dat dat ook niet meer gaat gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Lenstra:

Klopt helemaal, maar hij neemt die bal weer twee keer zo geil aan. Ik kan me ook goed voorstellen dat hij op de training verreweg de beste speler is, maar dat 't er gewoon niet uit komt. Ik vrees dat dat ook niet meer gaat gebeuren.

Technisch geweldig maar helaas komen dit soort voetballers niet meer mee in het hedendaagse voetbal alleen op basis van techniek. Altijd als ik hem zie rennen heb ik het idee dat hij motorisch niet helemaal lekker gaat. Lijkt ook niet de inhoud en intensiteit te hebben om op dit niveau mee te komen. Je zal waarschijnlijk zien dat hij naar een club gaat op een lager niveau en in een Halilovic situatie terecht komt. Te goed voor dat niveau maar daar hoeft die niet zoveel mee te verdedigen etc en wordt dat voor lief genomen. Stap hogerop is er een teveel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grotendeels gerouleerde opstelling met Osman - Redmond - Ivanusec voorin. Dat lijkt me niet direct een garantie op doelpunten, dus als MVV een beetje goed de bus parkeert kan het nog lastig worden.

Ook een basisplaats voor Gonzalez. Ben benieuwd of Mitchell ook nog minuten krijgt, want daar ben ik best benieuwd naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei PJHoutman:

Grotendeels gerouleerde opstelling met Osman - Redmond - Ivanusec voorin. Dat lijkt me niet direct een garantie op doelpunten, dus als MVV een beetje goed de bus parkeert kan het nog lastig worden.

Ook een basisplaats voor Gonzalez. Ben benieuwd of Mitchell ook nog minuten krijgt, want daar ben ik best benieuwd naar.

Hoop dat de wedstrijd het toelaat om Sliti te laten debuteren. Enorm benieuwd naar, zelfde geldt inderdaad voor Mitchell. Met Hwang, Hancko en Bijlow ook nog voldoende ervaring om deze pot te pakken. Hancko to score 2 goals even zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites