Magikarp Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Hoe gaat dat je af? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Nee echt raar om iets van een speler die regelmatig top 100 speelt eens uit te proberen inderdaad :cab: Hier 16-14 volgens mij :r Kijken of ik morgenochtend nog wat snelle potjes kan spelen voor Gold (heel misschien Gold 2), anders jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Hier nu al klaar mee. Veelzeggend :D Vorige week niet gespeeld en deze week ook niet. Rustige weekendjes en geen maandagen meer waarop ik mentaal en fysiek helemaal uitgeput ben, dikke prima. Begin nu toch wel erg dik te twijfelen om die coins te verkopen. Ga er dan gegarandeerd spijt van krijgen, maar dat geld joh... Ook jammer dat ik de disc-versie niet heb, anders kon ik die ook gelijk verkopen, dan was er niet echt een weg meer terug :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Nee Koen Weijland moet je idd volgen. Niet eens geplaatst voor regionals :-D :-D Lekker boeiend. Ik speel zelf geen WL dus voor mij zijn tips van hem bruikbaar in online potjes. Krijg non-stop goals tegen door die glitch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Nee Koen Weijland moet je idd volgen. Niet eens geplaatst voor regionals :-D :-D Dat ligt meer aan Fifa dan aan zijn kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Ik maak vaak gewoon een overtreding na de aftrap. Scheelt een hoop gescheld. Hier 19-11 geëindigd. Stond 5-10 en heb tot 19-10 geen pot verloren. Toen ik uiteindelijk verloor gelijk maar gestopt om evt frustratie te voorkomen. Prima weekendje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Dat ligt meer aan Fifa dan aan zijn kwaliteit. Jaaaaaa hahaha vast, je doelt zeker op zijn video laatst waarin hij de servers afkraakt? Daar heeft iedereen last van en daar hebben wij hier meerdere malen ons beklag over gedaan. Feit is gewoon dat hij niet is geplaatst en stuk of 15 andere Nederlandse spelers wel. Zitten ook een paar bij die consistent boven de 38 wekelijks finishen en dat kan hij niet. Gisteravond is ie 40-0 gegaan maar wat een pure cuck is die vent ouwe. Hij speelt tot 21:00 daarna gaat ie slapen om vervolgens om 04:00 zijn potjes af te maken? Toevallig ook nu net de qualifing month is afgelopen. Zijn spel. Ik heb vorig jaar tegen deto gespeeld (vice wereldkampioen van 17) maar daar word je puur agressief van. Koen speelt nog erger. Gewoon 4231 instellen en heletijd op eigen helft rondspelen. Vanaf 70e minuut alleen maar tijdrekken. Loopt heletijd zn tegenstander uit te lokken om vervolgens langs de lijn een pass met L1 te geven. Zoiets werkt alleen tegen een silver/gold speler. Niet tegen elite/top 100 spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Oh en over die servers. Ik ben 3 weken geleden gestopt omdat ik het mentaal niet meer aan kan om in die trage troep te spelen. Dat is ook een kwaliteit blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Jaaaaaa hahaha vast, je doelt zeker op zijn video laatst waarin hij de servers afkraakt? Daar heeft iedereen last van en daar hebben wij hier meerdere malen ons beklag over gedaan. Feit is gewoon dat hij niet is geplaatst en stuk of 15 andere Nederlandse spelers wel. Zitten ook een paar bij die consistent boven de 38 wekelijks finishen en dat kan hij niet. Gisteravond is ie 40-0 gegaan maar wat een pure cuck is die vent ouwe. Hij speelt tot 21:00 daarna gaat ie slapen om vervolgens om 04:00 zijn potjes af te maken? Toevallig ook nu net de qualifing month is afgelopen. Zijn spel. Ik heb vorig jaar tegen deto gespeeld (vice wereldkampioen van 17) maar daar word je puur agressief van. Koen speelt nog erger. Gewoon 4231 instellen en heletijd op eigen helft rondspelen. Vanaf 70e minuut alleen maar tijdrekken. Loopt heletijd zn tegenstander uit te lokken om vervolgens langs de lijn een pass met L1 te geven. Zoiets werkt alleen tegen een silver/gold speler. Niet tegen elite/top 100 spelers. Deed hij vorige week ook. En het niveau van een constante elite 1 tot top 100 speler die zich kwalificeert voor regionals is niet zoveel verschillend hoor. Het gaat er gewoon om hoe lang je geconcentreerd kunt blijven gaan op hetzelfde niveau. Ik kan die vent niet uitstaan omdat hij vooraf aan een potje voor Pro players arrogant deed over mijn psn-naam, maar hij kan zich gerust wel meten met top 100 spelers en ook mensen die zich plaatsen voor regionals. Ik denk dat hij dat ook bewezen heeft in potjes tegen die van Lyon, Schalke, Wolfsburg, Lev vinken enzovoort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Ik vind Sanel wel weer erg grappig. 'Wat een pure cuck is die vent ouwe' omdat hij op normale servers wil spelen, daarbij komend dat Sanel zelf aan cherry picking deed/doet en enkel maar mag dromen van Elite 1, laat staan Top 100 en 40-0. Vind dat gezeik op speeltijden wel grappig. Speelde zelf ook vooral 's avonds en 's nachts en ik kwam ook gewoon tegen Top 100 spelers. Puur matchmaking joh. Zat vrijdagen waarop ik ook gewoon 10-0 ging ofzo, speelde ik ook gewoon tegen gasten die er vrij weinig van bakten. Waren ook vrijdagen waarop ik 8-2 ging en zondagen waarop ik eindigde met 18-5. Spel en servers zijn gewoon dramatisch, tel daar nog een kutcommunity bij op en je hebt een groot ragefestijn. 'Mis' de rewards wel, maar het spel zelf totaal niet. Heel af en toe heb ik zin om te spelen, afgelopen week een draftje gespeeld, maar daar heb ik 3 dagen over gedaan en telkens was ik na 1/2 potjes alweer klaar met dat spel. Had ook eindelijk door dat het geen zin heeft om maar te blijven spelen voor de rewards. 40 potten ergeren > rewards > team verbeteren > 40 potten ergeren > ga zo maar door. Speelde het totaal niet meer voor mijn lol, al jaren niet meer eigenlijk. Ga echter niet weer een heel melancholisch verhaal beginnen, het is jammer, kut en het gaat ook niet beter worden. Wachten op FIFA 19 dan maar, wat ongetwijfeld ook weer een fiasco gaat worden :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Koen is tof man. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Er staat hier ergens een post waarvan ik walg van cherry picking. Ga verdomme naar FUT Champions channel en kijk al die herhalingen terug van top 100 spelers, spelen ALLEMAAL thuis. Koen included. De meeste spelen alleen maar tegen silver/gold spelers, dat kan ik ook wel elite 1 halen. :-D Bovendien ontwijken ze onderling elkaar allemaal, die grote spelers dan zoals Ivan Lapanje, Saltzer, Erhan, Rosenmeier, deto etc etc. Ik heb echt werkelijk geen idee hoe ze het doen, zou best kunnen dat ze een whatsapp groep hebben en aan elkaar melden dat ze gaan spelen en vermelden wanneer ze van kits switchen. Vorige FIFA was er ook een whatsapp groep in Asia region waarbij je wins kon kopen voor FUT coins. Lagere spelerspool dus je kon elkaar makkelijker matchmaken. Je moest vermelden hoelaat je gaat zoeken en welke kits je draagt, was volgens mij zelfs voor de tijd dat logo afgeschermd was enz dus was zo makkelijk om te doen. Pro spelers zijn ook tegen het feit voor neutrale wedstrijden (geen uit/thuis, geen kits zichtbaar) omdat ze elkaar anders niet kunnen ontwijken. Krijg gewoon rillingen van die gehele kliek en wat er allemaal achter zit, het is gewoon niet koosjer allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Er staat hier ergens een post waarvan ik walg van cherry picking. Ga verdomme naar FUT Champions channel en kijk al die herhalingen terug van top 100 spelers, spelen ALLEMAAL thuis. Koen included. De meeste spelen alleen maar tegen silver/gold spelers, dat kan ik ook wel elite 1 halen. :-D Bovendien ontwijken ze onderling elkaar allemaal, die grote spelers dan zoals Ivan Lapanje, Saltzer, Erhan, Rosenmeier, deto etc etc. Ik heb echt werkelijk geen idee hoe ze het doen, zou best kunnen dat ze een whatsapp groep hebben en aan elkaar melden dat ze gaan spelen en vermelden wanneer ze van kits switchen. Vorige FIFA was er ook een whatsapp groep in Asia region waarbij je wins kon kopen voor FUT coins. Lagere spelerspool dus je kon elkaar makkelijker matchmaken. Je moest vermelden hoelaat je gaat zoeken en welke kits je draagt, was volgens mij zelfs voor de tijd dat logo afgeschermd was enz dus was zo makkelijk om te doen. Pro spelers zijn ook tegen het feit voor neutrale wedstrijden (geen uit/thuis, geen kits zichtbaar) omdat ze elkaar anders niet kunnen ontwijken. Krijg gewoon rillingen van die gehele kliek en wat er allemaal achter zit, het is gewoon niet koosjer allemaal. Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar mijn potjes tegen top-100/pro-spelers waren vrijwel allemaal in het FIWC/Parc de Princes terwijl ze allemaal een kitje van een Duitse club hadden óf een kitje met daarop Chinese tekens. De sample size is (nog) te klein, maar het viel mij, en mijn broer, op dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 2 winst 8 verlies gehaald dit weekend. Ik ga deze troep niet meer spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 (bewerkt) Gisteravond is ie 40-0 gegaan maar wat een pure cuck is die vent ouwe. Hij speelt tot 21:00 daarna gaat ie slapen om vervolgens om 04:00 zijn potjes af te maken? Toevallig ook nu net de qualifing month is afgelopen. Lul niet man. Ik heb gisterenavond z’n stream aangezet. Hij speelde vanaf 20u tot een uur of 1. Hij is gestopt na z’n 25e pot; stond 4-1 voor, gaf het weg in de 2e helft. 4-4 en daarna scoorde Koen de 5-4. Rond half 4-kwart voor 4 is die verder gegaan met de resterende 15 potten. Mag hem sowieso meer dan Dani, zo’n vies arrogant ventje. Er staat hier ergens een post waarvan ik walg van cherry picking. Ga verdomme naar FUT Champions channel en kijk al die herhalingen terug van top 100 spelers, spelen ALLEMAAL thuis. Koen included. De meeste spelen alleen maar tegen silver/gold spelers, dat kan ik ook wel elite 1 halen. :-D. Hij legde dit weekend uit dat hij dat doet omdat hij zich fijner voelt in een thuispot en dat op 1 of andere manier de verbinding beter is (nu waag ik het laatste te betwijfelen want ik denk dat dat weinig uitmaakt). Maar niks mis met het spelen van alleen thuispotje, als hij daar zich beter bij voelt dan is daar toch niks mis mee? Hij speelt ook altijd gelijk die wedstrijden en verbreekt de verbinding niet als hij bepaalde tenues ziet. 5 december 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 @Sanel Over die lelijke kerels zoals Ovvy en Krasi geef ik je echt gelijk. Volg twitter ook een beetje nu [url]https://twitter.com/NepentheZ/status/937828776528015360[/url] . Herinner je nog de draft van vorig jaar met die glitch. Weekendleague zal leuk worden als ze het laten doorgaan. Nu dit te zien is op Nepenthez zijn twitter zal iedereen het gaan doen net als in draft vorig jaar. Dit spel is ook gewoon zo kapot. Die Krasi en Ovvy verzieken ook elk jaar iedere Fifa met hun filmpjes over fouten in het spel enzovoort. Maar zij zijn niet alleen die cheaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Hij legde dit weekend uit dat hij dat doet omdat hij zich fijner voelt in een thuispot en dat op 1 of andere manier de verbinding beter is (nu waag ik het laatste te betwijfelen want ik denk dat dat weinig uitmaakt). Maar niks mis met het spelen van alleen thuispotje, als hij daar zich beter bij voelt dan is daar toch niks mis mee? Hij speelt ook altijd gelijk die wedstrijden en verbreekt de verbinding niet als hij bepaalde tenues ziet. Dat is puur gelul, hij liegt gewoon. Waarom zijn jullie zo naief om dat te geloven? Thuis spelen heeft als enigste voordeel dat je minder top elite en 100 spelers tegen komt (feit: zie champions channel en klik op een willekeurige speler, zeker 75% van zijn wedstrijden worden thuis gespeeld.). Spelen in eigen stadion is nogal een mwah reden, je kan gewoon zien nadat je gelinkt bent aan de tegenstander in welk stadion je komt te spelen. Er is maar één stadion waarin je niet wil spelen en dat is die van Schalke ivm schaduw. Qua verbinding is echt een mentaal iets en is zomaar uit de pot gerukt. Niemand weet hoe de matchmaking in WL werkt, wrs dmv van ELO en nog een algoritme. Ik ben van mening dat EA hier meer transparant over moet zijn. Je comment over: ''daar is toch niks mis mee?" neem ik zeer serieus, lijkt mij dat je niet helemaal op de hoogte bent van het probleem. Als mensen steeds de verbinding verbreken bij een uitwedstrijd gaat het zoeken naar wedstrijden steeds langer duren, dit zie je wekelijks terug in gold en elite brackets (als je eenmaal tot 20-25 wins komt wil iedereen thuis spelen). Maar dat is toch geen enkel probleem denk je dan? Jawel, je moet 40 wedstrijden in een weekend afmaken. Daarbij geteld kun je niet op elk tijdstip spelen ivm drukte op servers/trage gameplay. Als ik op zaterdag 22:00 nog 30 wedstrijden moet heb ik geen zin in dat geleuter. Het feit dat top 100 spelers 75% van hun wedstrijden thuis spelen is overigens iets wat cherry picking toejuicht, iedereen wil zijn broodnodige wins halen en dus die spelers ontwijken en dus ook zelf alleen maar thuis spelen. Je kunt je nu wel voorstellen dat dit naast de huidige gameplay het plezier niet echt bevorderd. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2017 Share Geplaatst 7 december 2017 [YOUTUBE]-CWnQ9nrjQk[/YOUTUBE] Qualify welliswaar maar Weekend League is Weekend League :D Heb zelden een volley gescoord laat staan lob volley :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 Dat is puur gelul, hij liegt gewoon. Waarom zijn jullie zo naief om dat te geloven? Thuis spelen heeft als enigste voordeel dat je minder top elite en 100 spelers tegen komt (feit: zie champions channel en klik op een willekeurige speler, zeker 75% van zijn wedstrijden worden thuis gespeeld.). Spelen in eigen stadion is nogal een mwah reden, je kan gewoon zien nadat je gelinkt bent aan de tegenstander in welk stadion je komt te spelen. Er is maar één stadion waarin je niet wil spelen en dat is die van Schalke ivm schaduw. Qua verbinding is echt een mentaal iets en is zomaar uit de pot gerukt. Niemand weet hoe de matchmaking in WL werkt, wrs dmv van ELO en nog een algoritme. Ik ben van mening dat EA hier meer transparant over moet zijn. Je comment over: ''daar is toch niks mis mee?" neem ik zeer serieus, lijkt mij dat je niet helemaal op de hoogte bent van het probleem. Als mensen steeds de verbinding verbreken bij een uitwedstrijd gaat het zoeken naar wedstrijden steeds langer duren, dit zie je wekelijks terug in gold en elite brackets (als je eenmaal tot 20-25 wins komt wil iedereen thuis spelen). Maar dat is toch geen enkel probleem denk je dan? Jawel, je moet 40 wedstrijden in een weekend afmaken. Daarbij geteld kun je niet op elk tijdstip spelen ivm drukte op servers/trage gameplay. Als ik op zaterdag 22:00 nog 30 wedstrijden moet heb ik geen zin in dat geleuter. Het feit dat top 100 spelers 75% van hun wedstrijden thuis spelen is overigens iets wat cherry picking toejuicht, iedereen wil zijn broodnodige wins halen en dus die spelers ontwijken en dus ook zelf alleen maar thuis spelen. Je kunt je nu wel voorstellen dat dit naast de huidige gameplay het plezier niet echt bevorderd. :) Er zijn echt veel stadions met vervelende schaduw hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 Met standaard camera ja, je moet tele broadcast spelen. Die van Newcastle is ook irritant maar niet zo erg als die van Schalke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 Met standaard camera ja, je moet tele broadcast spelen. Die van Newcastle is ook irritant maar niet zo erg als die van Schalke. Ik speel ook niet op standaard, denk dat ik tele met 0 zoom en 20 height speel, en kom genoeg vervelende stadions tegen. Had hier 13-0 moeten gaan, man wat speel ik slecht :r Elke keer heel slecht beginnen en dan nog een comeback maken, soms goed genoeg, soms niet. Maar met goede concentratie had ik van iedereen kunnen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 december 2017 Share Geplaatst 10 december 2017 Spelen de hardcore mensen zoals @Kokkie , @JanVertonghen' , @Magikarp en @Maldini dit nog? Ik ben na 7 wedstrijden al zo moe van dit en er is op fifa gewoon niets anders te doen dan dit eigelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 december 2017 Share Geplaatst 10 december 2017 [quote name='Lensherr']Spelen de hardcore mensen zoals @Kokkie , @JanVertonghen' , @Magikarp en @Maldini dit nog? Ik ben na 7 wedstrijden al zo moe van dit en er is op fifa gewoon niets anders te doen dan dit eigelijk...[/QUOTE] Ik niet. Heb de afgelopen weken enkel een paar Draftjes gedaan, maar dan moet ik me wel echt heel erg vervelen, wil ik dat spel opstarten. Of zoals nu: servers van Fortnite eruit en Rocket League beu. Dan start ik hem op en gaat ie na een pot uit, omdat het gewoon zo slecht is dat het niet eens leuk meer is om het een paar keer in de week te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 december 2017 Share Geplaatst 10 december 2017 Zit toevallig nu een potje FUT Seasons te doen, zoals Jantje zegt vooral omdat Fortnite eruit ligt en RL een showcase 'ballen missen' is in de huidige vorm hier. Net uit een soort muscle memory-reflex mn controller weer dubbel gevouwen terwijl ik niet eens boos was :D Was na 5 min ingame zo ontzettend blij dat ik dit niet meer speel. En gedurende de pot is dat gevoel niet minder geworden, laten we het daar op houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 december 2017 Share Geplaatst 10 december 2017 Gelukkig zijn er nog games gelijk Fortnite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten