Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Lekker bezig zeg Feyenoorders! Prachtige wedstrijd en dikverdiende overwinning. Vind die Milambo wel iets weg hebben van Gravenberch qua spel. Toppertje hoor!

Alleen jammer dat jullie net weer in vorm moeten komen als we volgende week naar Rotterdam moeten. Hadden jullie niet ffies iets langer kunnen wachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop trouwens dat er nog wat te regelen valt met Wolves m.b.t. een koopoptie op Hugo Bueno. Is volgens mij niet opgenomen in de deal nu, maar zou een uitstekende vervanger van Hartman zijn. Als die weer fit is, en komende zomer misschien direct een transfer pakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei 007mark:

Hoop trouwens dat er nog wat te regelen valt met Wolves m.b.t. een koopoptie op Hugo Bueno. Is volgens mij niet opgenomen in de deal nu, maar zou een uitstekende vervanger van Hartman zijn. Als die weer fit is, en komende zomer misschien direct een transfer pakt.

Precies wat ik gister dacht. Deze Spanjaard is echt een heerlijke linksback. Snap ook wel dat de achterban van Wolves baalde dat ze hem lieten gaan. Ben ook wel benieuwd hoe Hartman terug gaat komen hoor, is niet zijn eerste kruisband blessure toch? Was natuurlijk voor zijn blessure onderweg naar Chelsea, zou ideaal zijn als die terugkomen aangezien er dan standaard 15 miljoen teveel betaald wordt. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Hartman richting Wolves en 30 miljoen + Bueno deze kant op ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Precies wat ik gister dacht. Deze Spanjaard is echt een heerlijke linksback. Snap ook wel dat de achterban van Wolves baalde dat ze hem lieten gaan. Ben ook wel benieuwd hoe Hartman terug gaat komen hoor, is niet zijn eerste kruisband blessure toch? Was natuurlijk voor zijn blessure onderweg naar Chelsea, zou ideaal zijn als die terugkomen aangezien er dan standaard 15 miljoen teveel betaald wordt. :D 

17 minuten geleden zei bas huijsmans:

Hartman richting Wolves en 30 miljoen + Bueno deze kant op ;) 

Voorlopig staat Wolves wel op een laatste plek in de PL. Met een beetje geluk degraderen ze en is Bueno voor niet al te veel geld op te halen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei 007mark:

Voorlopig staat Wolves wel op een laatste plek in de PL. Met een beetje geluk degraderen ze en is Bueno voor niet al te veel geld op te halen

Ik denk juist dat het ongunstig zou zijn als die degraderen. Geen idee wie de tweede linksback is die ze nu hebben hoor, maar als ze degraderen zie ik Ait-Nouri wel vertrekken en dan lijkt het me lekker om een speler die zich bewezen heeft in de Eredivisie dan als vervanger/back up al in huis te hebben. Met de parachutepayments en de toch wel grote kans dat ze het jaar erop dan weer in de Premier League spelen hoeven ze ook niet per sé te bezuinigen ofzo

Als ze erin blijven zie ik ze hem dan eerder wel weg willen doen omdat er dan wel iets meer zekerheid is op een langere periode van de Premier League miljoenen en ze eventueel een betere speler kunnen halen

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben blij met de verlenging. Toch een belangrijke speler en presteert vaak goed in belangrijke wedstrijden (kampioenspot, Roma, Ajax, nu al 3 assists in CL). Af en toe wat zelfzuchtig, valt m.i. wat te snel en je moet hem niet aanspelen met een man in zijn rug. Dat is namelijk een garantie op balverlies (zie ook de goal van Benfica). Wel echt de beste dribbelaar die we hebben.

Kan mij overigens ook goed voorstellen dat er een Spaanse of Italiaanse subtopper voor hem komt aanstaande zomer. Villareal, Napoli, Atalanta, iets in die richting. Maar met weinige alternatieven die we op dit moment hebben, zou ik het ook niet erg vinden als hij blijft. Sauer erachter volgend seizoen en dan Ivanusec lekker weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei PJHoutman:

Ik las het ook al ja. 5 jaar vind ik wel een errug lang contract zeg. Weet niet tot hoe lang zijn huidige contract nog was?

2 uur geleden zei 007mark:

Af en toe wat zelfzuchtig, valt m.i. wat te snel en je moet hem niet aanspelen met een man in zijn rug. Dat is namelijk een garantie op balverlies (zie ook de goal van Benfica). Wel echt de beste dribbelaar die we hebben.

En dit vind ik dus precies de reden waarom je er op door moet selecteren. Qua rendement is het echt prima, maar in het veldspel is het gewoon te matig. Om een stap te zetten moet je er naar toe dat je een speler kan vinden die rendement koppelt aan goed (of misschien wel betrouwbaar) veldspel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik las het ook al ja. 5 jaar vind ik wel een errug lang contract zeg. Weet niet tot hoe lang zijn huidige contract nog was?

En dit vind ik dus precies de reden waarom je er op door moet selecteren. Qua rendement is het echt prima, maar in het veldspel is het gewoon te matig. Om een stap te zetten moet je er naar toe dat je een speler kan vinden die rendement koppelt aan goed (of misschien wel betrouwbaar) veldspel.

Zijn contract liep tot 2027. Ik denk overigens dat Feyenoord ook verwacht Paixao na dit jaar of volgend jaar te verkopen mocht hij dit seizoen weer 'gewoon' dubbele cijfers (G+A) bijeen spelen. Gezien het niveau van de Eredivisie acht ik dat best realistisch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff best apart dat een wedstrijd tegen Utrecht zo vroeg in het seizoen al zo belangrijk is. Bij verlies moet ik het nog maar eens zien of je die 9 punten op Utrecht nog makkelijk goed gaat maken. En dan sta je waarschijnlijk ook nog eens 6 verliespunten achter op Ajax. Wat een week gaat dit worden zeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei bas huijsmans:

Pff best apart dat een wedstrijd tegen Utrecht zo vroeg in het seizoen al zo belangrijk is. Bij verlies moet ik het nog maar eens zien of je die 9 punten op Utrecht nog makkelijk goed gaat maken. En dan sta je waarschijnlijk ook nog eens 6 verliespunten achter op Ajax. Wat een week gaat dit worden zeg

Denk je dat Utrecht deze vorm het hele seizoen vast kan houden dan? Alles valt hun kant op momenteel. Dat geluk stokt nog wel een keer. Utrecht is niet voor niets meester in het choken. Als dat overpresteren een keer spaak loopt zakken ze gewoon weer terug naar plek 5/6/7.

Neemt niet weg dat een overwinning cruciaal is, al is het alleen al voor de gemoedstoestand richting de Klassieker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Urbeto:

Denk je dat Utrecht deze vorm het hele seizoen vast kan houden dan? Alles valt hun kant op momenteel. Dat geluk stokt nog wel een keer. Utrecht is niet voor niets meester in het choken. Als dat overpresteren een keer spaak loopt zakken ze gewoon weer terug naar plek 5/6/7.

Neemt niet weg dat een overwinning cruciaal is, al is het alleen al voor de gemoedstoestand richting de Klassieker. 

Denk niet dat Utrecht het hele jaar dit volhoudt natuurlijk, maar ik moet ook nog maar eens zien hoe stabiel Feyenoord zelf is. Zeker met het feit dat wij tot januari zowat een dubbelprogramma houden en Utrecht dat natuurlijk niet heeft. Het voordeel is  wel dat, na deze week, het programma in de Eredivisie voor Feyenoord relatief gemakkelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele belangrijke inderdaad en zou niet gek opkijken als er punten worden verspeeld. Gewoon een enorm lastige pot tegen een ploeg in vorm, na een Europese ronde.

Opstelling ook niet al te best. Gelukkig voor ReneLeBlanc wel Carranza in de basis. Jammer dat die er alleen weinig van kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites