Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortnite

Magikarp

Aanbevolen berichten

Ik zit nu op de 75 solo wins. Bouwen (snel bouwen) is toch wel een vereiste om hoog te kunnen eindigen.

2 1vs1 gevechten en 1 grotere filmpje waar ik solo squad win als al mn andere teammaten al dood of gedisconnected zijn.

bewerkt door keida
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wel. Of is dat een andere MatthewFR23 die op Discord wanhopig liep te zoeken naar mensen die met hem wilden spelen?

Een week geleden bedoel je? Op diezelfde discord als waar jij hetzelfde deed? En dan te bedenken dat jij dacht dat je me niet zou missen :D je blijft verdacht druk met me zeg jeetje. Laat het eens los. Ik laat jou ook lekker met rust.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een week geleden bedoel je? Op diezelfde discord als waar jij hetzelfde deed? En dan te bedenken dat jij dacht dat je me niet zou missen :D je blijft verdacht druk met me zeg jeetje. Laat het eens los. Ik laat jou ook lekker met rust.

Mis je echt supererg inderdaad. Vind alleen dat je je als een klapmongool gedraagt en dan ga ik je trollen inderdaad. Vergelijk het een beetje met je eigen baldadige gedrag toen ik jullie een paar jaar geleden blockte en jullie op elke post van me gingen reageren. Dan vind ik een trollmention nog reuze meevallen.

Laat het verder ook los (om je maar even tevreden te stellen want ik zit verder nergens mee), heb alleen met je te doen. Niets meer, niets minder.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zei ie zelf, om dan uit het niets opeens te gaan lopen mentionen. Spook ik toch rond in het hoofdje.

Mis je echt supererg inderdaad. Vind alleen dat je je als een klapmongool gedraagt en dan ga ik je trollen inderdaad. Vergelijk het een beetje met je eigen baldadige gedrag toen ik jullie een paar jaar geleden blockte en jullie op elke post van me gingen reageren. Dan vind ik een trollmention nog reuze meevallen.

Laat het verder ook los (om je maar even tevreden te stellen want ik zit verder nergens mee), heb alleen met je te doen. Niets meer, niets minder.

Ik gedraag me als een klapmongool? Ik doe helemaal niks? :D Zie hier uit het niets opeens een mention. Aandacht nodig? Beetje uitgesteld trollen ook van je. Eerst semi-begripvol doen en hopen dat ik je weer eens toevoeg en nu dit. Zal wel werken ja. Over mij hoef je je geen zorgen te maken hoor, gaat juist wel lekker zo zonder dat bloedzuigerige trollgedrag over en weer.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zei ie zelf, om dan uit het niets opeens te gaan lopen mentionen. Spook ik toch rond in het hoofdje.

Screen maar waar ik dat zei. Kan me 1 opmerking daarover herinneren, maar daar zei ik 'je gaat ons meer missen dan wij jou' oid. De enige die zei dat je iemand niet ging missen was jij, maar vraag me af waarom je dan op Discord nog zei dat je ons bijna aan zou spreken voor Fortnite en waarom ik op Skype opeens een persoonlijk bericht kreeg. Dan spoken wij dus ook rond in dat hoofdje van jou, nog meer dan andersom. Had ik het toch bij het goede eind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kreeg ik een bericht over je PS Now abonnement. Beide inmiddels ook een week geleden ofzo? Was in 'de beginfase' inderdaad. Verder totaal niet meer aan gedacht, blijkbaar in tegenstelling tot jou. Opeens de behoefte om me te mentionen. Wat wil je ermee bereiken? Aandacht? En hoe gedraag ik me als een klapmongool? Door jou lekker je gang te laten gaan en niet zoals je had verwacht binnen 3 dagen weer aan te kloppen? Kun je dat niet verwerken?

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kreeg ik een bericht over je PS Now abonnement. Beide inmiddels ook een week geleden ofzo? Was in 'de beginfase' inderdaad. Verder totaal niet meer aan gedacht, blijkbaar in tegenstelling tot jou. Opeens de behoefte om me te mentionen. Wat wil je ermee bereiken? Aandacht? En hoe gedraag ik me als een klapmongool? Door jou lekker je gang te laten gaan en niet zoals je had verwacht binnen 3 dagen weer aan te kloppen? Kun je dat niet verwerken?

Correct. Komt omdat wij die toen 'samen' afgesloten hadden en ik toen nog zei dat ik het waarschijnlijk wel zou vergeten. Dacht ook dat je tegen die tijd wel weer normaal kon doen, maar als je gewoon wekenlang over de zeik bent van zoiets kleins waarvan ik mijn fout toegegeven heb en waar ik mijn excuses voor aangeboden heb... :D Verklaart heel erg veel.

Verder kan je je wel weer lekker van de domme houden met je vraagjes, maar daar prik ik zo doorheen. Het was een trolletje pik. Zoals jij hier zo vaak mensen getrolld hebt. Of waren dat ook mensen waar je aandacht van nodig had of waar je de hele dag aan zat te denken? Nee toch? Precies. Als jij denkt dat ik je hier mention omdat ik de hele dag door aan je denk, dan denk ik niet dat je ooit nog iemand anders narcistisch hoeft te noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben niet over de zeik hoor, was dat wel maar sinds dat weg is merk ik dat ik totaal geen behoefte heb aan dagelijks contact en al dat gezeik. Dat 'kleins' is ook helemaal geen probleem meer, maar dan zie ik dit soort dingen weer gebeuren en dan denk ik 'vind het wel prima zo, beter dan dagelijks dat gedoe', meer niet. Reageerde overigens gewoon normaal op je verhaaltje over dat abonnement, dus daarin sijpelde niets door dat kan wijzen op 'dat ik wekenlang over de zeik zou zijn' en 'niet normaal kon doen'. Sterker nog, toen was het nog een soort moment waarvan ik dacht: 'ach af en toe kan het wel weer'. Ik doe hartstikke normaal, alleen zit ik niet meer dagelijks in een skypechatje met je. Zie wel trollposts voorbijkomen maar die zijn niet van mij. Dusja, wie doet er normaal en wie niet? Waarom die noodzaak mij te moeten 'trollen' en kun je het niet gewoon laten gaan dan? Oprechte vraag.

Dat denk ik niet inderdaad, vandaar dat ik het vráág. Vond het redelijk opvallend zo uit het niets, gaf je geen aanleiding.

Mocht je willen reageren, doe dat maar via PM ofzo want dit slaat ook nergens op.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites