bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Jezus wat is dat publiek van Utrecht irritant. De enige keren dat je ze hoort is als ze aan het fluiten zijn Wat een heerlijk steekpassje van Milambo hier op Osman trouwens zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 20 minuten geleden zei Urbeto: Bueno Het schieten mag hij trouwens wel aan anderen overlaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Pff Osman zo'n mooie aanval moet je belonen man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Goh Utrecht nog 0x verloren, en hier nog 0 schoten op doel. Zou wat zijn als ze niet eens tot schot op doel komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Heerlijk schot van Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober IJzersterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Prachtige goal. Osman speelt wel een draak van een wedstrijd. Breng straks maar Ivanusec en dan Paixao naar rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Priske>Jans? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Tsja, onnodige discussie denk ik. Utrecht is een club met totaal andere middelen dan Feyenoord, Jans doet het gewoon heel goed bij Utrecht, daar maakt deze wedstrijd niets voor uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober (bewerkt) Zerrouki die aan gallery play denkt te gaan doen Man man man, wat onnodig. Edit: Polonaise! 27 oktober bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Geen moment echt in de problemen geweest vandaag, tot Timon besloot de bal weer onhandig in te leveren. Gelukkig buitenspel, dus ik verwacht geen gekte meer in de slotfase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Pff die kunnen we niet missen zeg. Hopelijk valt het mee en kan die woensdag gewoon mee doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Pff die kunnen we niet missen zeg. Hopelijk valt het mee en kan die woensdag gewoon mee doen Dat zou inderdaad enorm zuur zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Lijst met blessuregevallen is al zo lang... Verder vrij probleemloze wedstrijd vandaag. Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober (bewerkt) Aardige smet op deze makkelijke overwinning, die blessure van Timber. Moeten we zo naast de lange ballen van Wellenreuther ook weer naar Zerrouki gaan kijken. Read onopvallend goed ook trouwens. Speelde niet als basisdebutant, maar als iemand die er al 100 op had zitten. 27 oktober bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 6 minuten geleden zei MetalMichael: Aardige smet op deze makkelijke overwinning, die blessure van Timber. Moeten we zo naast de lange ballen van Wellenreuther ook weer naar Zerrouki gaan kijken. Read onopvallend goed ook trouwens. Speelde niet als basisdebutant, maar als iemand die er al 100 op had zitten. Hij las de wedstrijd ook goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 9 uur geleden zei bas huijsmans: Sssst Vond hem anders niet zo goed. Mja scoort een goal en had 1 goede kaats, maar verder vond ik het weinig overtuigend. Mja top dat je Utrecht zo simpel weet te verslaan. Bueno was echt geweldig. Wellenblunder maakte weer eens de zoveelste blunder, maar werd gelukkig niet afgestraft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 7 uur geleden zei Urbeto: 26 november Manchester City-Feyenoord, als je daar niet verliest, zo dat echt LEGEN-DARY zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 4 minuten geleden zei Sick Blik: Vond hem anders niet zo goed. Mja scoort een goal en had 1 goede kaats, maar verder vond ik het weinig overtuigend. Vond hem de eerste helft opzich wel redelijk. Tweede helft en dan met name vanaf minuut 60 wel echt heel slordig worden. Heeft denk ik ook wel met wedstrijdritme/fitheid te maken. Maar vond dat hij meer liet zien dan in die potjes dat hij moest invallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 18 minuten geleden zei Kyrill: 26 november Manchester City-Feyenoord, als je daar niet verliest, zo dat echt LEGEN-DARY zijn Dat is een paar dagen na hun wedstrijd tegen Spurs en net voor hun kraker op Anfield, dus ik zou niet verrast zijn mochten enkele spelers rust krijgen. Daar zal het een beetje vanaf hangen wil je ook maar enige kans op een resultaat hebben. In 2017 waren we er ook erg dichtbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Benieuwd naar morgen! En dan vooral lekker bouncen als Arnie Hardcore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 3 uur geleden zei Urbeto: Benieuwd naar morgen! En dan vooral lekker bouncen als Arnie Hardcore. Arnieeeee!! Mooie vent dat staat bij mij op het vak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Ook benieuwd naar vanavond. Nu ben ik wel eens te negatief voordat wedstrijden beginnen, maar vind dat iedereen er op het moment ook wel te makkelijk over denkt. Leuk, die 10-0 over 2 wedstrijden vorig jaar, maar de tegenstander staat er sindsdien echt wel anders voor. Spelen ook eigenlijk helemaal niet zo slecht en geven over het algemeen weinig weg. Spelen alleen veel in de roulatie. Hebben zondag ook iedereen rust gegeven, wat wel eens een voordeel kan opleveren. Desondanks hoop ik heel erg dat we de vorm kunnen doortrekken, maar zal zwaarbevochten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 23 minuten geleden zei 007mark: Ook benieuwd naar vanavond. Nu ben ik wel eens te negatief voordat wedstrijden beginnen, maar vind dat iedereen er op het moment ook wel te makkelijk over denkt. Leuk, die 10-0 over 2 wedstrijden vorig jaar, maar de tegenstander staat er sindsdien echt wel anders voor. Spelen ook eigenlijk helemaal niet zo slecht en geven over het algemeen weinig weg. Spelen alleen veel in de roulatie. Hebben zondag ook iedereen rust gegeven, wat wel eens een voordeel kan opleveren. Desondanks hoop ik heel erg dat we de vorm kunnen doortrekken, maar zal zwaarbevochten worden. Maar als we echt eerlijk zijn, is Ajax nog nauwelijks uitgedaagd dit seizoen. Ze hebben het nog niet opgenomen tegen AZ, PSV, Twente, Utrecht (die noem ik er vanwege de stand, maar gewoon even bij) of tegen ons. En Europees speelden ze enkel tegen Besiktas, de huidige nummer 4 in Turkije en Slavia Praag. Wat dat betreft zegt het nog weinig. Of wel, dit is de eerste echte test voor Ajax. En verdedigend zijn over het algemeen beter dan vorig jaar, maar ze kregen er tegen Heracles ook gewoon 3 tegen. En dat is geen bijzonder goede ploeg. We hebben al wel een aantal tests gehad en zijn bij de meest recente geslaagd. Feyenoord heeft dus echt wel het voordeel in het duel. Ik vermoed geen 6-0 zoals vorig jaar, maar ik verwacht eigenlijk wel een zege met een minimaal goalverschil. 2-1 of iets vergelijkbaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten