delichris Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 16 uur geleden zei Regis: o19 ook de dubbel. Feyenoord totaal kansloos en had 4/5-0 moeten zijn. Echt een prima lichting dit -eigenlijk nog onder 17 ook- . Als Wouter Burgert het toptalent van Feyenoord is hoeven we ons de komende jaren iig geen zorgen te maken om concurrentie uit Rotterdam. Hoe weet je dit? De wedstrijd is toch gespeeld achter gesloten deuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 (bewerkt) Dit is iig wel echt een fantastische lichting, beetje vergelijkbaar met lichting van Vd Beek en Nouri. Dit is een betere lichting zelfs, en het verschil is dat deze gasten allemaal stuk jonger zijn dan die lichting van toen. Laat ik het zo zeggen, veel spelers hebben wel kans op doorbreken van het elftal van gisteren. 2 juni 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Voor het Nederlands voetbal zou het mooi zijn, maar het hangt er vanaf wat de leiding wilt met sommige spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Daarbij zal Ajax ook meer gaan investeren van buitenaf, zeker na dit seizoen. Wordt voor die jongens dus zeker niet makkelijker om door te gaan breken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Ja leuke dooddoeners. Daarom zeg ik ''deze spelers hebben kans op doorbreken''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 2 uur geleden zei cimbomcu: Ja leuke dooddoeners. Daarom zeg ik ''deze spelers hebben kans op doorbreken''. Dat is ook gewoon een dooddoener hoor Cimmie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 1 uur geleden zei Pino: Dat is ook gewoon een dooddoener hoor Cimmie Naja je hoeft toch niet heel erg veel van voetbal af te weten om te zien dat zon unevar een hele leuke voetballer is? Zelfde geld voor die linksback. Ik ben fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 (bewerkt) 6 uur geleden zei Pino: Dat is ook gewoon een dooddoener hoor Cimmie Lijkt mij niet, de meeste van die spelers hebben kans om door te breken. Dat is iets wat haast zelden voorkomt lijkt mij dus geen dooddoener. Maar jullie volgen het allemaal niet natuurlijk, dus als iemand dan zegt ze hebben allemaal kans op doorbreken is het voor jullie al gauw een dooddoener. Dat is ook het mooiste volk, zelf geen kut volgen maar anderen er wel op wijzen of corrigeren. 2 juni 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 4 uur geleden zei Elsjorro1990: Naja je hoeft toch niet heel erg veel van voetbal af te weten om te zien dat zon unevar een hele leuke voetballer is? Zelfde geld voor die linksback. Ik ben fan. Nee klopt, maar Unuvar is inmiddels zo´n bekende hype. Maar denk idd aan Salah-Edine, Rensch, Bonnah, Kasanwirjo, Taylor, Regeer, Brobbey, Hansen. Dat zijn allemaal spelers die imo kans hebben op Ajax 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Welke kwaliteiten maken die jongens dan zo bijzonder Cim de Visser? En ik kijk inderdaad weinig jeugdteams van Ajax, omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Kan die Brobbey echt een beetje goed voetballen, ook zonder zijn fysiek? Beestje wel, maar dat gaat vaak ten koste van wendbaarheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Bonnah gaat al naar Leipzig dus bij Ajax zal hij niet doorbreken. Op de Future Cup die gasten aan het werk gezien en zo'n Regeer is leuk maar heeft echt niet meer talent dan een Dani de Wit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 18 minuten geleden zei Isco22: Bonnah gaat al naar Leipzig dus bij Ajax zal hij niet doorbreken. Op de Future Cup die gasten aan het werk gezien en zo'n Regeer is leuk maar heeft echt niet meer talent dan een Dani de Wit. Pff, dat had ik gemist. Waardeloos zeg, goede back. Regeer klopt wel, is beetje hetzelfde type alleen wat je vergeet is dat die gast 15 is, hoort bij de -16 maar speelde gisteren al bij -19. Verschil van 5 jaar natuurlijk met De Wit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 (bewerkt) 22 minuten geleden zei Chiemel: Kan die Brobbey echt een beetje goed voetballen, ook zonder zijn fysiek? Beestje wel, maar dat gaat vaak ten koste van wendbaarheid. Ja wel goede stappen in gemaakt, is sterk en balvast. Moet zich nog meer ontwikkelen maar gaat de goede kant op. @Kavinos Je bent niet echt geintresseerd dus bespaar ik mij die moeite graag. Je hoeft dat ook niet te volgen btw, dat is niet verplicht uiteraard. Vind dan alleen bijzonder dat je wel commentaar geeft als iemand het wel volgt. 2 juni 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 2 minuten geleden zei cimbomcu: Je bent niet echt geintresseerd dus bespaar ik mij die moeite graag. Je hoeft dat ook niet te volgen btw, dat is niet verplicht uiteraard. Vind dan alleen bijzonder dat je wel commentaar geeft als iemand het wel volgt. Waar zeg ik dat dan Ik zeg dat ik geen tijd heb. Is heel iets anders dan "geen interesse" hebben imho. Daarnaast zeg ik dit: "Daarbij zal Ajax ook meer gaan investeren van buitenaf, zeker na dit seizoen. Wordt voor die jongens dus zeker niet makkelijker om door te gaan breken". Dan geef ik toch commentaar op de gehele situatie, niet op iemand persoonlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Zojuist zei Kavinos: Waar zeg ik dat dan Ik zeg dat ik geen tijd heb. Is heel iets anders dan "geen interesse" hebben imho. Daarnaast zeg ik dit: "Daarbij zal Ajax ook meer gaan investeren van buitenaf, zeker na dit seizoen. Wordt voor die jongens dus zeker niet makkelijker om door te gaan breken". Dan geef ik toch commentaar op de gehele situatie, niet op iemand persoonlijk Ik bedoel ''Welke kwaliteiten maken die jongens dan zo bijzonder Cim de Visser? '' klinkt niet oprecht en geintresseerd of vind je zelf wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ik bedoel ''Welke kwaliteiten maken die jongens dan zo bijzonder Cim de Visser? '' klinkt niet oprecht en geintresseerd of vind je zelf wel? Je kan het ook als een compliment zien dat ik je vergelijk met de grote Piet de Visser? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Nee dankje Pino (over complimenten gesproken) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Zojuist zei cimbomcu: Nee dankje Pino (over complimenten gesproken) @Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Hoe oud zijn we, heren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 1 minuut geleden zei Kavinos: @Pino Steek die maar in je zak, jouw weekend is weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Pino: Steek die maar in je zak, jouw weekend is weer goed. Ik heb vanmiddag Henk Fraser gezien, dus was al een top weekend. Ik ben klaar @MetalMichael ? 2 juni 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 juni 2019 Share Geplaatst 3 juni 2019 12 uur geleden zei Kavinos: Welke kwaliteiten maken die jongens dan zo bijzonder Cim de Visser? En ik kijk inderdaad weinig jeugdteams van Ajax, omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb. Naja unuvar hoeft niet uitgelegd te worden toch? Brobbey springt er vrijwel wekelijk uit, al is het afwachten hoe veel profijt hij van zijn fysiek blijft houden, salah-eddine is echt een lekkere aanvallende back. Heeft aardig wat assists en lijkt verdedigend ook zijn mannetje te staan. Zelf vind ik sontje hanssen er ook wel opvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 juni 2019 Share Geplaatst 3 juni 2019 Wanneer zal transfer de Ligt bekend worden gemaakt? Na de Nations League? Elke dag steeds maar geruchten lezen word ik wel een beetje moe van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 3 juni 2019 Share Geplaatst 3 juni 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Naja unuvar hoeft niet uitgelegd te worden toch? Brobbey springt er vrijwel wekelijk uit, al is het afwachten hoe veel profijt hij van zijn fysiek blijft houden, salah-eddine is echt een lekkere aanvallende back. Heeft aardig wat assists en lijkt verdedigend ook zijn mannetje te staan. Zelf vind ik sontje hanssen er ook wel opvallen. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten