Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig interlandvoetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Bogatyr:

Die gast moet letterlijk niks doen gewoon komen opdagen.

"Luxemburg is a team with incredible energy. We played a very tough game, a game we needed to be concentrated at all times because they are capable of creating problems." Hoor het hem zo vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 424
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

1 uur geleden zei himan:

Is toch gewoon een redelijk verwachte overwinning van Luxemburg op dit moment. Heel veel spelers in de topdivisies van Europa, Duitsland vooral. Maar ook Nederland, Frankrijk en België. Die IJslanders spelen in de Scandinavische competities op 3 of 4 na. 

Hoeveel eindtoernooien heeft Luxemburg ooit aan meegedaan dan?:sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei himan:

0 ;) Maar het heeft meer inwoners en geld dan IJsland, dus waarom zou Luxemburg dan geen EK kunnen halen sporadisch?

Misschien komende "al" ;)

Slowakije schema: Portugal uit, Luxemburg uit, IJsland thuis en Bosnië uit

Luxemburg schema :IJsland uit, Slowakije thuis, Bosnië thuis en Liechtenstein uit.

Verschil is 3 puntjes maar! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitstekende overwinning gisteren uit bij Kroatië. Waren dik de betere ploeg. Thuis zondag tegen de Letten kunnen we het afmaken.

Beviel mij wel wat ik van Montella zag @Acquafresca

Trouwens die Baris Alper is toch een vervelende tegenstander om tegen te spelen joh als CV. Sutalo en zelfs Gvardiol hadden hun handen vol aan hem :D

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Uitstekende overwinning gisteren uit bij Kroatië. Waren dik de betere ploeg. Thuis zondag tegen de Letten kunnen we het afmaken.

Beviel mij wel wat ik van Montella zag @Acquafresca

Trouwens die Baris Alper is toch een vervelende tegenstander om tegen te spelen joh als CV. Sutalo en zelfs Gvardiol hadden hun handen vol aan hem

Zeker. Heeft Montella snel voor mekaar gekregen. Vond Ismail geweldig spelen. En dat is een understatement

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb maar vanaf minuut 70 gekeken. Enige dat ik zag was een paar goede Kroatische kansen die goed gered werden door de doelman. Turkije die die 20 minuten zoals men op fifa tijdens weekendleague wel eens deed achterin rondtikken, tijdrekken en ik denk als ze het mogelijk was ook nog 3 keer op pauze zouden drukken. (Iedereen die weekendleague gespeeld heeft weet hoe het gaat) zouden ze dat ook wel gedaan hebben. De strafschopfase was er dan wel geen en die werd terecht niet toegegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Loting Afrika Cup 2024
Groep A:

Ivoorkust, Nigeria, Equatoriaal Guinea, Guinee-Bissau

Groep B:
Egypte, Ghana, Kaapverdië, Mozambique

Groep C:
Senegal, Kameroen, Guinee, Gambia

Groep D:
Algerije, Burkina Faso, Mauritanië, Angola

Groep E:
Tunesië, Mali, Zuid-Afrika, Namibië

Groep F:
Marokko, Congo, Zambia, Tanzania

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Lensherr:

Ik heb maar vanaf minuut 70 gekeken. Enige dat ik zag was een paar goede Kroatische kansen die goed gered werden door de doelman. Turkije die die 20 minuten zoals men op fifa tijdens weekendleague wel eens deed achterin rondtikken, tijdrekken en ik denk als ze het mogelijk was ook nog 3 keer op pauze zouden drukken. (Iedereen die weekendleague gespeeld heeft weet hoe het gaat) zouden ze dat ook wel gedaan hebben. De strafschopfase was er dan wel geen en die werd terecht niet toegegeven.

Laatste fase was verdedigen ja, lijkt mij logisch tegen Kroatië. Maar ook toen tikten ze dus inderdaad aardig rond ipv keihard te verdedigen.

Expected goals zeggen denk ik genoeg:

0.88 - 2.08

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door een 4-0 overwinning gaat Turkije naar het EK in Duitsland toe :D:D  Door het verlies van de Kroaten kan de eerste plaatst zelfs ons bijna niet ontgaan.

Kroatië na 2 nederlagen nu opeens 3de en zullen alles er op moeten zetten om het EK te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei cimbomcu:

Door een 4-0 overwinning gaat Turkije naar het EK in Duitsland toe   Door het verlies van de Kroaten kan de eerste plaatst zelfs ons bijna niet ontgaan.

Kroatië na 2 nederlagen nu opeens 3de en zullen alles er op moeten zetten om het EK te halen.

Voor Sutalo gunstig. Die krijgt anders toch heimwee in Duitsland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites