Rogier. Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 9 uur geleden zei Gert: Lenen zou ik niet doen. Wat ga je op rechts zetten als Berghuis er niet is. Dit. Moet er niet aan denken Banel en Martha vaker in de voorhoede te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Zou Berghuis daar voor nu lekker laten staan. Werkt prima in combi met Hlynsson achter hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari En waarom Forbs verhuren? Als hij gaat dan zou ik hem zelf verkopen voor een flink bedrag, mits je dat nog krijgt. Dan kan je tenminste nog wat op de transfermarkt. Verhuren lijkt mij geen optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari (bewerkt) Ajax zal aan Forbs wel winst willen maken denk ik (en had het idee dat hij ook met die gedachte gehaald is uit Engeland)? Ik weet niet wanneer het de grootste kans is dat je dat doet; of nu direct verkopen of een half jaar laten spelen in Premier League. Gevaar bij laatste idee is denk ik dat hij daar gewoon niet speelt en daarmee de interesse volledig verdwijnt. Ik wil hem trouwens nog wel een kans geven bij Ajax, vind hem daarvoor nog wel interessant genoeg. Naar Martha kijken word ik ook totaal niet blij van en zie ik minder (tot vrijwel geen) potentie. 24 januari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Zou Nottingham door hun financiële problemen niet eerst willen huren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Gewoon houden joh, je hebt al 6 linsbacks en 0 rechtsbuitens zowat Berghuis heeft bewezen eerder al bij Feyenoord als je sommige users hier mag geloven, niet heel best te doen op AMR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 1 minuut geleden zei Kyrill: Gewoon houden joh, je hebt al 6 linsbacks en 0 rechtsbuitens zowat Berghuis heeft bewezen eerder al bij Feyenoord als je sommige users hier mag geloven, niet heel best te doen op AMR. Niet echt een argument om Forbs te houden per se toch daar hij geen rechtsbuiten is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 2 minuten geleden zei timpy00: Niet echt een argument om Forbs te houden per se toch daar hij geen rechtsbuiten is. https://www.whoscored.com/Players/468850/Show/Carlos-Forbs Hij staat veel vaker op rechts dan op links maatje En op links is het al helemaal weinig soeps met een 6.1 na 2 duels.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 5 minuten geleden zei Kyrill: Berghuis heeft bewezen eerder al bij Feyenoord als je sommige users hier mag geloven, niet heel best te doen op AMR. Huh wat? Denk dat die het bij Feyenoord qua goals en assists het juist heel goed deed op rechtsbuiten en dat hij het juist bij Ajax op CAM heel goed deed en dat het op rechtsbuiten juist minder was. Dit seizoen lijkt hij het daar dan wel weer goed te doen bij Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Zojuist zei Kyrill: https://www.whoscored.com/Players/468850/Show/Carlos-Forbs Hij staat veel vaker op rechts dan op links maatje En op links is het al helemaal weinig soeps met een 6.1 na 2 duels.... Bij Ajax ja. Forbs is al zijn hele leven linksbuiten. Daar heeft hij indruk gemaakt bij City in de 2e ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari (bewerkt) 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Huh wat? Denk dat die het bij Feyenoord qua goals en assists het juist heel goed deed op rechtsbuiten en dat hij het juist bij Ajax op CAM heel goed deed en dat het op rechtsbuiten juist minder was. Dit seizoen lijkt hij het daar dan wel weer goed te doen bij Ajax Moet je @PJHoutman vragen, voor zover ik weet, iig tijd geleden iig , dacht hij er heel andes over, en vond hij Berghuis slecht/tot niet goed bij Feyenoord. @timpy00 maar hij speelt nu bij Ajax, niet City 2(wat al helemaal niks tot weinig zegt). En bij Ajax doet hij tot dusver meer dan behoorlijk op rechts. 24 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 1 minuut geleden zei Kyrill: Moet je @PJHoutman vragen, voor zover ik weet, iig tijd geleden iig , dacht hij er heel andes over, en vond hij Berghuis slecht/tot niet goed bij Feyenoord. @timpy00 maar hij speelt nu bij Ajax, niet City 2(wat al helemaal niks tot weinig zegt). En bij Ajax doet hij tot dusver meer dan behoorlijk op rechts. Hij is nog niet echt denderend tot nu toe. Buiten dat als hij zijn hele leven linksbuiten speelt en dit jaar voor het eerst wat potjes rechtsbuiten dat wel een factor is namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 20 minuten geleden zei timpy00: Hij is nog niet echt denderend tot nu toe. Buiten dat als hij zijn hele leven linksbuiten speelt en dit jaar voor het eerst wat potjes rechtsbuiten dat wel een factor is namelijk. Het is Ajax Spelers komen niet bij Ajax op hun "favoriete" positie maar wat beste voor Ajax is.... Daarnaast Berghuis heeft tot nu toe laten zien vooral goed te zijn als CM/10 bij Ajax. Daarnaast heb je amper tot geen rechtsbuitens(zegt bijna iedereen heel gek scherend al heellang) en je moet er maar op hopen dat ie bij Forest überhaupt speeltijd krijgt, die garantie heb je voor 0.0 Bij Forest gaat ie al helemaal niet op links spelen, daar hebben ze als left wingers Elanga, Dennis, CHO oa, ironisch genoeg geen rechtsbuitens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 1 minuut geleden zei Kyrill: Het is Ajax Spelers komen niet bij Ajax op hun "favoriete" positie maar wat beste voor Ajax is.... Daarnaast Berghuis heeft tot nu toe laten zien vooral goed te zijn als CM/10 bij Ajax. Daarnaast heb je amper tot geen rechtsbuitens(zegt bijna iedereen heel gek scherend al heellang) en je moet er maar op hopen dat ie bij Forest überhaupt speeltijd krijgt, die garantie heb je voor 0.0 Bij Forest gaat ie al helemaal niet op links spelen, daar hebben ze als left wingers Elanga, Dennis, CHO oa, ironisch genoeg geen rechtsbuitens. Je eerste punt ontkracht je tweede punt. Zou het niet kunnen dat hij bij Ajax vooral rechtsbuiten speelt omdat hij een buitenspeler is en Ajax niet breed zit in de rechtsbuiten positie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Ander nieuws: Henderson is op dit moment aan het trainen en dus inzetbaar dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 35 minuten geleden zei timpy00: Je eerste punt ontkracht je tweede punt. Zou het niet kunnen dat hij bij Ajax vooral rechtsbuiten speelt omdat hij een buitenspeler is en Ajax niet breed zit in de rechtsbuiten positie? Ja uiteraard, dat is mijn hele punt..... Ajax zit niet ''breed'' in rechtsbuitens dus moet je hem niet laten gaan in mijn ogen.... Waarom dacht je ooit dat ik ooit voorstander was van deze transfer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 36 minuten geleden zei Thierryvane: Ander nieuws: Henderson is op dit moment aan het trainen en dus inzetbaar dit weekend. Nog meer nieuws: 'Gaston Avila suffered a knee injury during a training session last week. Examination has shown that he suffered a serious injury, leaving him unable to play for nine up to twelve months.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Als eerst spelers verkopen een must is, dan is dit wel een hele grote aderlating. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 55 minuten geleden zei Chiemel: Als eerst spelers verkopen een must is, dan is dit wel een hele grote aderlating. Avila was toch al moeilijk te verkopen want mag dit seizoen niet meer voor een andere ploeg spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 6 minuten geleden zei FlyD: Avila was toch al moeilijk te verkopen want mag dit seizoen niet meer voor een andere ploeg spelen. Maar komende zomer nog steeds niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 21 uur geleden zei Kyrill: Gilberto Silva was vandaag bij Ajax, op bezoek. Waar zag je dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Sneu hoor voor z'on Avila. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 7 minuten geleden zei cimbomcu: Waar zag je dat? Zijn instagram pagina Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari In ander nieuws: Ajax O18 wint met 10-0 van Liverpool O18 gisteren En dat had nog veel hoger kunnen zijn, poh wat bakte die verdediging van Liverpool er niks van. Schenen ook wel flink wat reserves te zijn, maargoed. Zit wel flink wat talent in de O18 trouwens, goed nieuws dat er volgend jaar ook een O19 komt, waardoor een groot deel kan doorschuiven. Benieuwd wie er doorgeschoven worden naar de KKD ook. Zo'n Lucas Jetten bijvoorbeeld, extreem goede speler, maar is echt heul klein. Benieuwd hoe zo'n jongen zich stand zou houden in de KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 5 minuten geleden zei Rogier.: In ander nieuws: Ajax O18 wint met 10-0 van Liverpool O18 gisteren En dat had nog veel hoger kunnen zijn, poh wat bakte die verdediging van Liverpool er niks van. Schenen ook wel flink wat reserves te zijn, maargoed. Zit wel flink wat talent in de O18 trouwens, goed nieuws dat er volgend jaar ook een O19 komt, waardoor een groot deel kan doorschuiven. Benieuwd wie er doorgeschoven worden naar de KKD ook. Zo'n Lucas Jetten bijvoorbeeld, extreem goede speler, maar is echt heul klein. Benieuwd hoe zo'n jongen zich stand zou houden in de KKD. Denk wel dat er maar een speler of 6 zijn die echt kans hebben om Ajax 1 te halen denk ik. Vind persoonlijk onder 17 lichting wel sterker dan de onder 18 lichting. Maar zeker geen slechte lichting inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten