Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei timpy00:

Dit is wel precies hoe je dus spelers op brand. Zeker spelers die veel geblesseerd zijn geweest of nog niet structureel op een niveau hebben gespeeld.

Verder klopt je voorbeeld niet want in die twee potjes speelden de buitenspelers gewoon.

Volgens mij is de belasting vrijwel gelijk als je de spelers Europees spaart ipv in de competitie zoals ik voorstel. 

En ik heb het ook nergens over alleen de buitenspelers. Tegen NAC moesten bijvoorbeeld Berghuis, Taylor en Bergwijn van de bank komen omdat ze gespaard werden. Het is vandaag gewoon opnieuw slecht en nogmaals, het is veel lastiger om dit soort wedstrijden dan nog om te draaien naar goed spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Zojuist zei michael16:

Volgens mij is de belasting vrijwel gelijk als je de spelers Europees spaart ipv in de competitie zoals ik voorstel. 

En ik heb het ook nergens over alleen de buitenspelers. Tegen NAC moesten bijvoorbeeld Berghuis, Taylor en Bergwijn van de bank komen omdat ze gespaard werden. Het is vandaag gewoon opnieuw slecht en nogmaals, het is veel lastiger om dit soort wedstrijden dan nog om te draaien naar goed spel.

Tegen NAC werd Berghuis al gespaard omdat hij daarvoor alleen maar geblesseerd is geweest.

Bergwijn was nog niet fit geweest.

En ook bij NAC moest je winnen met die elf spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Gezien we langer van de spelers willen genieten als begin november wel ja. 

Nee ik denk dat de prioriteiten verkeerd liggen. Top-3 halen levert miljoenen op. Die paar Europese overwinningen dit seizoen leveren veel minder op, want het is enorm onrealistisch om te verwachten dat je tot de eindfase kan komen in de EL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei michael16:

Nee ik denk dat de prioriteiten verkeerd liggen. Top-3 halen levert miljoenen op. Die paar Europese overwinningen dit seizoen leveren veel minder op, want het is enorm onrealistisch om te verwachten dat je tot de eindfase kan komen in de EL.

Ik denk dat Ajax zeker na winst op Besiktas top 8 in de stand kan halen.

Verder speel je nu met een elftal waarmee je van RKC moet winnen.

En kun je sommige spelers om eerder genoemde redenen sparen voor her bizar drukke programma tot de winter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Ik denk dat Ajax zeker na winst op Besiktas top 8 in de stand kan halen.

Verder speel je nu met een elftal waarmee je van RKC moet winnen.

En kun je sommige spelers om eerder genoemde redenen sparen voor her bizar drukke programma tot de winter.

Met de eindfase bedoel ik een halve finale/finale. De CL miljoenen zijn in mijn ogen nogmaals veel belangrijker dan die paar miljoenen die je misschien extra in de EL kan winnen dit seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei michael16:

Helemaal mee eens.

En twee wedstrijdjes per week moet makkelijk kunnen.

Wil je wel door wisselen doe dan bijvoorbeeld alleen Banel erin en hou de rest hetzelfde. Ipv 5/6 mindere spelers tegelijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei putdus:

Helemaal mee eens.

En twee wedstrijdjes per week moet makkelijk kunnen.

Wil je wel door wisselen doe dan bijvoorbeeld alleen Banel erin en hou de rest hetzelfde. Ipv 5/6 mindere spelers tegelijk 

5 6 mindere? Overigens als je zegt Banel er in heb je echt nog nooit een wedstrijd van Jong of de jeugd gezien. 

Ook vandaag weer bewezen dat hij de slechtste buitenspeler ooit is in dienst van Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ElPrincipito:

Nou, wel weer de 0 toch? Logisch tegen RKC hoor maar het probleem is redelijk goed aan te wijzen en dus wat aan te doen. Deze potjes verspeelde je vorig jaar gewoon in de slotfase.

oh, het is nog niet afgelopen..

Verdedigend staat het natuurlijk zoveel beter dit seizoen. Je hoopt alleen iets meer energie en daadkracht naar voren te zien. Iets is nog een understatement. Maar denk in dit soort potjes ook dat het altijd soort onderschatting is ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei timpy00:

RKC uit. Slechte tegenstander in een fietsenstalling alle ingrediënten voor een enorme kutpot. Zal wel 0 - 2 worden in een enorm saaie wedstrijd.

Benieuwd of we vandaag nog wijzigingen gaan zien. Klaassen vanaf de start? Rugani wellicht een keer?

Iets met een kapotte klok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Verdedigend staat het natuurlijk zoveel beter dit seizoen. Je hoopt alleen iets meer energie en daadkracht naar voren te zien. Iets is nog een understatement. Maar denk in dit soort potjes ook dat het altijd soort onderschatting is ofzo.

Zou dat ook niet het geloof zijn in kwaliteit voorin/aanvallend middenveld en tegens de drang van die spelers om echt aan te vallen? Met Banel en de Deen op de flanken heb je weinig drang naar voren lijkt mij, dat zijn de 2 slechtste spelers van het elftal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElPrincipito:

Zou dat ook niet het geloof zijn in kwaliteit voorin/aanvallend middenveld en tegens de drang van die spelers om echt aan te vallen? Met Banel en de Deen op de flanken heb je weinig drang naar voren lijkt mij, dat zijn de 2 slechtste spelers van het elftal.

Ik vind Rasmussen niet goed genoeg maar zeker niet de slechtste speler in deze selectie.

Banel is echt een schande.

Tegen Eagles en NAC speel je ook gewoon met deze buitenspelers. Lijkt ook soort gemakzucht. Als je ook Brobbey vandaag weer ziet. Houdt niet over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei timpy00:

Ik vind Rasmussen niet goed genoeg maar zeker niet de slechtste speler in deze selectie.

Banel is echt een schande.

Tegen Eagles en NAC speel je ook gewoon met deze buitenspelers. Lijkt ook soort gemakzucht. Als je ook Brobbey vandaag weer ziet. Houdt niet over.

Als Mika en Bertje niet kunnen spelen heb je dus eigenlijk niks, eens? Dat bedoel ik dus met het feit dat het nu goed aantoonbaar is waar de pijn zit, kwaliteit in de breedte en met name op die positie. Wellicht nog een aanvallende middenvelder met creativiteit. Voor mijn gevoel wat meer houvast dan afgelopen seizoenen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElPrincipito:

Als Mika en Bertje niet kunnen spelen heb je dus eigenlijk niks, eens? Dat bedoel ik dus met het feit dat het nu goed aantoonbaar is waar de pijn zit, kwaliteit in de breedte en met name op die positie. Wellicht nog een aanvallende middenvelder met creativiteit. Voor mijn gevoel wat meer houvast dan afgelopen seizoenen. 

Berghuis als hij ooit weer fit is kan nog op rechts ook.

Maar ja een creatieve middenvelder en minstens een buitenspeler zijn wel handig om er bij te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei putdus:

Als banel en Rasmussen dus bij Ajax 1 worden gehaald is de rest in jong Ajax nog slechter. Stelt ook weinig voor dan 

Een optie als je niks weet is ook gewoon niks zeggen. Maar kijk komende jong wedstrijd naar bijvoorbeeld Faberski en dan zul je zien dat er wel wat aankomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites