007mark Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Nou schrijf de 4-3 maar op hoor...Zerrouki start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei 007mark: Nou schrijf de 4-3 maar op hoor...Zerrouki start. Is dat een van Arne zijn wissels die voor wedstrijd al mag? Oops... EDIT Ja Minteh eraf dus pfffff Zerrouki erin pff 27 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zerrouki gewoon extra man om een stormloop op te vangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Betekent dus ook weer Timber op 10, wat eerder dit seizoen al niet werkte. Was net zo goed de laatste weken in een andere rol. Echt totaal onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Ik begrijp er ook vrij weinig van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Lenstra: Ik begrijp er ook vrij weinig van Geeft vooral dat de intentie van Feyenoord is snel van die 35 minuten af in een wedstrijd waarin Feyenoord hoopt dat zo min mogelijk gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Geeft vooral dat de intentie van Feyenoord is snel van die 35 minuten af in een wedstrijd waarin Feyenoord hoopt dat zo min mogelijk gebeurd. Als er één ding is waar ik Feyenoord niet mee vertrouw, dan is het wel het behouden van een (grote) voorsprong door rustiger te spelen en minder druk uit te oefenen. Maar goed, we gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Timber bijsluiten vanuit het middenveld bij de twee spitsen voor alle counters. Dat is wat ik kan bedenken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Lenstra: Als er één ding is waar ik Feyenoord niet mee vertrouw, dan is het wel het behouden van een (grote) voorsprong door rustiger te spelen en minder druk uit te oefenen. Maar goed, we gaan het zien. Ik vind het persoonlijk ook gek hoor. Maar dat is een beetje wat ik er bij dacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Hou er ook niet van dat ze dan gaan ingraven. Zal je zien dat die Akpom toch wat kopduels gaat winnen (slim dat ze hem brengen) en de pot met wat frommelballen toch heel spannend gaat worden. Gieren van de zenuwen hier. Hebben ook alles te verliezen nu he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Haha, ik heb wel wat spanning ook. Klein trauma, maar niet zo groot als die van jou Mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 3 minuten geleden zei 007mark: Hou er ook niet van dat ze dan gaan ingraven. Zal je zien dat die Akpom toch wat kopduels gaat winnen (slim dat ze hem brengen) en de pot met wat frommelballen toch heel spannend gaat worden. Gieren van de zenuwen hier. Hebben ook alles te verliezen nu he Hier ook eentje, ben eigenlijk wel blij dat ik lekker in overleg zit. Toch weer te bang hé! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Hoppa! Santiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 21 minuten geleden zei 007mark: Nou schrijf de 4-3 maar op hoor...Zerrouki start. 11 minuten geleden zei Lenstra: Ik begrijp er ook vrij weinig van Paniek om niks 0-4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 6 uur geleden zei 007mark: Hopelijk komt het niet zo ver en weten we die 0-3 vast te houden. Of maakt Santi zijn hattrick, zou ook heel fijn zijn. Nou, daarop heb je niet lang hoeven wachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Prachtig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Tabletje staat op. Sta je toch ineens heel gaar te juichen voor je collega's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Nog even 6 erbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 minuut geleden zei Tim': Nou, daarop heb je niet lang hoeven wachten Als je van alles roept is er wel iets waar. Hij zei ook 4-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Heerlijk dit. De rollen zijn echt omgedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Echt een fenomeen die Santi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 7 minuten geleden zei MetalMichael: Echt een fenomeen die Santi. Moet wel even normaal gaan doen, anders haalt ie 31 januari niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Moet wel even normaal gaan doen, anders haalt ie 31 januari niet. En als die zo doorgaat is die tegen die tijd al wel topscoorder van de Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 2 minuten geleden zei PJHoutman: Moet wel even normaal gaan doen, anders haalt ie 31 januari niet. Dan hebben wij de volgende al klaar staan PJ. Dat heet beleid voeren. Dan gaat onze Japanse vriend die hele competitie aan gort schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Dit is alsof je een Lili putter laat vechten tegen een man van twee meter + Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten