Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

53 minuten geleden zei La Pulga:

Goed nieuws, Schreuder mag blijven en de rotte appels gaan vertrekken.... 

Jij en ik moeten het nodig eens hebben over de definitie van goed nieuws..... In mijn beleving blijft de grootste en rotste appel gewoon zitten. Ongekend brevet van onvermogen voor het gehele bestuur dit. Krijg steeds minder zin in het tweede deel van dit seizoen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElMarcos:

Jij en ik moeten het nodig eens hebben over de definitie van goed nieuws..... In mijn beleving blijft de grootste en rotste appel gewoon zitten. Ongekend brevet van onvermogen voor het gehele bestuur dit. Krijg steeds minder zin in het tweede deel van dit seizoen...

Ik moet gewoon leren smileys gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei timpy00:

Nooit ook een echte kans gehad toch?

Is gewoon bij zijn vorige clubs een prima speler geweest toch?

Maar goed, wel eens dat we deze speler niet nodig hadden. 

Twee heerlijke goals van hem bij Marseille, sowieso geen slechte speler. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei timpy00:

Nooit ook een echte kans gehad toch?

Is gewoon bij zijn vorige clubs een prima speler geweest toch?

Maar goed, wel eens dat we deze speler niet nodig hadden. 

Inderdaad weinig kans gehad. Was alleen pijnlijker geweest als die gekocht voor een flink bedrag met een flink salaris en dan alleen op de bank zit.

Vraag me wel af hoe Ocampos bij Ajax is gekomen. Als je een speler voor zo'n bedrag wil kopen, dan neem je toch aan dat de coach er bij betrokken is? Of dat het een speler is die hij ook nodig heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu echt ongelofelijk veel zin in de tweede seizoenshelft, na eerst voor 100 miljoen aankopen te hebben gedaan, moet er nog meer worden gekocht. Zal er nog meer gewezen worden op er zijn veel nieuwe spelers gekomen die moeten wennen.

Welke moeilijke situatie waar schreuder is in binnengekomen naar gehint wordt is mij echt een raadsel.

Van alle coaches de afgelopen 10 jaar kwam hij misschien wel binnen op makkelijkste moment. Geld was er zat, je kon het hele team bouwen naar eigen inzicht. Als je dan gewoon pruts aankopen doet, geen werkend tactisch plan hebt. En negatief record na record bereikt, vind ik het knap.

Zin in de magere jaren die nu gaan aanbreken door wanbeleid, wat we altijd krijgen bij ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei voetbalfan14:

Ik heb nu echt ongelofelijk veel zin in de tweede seizoenshelft, na eerst voor 100 miljoen aankopen te hebben gedaan, moet er nog meer worden gekocht. Zal er nog meer gewezen worden op er zijn veel nieuwe spelers gekomen die moeten wennen.

Welke moeilijke situatie waar schreuder is in binnengekomen naar gehint wordt is mij echt een raadsel.

Van alle coaches de afgelopen 10 jaar kwam hij misschien wel binnen op makkelijkste moment. Geld was er zat, je kon het hele team bouwen naar eigen inzicht. Als je dan gewoon pruts aankopen doet, geen werkend tactisch plan hebt. En negatief record na record bereikt, vind ik het knap.

Zin in de magere jaren die nu gaan aanbreken door wanbeleid, wat we altijd krijgen bij ajax.

Je mee eens. En dan mag hij zo aankopen doen die hij wil. Hopelijk niet weer via zijn agent. En als Ajax dan verliest van Twente en Feyenoord, dan vliegt hij er alsnog uit en is je seizoen voorbij plus je hebt nog wat extra jongens, die dan bij de nieuwe trainer niet in het plan voor zullen komen. Ik zie het net zo zwart in dan dat jij doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had het eerste half uur gekeken, maar het was alleen maar Ajax aan de bal met weinig dynamiek. Jammer want was wel benieuwd naar Hato. Maar die stond hele tijd vrij hoog met naast hem Warmerdam die echt heel snel eens door geselecteerd moet worden. En Hlynsson wat geen linksbuiten is en ging zwerven en waardoor er niet echt combinaties mogelijk waren via links. Dus volgende pot hopelijk wat meer te zien krijgen van Hato.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Gert:

Je mee eens. En dan mag hij zo aankopen doen die hij wil. Hopelijk niet weer via zijn agent. En als Ajax dan verliest van Twente en Feyenoord, dan vliegt hij er alsnog uit en is je seizoen voorbij plus je hebt nog wat extra jongens, die dan bij de nieuwe trainer niet in het plan voor zullen komen. Ik zie het net zo zwart in dan dat jij doet.

Sluit ik mij bij aan. Dit is gewoon echt niet te doen op deze manier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van der sar kan van mij nu ook gewoon vertrekken. Dit verdedigen van schreuder, is gewoon de grootste fout die hij heeft gemaakt. Hij staat bovenaan de ladder. H2(al kan je vraagtekens zetten bij de kwaliteiten van hamstra, heeft die überhaupt goed werk afgeleverd bij heerenveen?) reken ik niet af, Ze hebben de eindverantwoordelijkheid niet, en kan niet perse zeggen dat ze het echt slechter als overmars hebben gedaan, blijf het apart vinden dan van der sar en leinders akkoord zouden gaan met 20 miljoen voor ocampos te betalen(want volgens mij zijn dat de twee die momenteel de bevoegdheid hebben om te tekenen bij zulke deals, onder controle van rvc)

Dat ze niemand kunnen vinden voor technisch directeur is mij echt een raadsel, want tot halfjaar terug stonden we volgens mij prima op de kaart, vertrouwen komt te voet gaat te paard. En van der sar laat die lekker beetje praten met sponsoren en in van die clubjes directeuren, want dat zal die wel redelijk kunnen gok ik. Maar alsjeblieft geen sturing aan technisch beleid want dat kan die totaal niet verkopen aan buitenwereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei voetbalfan14:

Van der sar kan van mij nu ook gewoon vertrekken. Dit verdedigen van schreuder, is gewoon de grootste fout die hij heeft gemaakt. Hij staat bovenaan de ladder. H2(al kan je vraagtekens zetten bij de kwaliteiten van hamstra, heeft die überhaupt goed werk afgeleverd bij heerenveen?) reken ik niet af, Ze hebben de eindverantwoordelijkheid niet, en kan niet perse zeggen dat ze het echt slechter als overmars hebben gedaan, blijf het apart vinden dan van der sar en leinders akkoord zouden gaan met 20 miljoen voor ocampos te betalen(want volgens mij zijn dat de twee die momenteel de bevoegdheid hebben om te tekenen bij zulke deals, onder controle van rvc)

Dat ze niemand kunnen vinden voor technisch directeur is mij echt een raadsel, want tot halfjaar terug stonden we volgens mij prima op de kaart, vertrouwen komt te voet gaat te paard. En van der sar laat die lekker beetje praten met sponsoren en in van die clubjes directeuren, want dat zal die wel redelijk kunnen gok ik. Maar alsjeblieft geen sturing aan technisch beleid want dat kan die totaal niet verkopen aan buitenwereld.

Dit meen je niet serieus toch? Je ziet aan alles dat Bassey puur op z'n KO-wedstrijden bij Rangers is gescout, en niet of hij wel in het spelbeeld van Ajax past. Sanchez is een Lodeiro 2.0 om Alvarez tevreden te houden. Enige spelers waar enig idee achter zit zij Wijndal en Fransico, echter lijkt het dat Schreuder daar totaal niet bij betrokken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites