Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Ajax zal aan Forbs wel winst willen maken denk ik (en had het idee dat hij ook met die gedachte gehaald is uit Engeland)? Ik weet niet wanneer het de grootste kans is dat je dat doet; of nu direct verkopen of een half jaar laten spelen in Premier League. Gevaar bij laatste idee is denk ik dat hij daar gewoon niet speelt en daarmee de interesse volledig verdwijnt. 

Ik wil hem trouwens nog wel een kans geven bij Ajax, vind hem daarvoor nog wel interessant genoeg. Naar Martha kijken word ik ook totaal niet blij van en zie ik minder (tot vrijwel geen) potentie.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Gewoon houden joh, je hebt al 6 linsbacks en 0 rechtsbuitens zowat

Berghuis heeft bewezen eerder al bij Feyenoord als je sommige users hier mag geloven, niet heel best te doen op AMR.

Niet echt een argument om Forbs te houden per se toch daar hij geen rechtsbuiten is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Berghuis heeft bewezen eerder al bij Feyenoord als je sommige users hier mag geloven, niet heel best te doen op AMR.

Huh wat? Denk dat die het bij Feyenoord qua goals en assists het juist heel goed deed op rechtsbuiten en dat hij het juist bij Ajax op CAM heel goed deed en dat het op rechtsbuiten juist minder was. Dit seizoen lijkt hij het daar dan wel weer goed te doen bij Ajax

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Huh wat? Denk dat die het bij Feyenoord qua goals en assists het juist heel goed deed op rechtsbuiten en dat hij het juist bij Ajax op CAM heel goed deed en dat het op rechtsbuiten juist minder was. Dit seizoen lijkt hij het daar dan wel weer goed te doen bij Ajax

Moet je @PJHoutman vragen, voor zover ik weet, iig tijd geleden iig , dacht hij er heel andes over, en vond hij Berghuis slecht/tot niet goed bij Feyenoord.

@timpy00 maar hij speelt nu bij Ajax, niet City 2(wat al helemaal niks tot weinig zegt). En bij Ajax doet hij tot dusver meer dan behoorlijk op rechts.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je @PJHoutman vragen, voor zover ik weet, iig tijd geleden iig , dacht hij er heel andes over, en vond hij Berghuis slecht/tot niet goed bij Feyenoord.

@timpy00 maar hij speelt nu bij Ajax, niet City 2(wat al helemaal niks tot weinig zegt). En bij Ajax doet hij tot dusver meer dan behoorlijk op rechts.

Hij is nog niet echt denderend tot nu toe. Buiten dat als hij zijn hele leven linksbuiten speelt en dit jaar voor het eerst wat potjes rechtsbuiten dat wel een factor is namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei timpy00:

Hij is nog niet echt denderend tot nu toe. Buiten dat als hij zijn hele leven linksbuiten speelt en dit jaar voor het eerst wat potjes rechtsbuiten dat wel een factor is namelijk.

Het is Ajax :sorry:

Spelers komen niet bij Ajax op hun "favoriete" positie maar wat beste voor Ajax is.... 

Daarnaast Berghuis heeft tot nu toe laten zien vooral goed te zijn als CM/10 bij Ajax. Daarnaast heb je amper tot geen rechtsbuitens(zegt bijna iedereen heel gek scherend al heellang) en je moet er maar op hopen dat ie bij Forest überhaupt speeltijd krijgt, die garantie heb je voor 0.0

Bij Forest gaat ie al helemaal niet op links spelen, daar hebben ze als left wingers Elanga, Dennis, CHO oa, ironisch genoeg geen rechtsbuitens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is Ajax :sorry:

Spelers komen niet bij Ajax op hun "favoriete" positie maar wat beste voor Ajax is.... 

Daarnaast Berghuis heeft tot nu toe laten zien vooral goed te zijn als CM/10 bij Ajax. Daarnaast heb je amper tot geen rechtsbuitens(zegt bijna iedereen heel gek scherend al heellang) en je moet er maar op hopen dat ie bij Forest überhaupt speeltijd krijgt, die garantie heb je voor 0.0

Bij Forest gaat ie al helemaal niet op links spelen, daar hebben ze als left wingers Elanga, Dennis, CHO oa, ironisch genoeg geen rechtsbuitens. 

Je eerste punt ontkracht je tweede punt.

Zou het niet kunnen dat hij bij Ajax vooral rechtsbuiten speelt omdat hij een buitenspeler is en Ajax niet breed zit in de rechtsbuiten positie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei timpy00:

Je eerste punt ontkracht je tweede punt.

Zou het niet kunnen dat hij bij Ajax vooral rechtsbuiten speelt omdat hij een buitenspeler is en Ajax niet breed zit in de rechtsbuiten positie?

Ja uiteraard, dat is mijn hele punt.....

Ajax zit niet ''breed'' in rechtsbuitens dus moet je hem niet laten gaan in mijn ogen....

Waarom dacht je ooit dat ik ooit voorstander was van deze transfer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Thierryvane:

Ander nieuws: Henderson is op dit moment aan het trainen en dus inzetbaar dit weekend. (y) 

Nog meer nieuws: 'Gaston Avila suffered a knee injury during a training session last week. Examination has shown that he suffered a serious injury, leaving him unable to play for nine up to twelve months.'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In ander nieuws: Ajax O18 wint met 10-0 van Liverpool O18 gisteren :D En dat had nog veel hoger kunnen zijn, poh wat bakte die verdediging van Liverpool er niks van. Schenen ook wel flink wat reserves te zijn, maargoed. Zit wel flink wat talent in de O18 trouwens, goed nieuws dat er volgend jaar ook een O19 komt, waardoor een groot deel kan doorschuiven. Benieuwd wie er doorgeschoven worden naar de KKD ook. Zo'n Lucas Jetten bijvoorbeeld, extreem goede speler, maar is echt heul klein. Benieuwd hoe zo'n jongen zich stand zou houden in de KKD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rogier.:

In ander nieuws: Ajax O18 wint met 10-0 van Liverpool O18 gisteren  En dat had nog veel hoger kunnen zijn, poh wat bakte die verdediging van Liverpool er niks van. Schenen ook wel flink wat reserves te zijn, maargoed. Zit wel flink wat talent in de O18 trouwens, goed nieuws dat er volgend jaar ook een O19 komt, waardoor een groot deel kan doorschuiven. Benieuwd wie er doorgeschoven worden naar de KKD ook. Zo'n Lucas Jetten bijvoorbeeld, extreem goede speler, maar is echt heul klein. Benieuwd hoe zo'n jongen zich stand zou houden in de KKD.

Denk wel dat er maar een speler of 6 zijn die echt kans hebben om Ajax 1 te halen denk ik.

Vind persoonlijk onder 17 lichting wel sterker dan de onder 18 lichting. Maar zeker geen slechte lichting inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites