Pino Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus 19 minuten geleden zei himan: Ik had nog niet gezien dat je terug was. Moest je betalen om er uit te komen? Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus 2 uur geleden zei Pino: Ik heb een jaartje of 4, 5 in de MU gevangenis gezeten. Nu zit je weer in de MU maatschappij, voor sommigen onder ons de echte gevangenis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus 5 uur geleden zei Pino: Ik heb een jaartje of 4, 5 in de MU gevangenis gezeten. Potverdikke man en dat is gewoon zonder enige aankondiging gegaan? Kan toch niet. Mooi om te zien dat je terug bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Pak alsjeblieft door Wolves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Nog geen #kroescontrol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Als zelfs Medic verhuurd wordt ipv verkocht, dan biedt deze transferwindow weinig hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 40 minuten geleden zei Chiemel: Als zelfs Medic verhuurd wordt ipv verkocht, dan biedt deze transferwindow weinig hoop. Maar gezien de prestaties van zowel het team als de individuele spelers is het toch ook niet heel gek? Zou het pas echt bijzonder hebben gevonden als de Ajax spelers als warme broodjes over de toonbank zouden glijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Rugani een here we gootje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Maar 8 wisselingen deze keer valt mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Citaat Opstelling #Ajax: Pasveer, Gaaei, Sutalo, Janse, Hato, Mannsverk, Van den Boomen, Hlynsson, Traoré, Brobbey en Godts. #nacaja Kaplan niet bij de selectie, wel de hele week getraind. Hopelijk morgen 90 minuten bij Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus (bewerkt) Kijk nu een kwartier. Middenvelders lijken geen risico te mogen nemen, alles moet op de CVs die Brobbey vervolgens moeten proberen te bereiken. Een middenvelder die eens doordraait mag van mij persoonlijk wel eens. 18 augustus bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Spel doet wederom pijn aan de ogen. Maar dat maakt allemaal niet uit want we houden de 0! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Verklaar mij maar voor gek maar ik zou nu Akpom brengen, vlak achter Brobbey. De zestien moet voller. Of Bergwijn maar die kan nog geen 45 minuten spelen gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Jaja, had ie toch weer een verdediger moeten brengen voor Traoré zodat we de 0 konden vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Gelukkig kijk ik inmiddels al niet. Deze week is weer verschrikkelijk. Faaliolibal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 10 minuten geleden zei Chiemel: Gelukkig kijk ik inmiddels al niet. Deze week is weer verschrikkelijk. Faaliolibal Best bijzondere conclusie voor iemand die niet kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Wel een juiste conclusie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Haha schaam je je toch kapot Ook echt dat lok voetbal waar dan Nac gewoon terugzakt. Veel te laat zelf meer initiatief genomen. Dure punten dit helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 1 minuut geleden zei Arles: Wel een juiste conclusie. Want tegen Panathinaikos is het een wonder dat je niet wint? Vandaag is het een wonder dat je verliest. Niet dat Ajax vandaag goed speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Benieuwd waar @Beppu blijft eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Zojuist zei timpy00: Want tegen Panathinaikos is het een wonder dat je niet wint? Vandaag is het een wonder dat je verliest. Niet dat Ajax vandaag goed speelt. Dat je dit gruwelijk lelijke spel kan aanzien met dito resultaten en het nog verdedigt ook NAC twee keer op onze helft en twee keer is het raak. Maar gelukkig staat het verdedigend goed hè! Of wacht… nou ja, dan zullen ze in elk geval wel de ene na de andere kans creëeren. Huh?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Lijstjes willen we zien. Van mij mag iedereen weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 19 minuten geleden zei timpy00: Best bijzondere conclusie voor iemand die niet kijkt. Hij is best snugger als hij niet kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus (bewerkt) Trust the process 18 augustus bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Mijn zondag is weer verziekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten