Lensherr Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 3 minuten geleden zei Bogatyr: Die gast moet letterlijk niks doen gewoon komen opdagen. "Luxemburg is a team with incredible energy. We played a very tough game, a game we needed to be concentrated at all times because they are capable of creating problems." Hoor het hem zo vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 1 uur geleden zei himan: Is toch gewoon een redelijk verwachte overwinning van Luxemburg op dit moment. Heel veel spelers in de topdivisies van Europa, Duitsland vooral. Maar ook Nederland, Frankrijk en België. Die IJslanders spelen in de Scandinavische competities op 3 of 4 na. Hoeveel eindtoernooien heeft Luxemburg ooit aan meegedaan dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 7 minuten geleden zei Kyrill: Hoeveel eindtoernooien heeft Luxemburg ooit aan meegedaan dan? 0 Maar het heeft meer inwoners en geld dan IJsland, dus waarom zou Luxemburg dan geen EK kunnen halen sporadisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 30 minuten geleden zei himan: 0 Maar het heeft meer inwoners en geld dan IJsland, dus waarom zou Luxemburg dan geen EK kunnen halen sporadisch? Misschien komende "al" Slowakije schema: Portugal uit, Luxemburg uit, IJsland thuis en Bosnië uit Luxemburg schema :IJsland uit, Slowakije thuis, Bosnië thuis en Liechtenstein uit. Verschil is 3 puntjes maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 Ben benieuwd of ze die 9 doelpunten te boven komen. Tsjonge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 7 uur geleden zei himan: Ben benieuwd of ze die 9 doelpunten te boven komen. Tsjonge. Dat hoeft niet eens misschien, als ze Slowakije op punten voorbij gaan(en dat is best mogelijk). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Die Roemeense fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Smerig volk, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Rare jongens, die Roemenen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 (bewerkt) Uitstekende overwinning gisteren uit bij Kroatië. Waren dik de betere ploeg. Thuis zondag tegen de Letten kunnen we het afmaken. Beviel mij wel wat ik van Montella zag @Acquafresca Trouwens die Baris Alper is toch een vervelende tegenstander om tegen te spelen joh als CV. Sutalo en zelfs Gvardiol hadden hun handen vol aan hem 13 oktober 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Uitstekende overwinning gisteren uit bij Kroatië. Waren dik de betere ploeg. Thuis zondag tegen de Letten kunnen we het afmaken. Beviel mij wel wat ik van Montella zag @Acquafresca Trouwens die Baris Alper is toch een vervelende tegenstander om tegen te spelen joh als CV. Sutalo en zelfs Gvardiol hadden hun handen vol aan hem Zeker. Heeft Montella snel voor mekaar gekregen. Vond Ismail geweldig spelen. En dat is een understatement Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Ik heb maar vanaf minuut 70 gekeken. Enige dat ik zag was een paar goede Kroatische kansen die goed gered werden door de doelman. Turkije die die 20 minuten zoals men op fifa tijdens weekendleague wel eens deed achterin rondtikken, tijdrekken en ik denk als ze het mogelijk was ook nog 3 keer op pauze zouden drukken. (Iedereen die weekendleague gespeeld heeft weet hoe het gaat) zouden ze dat ook wel gedaan hebben. De strafschopfase was er dan wel geen en die werd terecht niet toegegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Citaat Loting Afrika Cup 2024 Groep A: Ivoorkust, Nigeria, Equatoriaal Guinea, Guinee-Bissau Groep B: Egypte, Ghana, Kaapverdië, Mozambique Groep C: Senegal, Kameroen, Guinee, Gambia Groep D: Algerije, Burkina Faso, Mauritanië, Angola Groep E: Tunesië, Mali, Zuid-Afrika, Namibië Groep F: Marokko, Congo, Zambia, Tanzania Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 9 uur geleden zei Lensherr: Ik heb maar vanaf minuut 70 gekeken. Enige dat ik zag was een paar goede Kroatische kansen die goed gered werden door de doelman. Turkije die die 20 minuten zoals men op fifa tijdens weekendleague wel eens deed achterin rondtikken, tijdrekken en ik denk als ze het mogelijk was ook nog 3 keer op pauze zouden drukken. (Iedereen die weekendleague gespeeld heeft weet hoe het gaat) zouden ze dat ook wel gedaan hebben. De strafschopfase was er dan wel geen en die werd terecht niet toegegeven. Laatste fase was verdedigen ja, lijkt mij logisch tegen Kroatië. Maar ook toen tikten ze dus inderdaad aardig rond ipv keihard te verdedigen. Expected goals zeggen denk ik genoeg: 0.88 - 2.08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Wat een heerlijke pot op de zaterdagavond Hongarije - Servië. Servië maakt in de 33ste minuut de gelijkmaker, vanaf de aftrap maakt Hongarije met een ongelofelijke wereldgoal weer gelijk de 2-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Ik weet niet waarom, maar ik kijk naar Zwitserland - Belarus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 (bewerkt) 11 minuten geleden zei La Pulga: Ik weet niet waarom, maar ik kijk naar Zwitserland - Belarus. Spannend daar lijkt me. Ik keek net en stond het 1-3 aan Belarus. En nu plots 3-3 15 oktober 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 13 minuten geleden zei Bogatyr: Spannend daar lijkt me. Ik keek net en stond het 1-3 aan Belarus. En nu plots 3-3 En dan ook nog de bal van de lijn anders was het gewoon 4-3 Nu weet ik waarom ik had gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Staat Moldavië voor tegen Polen door een goal van die spits van Heerenveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Kroatië lijkt in slechte vorm te zitten zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Jammer dat op dit soort avonden geen switch is op Ziggo. Noorwegen - Spanje is wel oke maar doelpuntjes kijken is leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Door een 4-0 overwinning gaat Turkije naar het EK in Duitsland toe Door het verlies van de Kroaten kan de eerste plaatst zelfs ons bijna niet ontgaan. Kroatië na 2 nederlagen nu opeens 3de en zullen alles er op moeten zetten om het EK te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Weet niet hoe het met die nummers 3 zit, maar Kroatie, Polen, Noorwegen en misschien Nederland straks zijn nog verre van zeker. En Luxemburg doet het dan weer verrassend goed met een 3e plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 9 uur geleden zei cimbomcu: Door een 4-0 overwinning gaat Turkije naar het EK in Duitsland toe Door het verlies van de Kroaten kan de eerste plaatst zelfs ons bijna niet ontgaan. Kroatië na 2 nederlagen nu opeens 3de en zullen alles er op moeten zetten om het EK te halen. Voor Sutalo gunstig. Die krijgt anders toch heimwee in Duitsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten