Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de mol? 2018

MisterX

Wie is de mol? 2018  

10 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2018

• Jan Versteegh
    • Olcay Gulsen
    • Ruben Hein

Aanbevolen berichten

Het is 100% Molcay. Buiten alle molacties om, als mol pak je never nooit 2500 euro voor de pot vlak voor de test als de andere kandidaten er nooit achter komen wat je doet. Jan en Ruben pakken wel geld, 1+1 = 2. Ook meteen de reden dat ze alles volgende week pas bekend maken -> Ruben verliest, dus dan is het wel Molcay (enige optie) met Jan die wint.

@Bovenstaande, zeker niet mee eens dat alles op Ruben wijst. Genoeg hints naar de anderen ook. Wel eens met dat je uit de montage niks kan halen dit jaar, te bizar..

Edit: Ik ben echt een pauper, zie net dat dat geld er alleen in komt als je ook de winnaar bent :-D Dus dit gaat niet op. Ik denk verder nog steeds dat het Molcay is.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 94
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blijkbaar staat de aflevering ook op YouTube en die is gewoon over te zien.

Wat een anti climax aflevering. Meestal wordt iets bekend gemaakt, maar dit jaar niets. Sluit wel aan met het begin. Dat is wel leuk.

Dit seizoen is wel kapot gemonteerd zeg. Voor het eerst zo ongeveer dat ik het in de finale nog steeds niet weet. Ik denk dat Jan de Mol is en dus Ruben de winnaar. Volgens mij gaan we veel acties van hem zien in de laatste aflevering en kan het best een goede mol zijn geweest. Dat zal volgende week echter moeten blijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Olcay zou leuk zijn ja. Jan zou ook mooi zijn hoor. Lekker druk doen maar eigenlijk is het allemaal afleiding. Gister ook. Heel stoer springen naar die koker maar daardoor wel bakken met tijd verliezen en onder allemaal kokers door voordat ie weer eens aan boord is :D Maar hoe Jan en Olcay gister in die auto zaten... dan moet het Ruben wel zijn zou je zeggen.

Dit vat hem wel samen hoor, tering. Druppel was die sprong uit die boot (na al die schijn-initiatieven) maar daarna weer die opdracht in die auto waardoor ik dacht: dat kan niet :D lekker man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites